Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiwawietje

Verduisteren Schema

Recommended Posts

Hallo mede-kwekers,

 

Ik heb 5 huge Hollands Hope planten in mijn tuin staan, en wil ze nu graag oogsten dus ik ga ze verduisteren door middel van vuilniszakken. Is hier iemand die een verduisterings-schema voor me heeft of er een voor me wil maken? Ik heb namelijk nog nooit een plant verduisterd en heb geen idee hoelang en hoeveel je moet verduisteren. Tips en tricks zijn altijd welkom.

 

Alvast bedankt iedereen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een déjà vu van :P

http://www.wietforum.nl/topic/123434-planten-verduisteren/

 

Ik durf het bijna niet te vragen, maar vertonen ze al tekenen van bloei? :D

 

We zijn nu 14u en 15min licht uren. Denk niet dat die paar dagen het nog gaan maken als ze van zichzelf in bloei schiet ;)

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een déjà vu van :P

http://www.wietforum...n-verduisteren/

 

Ik durf het bijna niet te vragen, maar vertonen ze al tekenen van bloei? :D

 

We zijn nu 14u en 15min licht uren. Denk niet dat die paar dagen het nog gaan maken als ze van zichzelf in bloei schiet ;)

 

ze vertonen een klein beetje voorbloei, ze moeten zo snel mogelijk geoogst worden i.v.m. een spontane verhuizing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De natuur kan je niet pushen, niets aan te doen om ze sneller dan hun bloeitijd aftebloeien. :)

 

Wel jammer als je op de helft bent :(

 

Waneer is de verhuis? Als het Eind oktober is ga je misschien wel redden vroeger niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 huge planten verduisteren met vuilniszakken ? ben benieuwd hoe je dat van plan bent... grote kans dat je rot gaat kweken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De natuur kan je niet pushen, niets aan te doen om ze sneller dan hun bloeitijd aftebloeien. :)

 

Wel jammer als je op de helft bent :(

 

Waneer is de verhuis? Als het Eind oktober is ga je misschien wel redden vroeger niet

 

Het verhuizen is het probleem niet, de foto's van het huis en tuin maken is het probleem, en ik heb geen idee wanneer de foto's gemaakt gaan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 huge planten verduisteren met vuilniszakken ? ben benieuwd hoe je dat van plan bent... grote kans dat je rot gaat kweken..

 

verschillende mensen hebben me gezegd dat de kans op rot klein is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verduisteren doe je ook niet als er dikke toppen inzitten !

Probleem is dat je al veel eerder had moeten beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je vraagt vriendelijk aan de fotograaf of hij de planten eruit fotoshopt. Dat zal de beste man/vrouw best wel begrijpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...