Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HUFFnPUFF

Huff's Houten Huisje

Recommended Posts

maar geen regen maar ijzel, lijkt wel stuk meer frosty dan toen het aan de plant zat, hier kun je trichs van kloppen alsof je bij naw bent :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

snelle tijden, altijd haast, iedereen druk, kweken moet anno 2018 ook sneller kunnen :jump:

bouwen zachtjes door :wave:

BILD1080.jpg

zie eigenlijk bar weinig verschil tussen de verschillende maten pot, groter is iets groter maar niet dikker..

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel mooi unie vorm allemaal .

beetje compact ook ?

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super uit man en ook mooi dat ze zo snel klaar zijn! Wiet die gekweekt wordt terwijl u domweg wacht en alvast een vloeitje klaar legt en een tipje draait en een bedje tabak (al sla ik dan even over) dat spreekt elke kweker natuurlijk wel aan!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig gister een toppie in de vingers genomen, en zo hard als steen, moet ik me dus weer druk gaan maken over rot straks, zo blijf je bezig :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

testertje genomen, totaal 18gram gewogen

beter dan een kiloknaller in de sjop maar ben er niet echt van onder de indruk :whistle:

 

certificaat van glimmertjes is wel aanwezig

BILD1108.jpg

 

groetjuuhhz :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er juist heerlijk uit man! Lekker laten curen; je gaat nog op je mening terugkomen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bladeren kan je ook wel roken zo te zien. :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

blaadjes mogen in de hasjbak :likken:

 

zag toch wel erg veel amber in de gehele plant verschijnen dus weekje gaat ze niet halen, luchtvochtigheid stond op 61% snachts dus ze is er blijkbaar echt klaar mee en mag vanavond/morgen om :yummy:

 

tot de volgende keer lieve kijkbuisvriendjes :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar neem plaats, draai een jointje en dan is de tijd zo voorbij :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit nog wat tak aan maar de schaal gaf 180 aan, plus de 18 van de haze maakt bijna 200 dus op wat tak na 1 op 1 niet slecht voor wat ik 120 gram schatte :icecream:

 

potjes met 'commerciele' aarde staan klaar te broeien voor een nieuwe ronde :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice. Toch een aardige opbrengst. Smaakt het al beter? En welke aarde heb je broeien?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zon standaard zooitje van bac & biobizz, wel bio maar wel kant en klaar, behalve dat ik er wat wormencompost bij heb gestopt want ik vond de aarde wel echt licht en luchtig :innocent:

 

nieuwe flora wordt de jackberry/herijuana kruizing, mensen vragen de oren van mijn hoofd af of dat superhelden zijn of dat het niets is :rtfm: dus 4 stuks in de grond, heb nog een blue rocket stekje die mee mag voor de grondvergelijking en de rest vullen we aan met kush, zo slapen we ook nog lekker :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

na tussen de veren gezeten te hebben is huffie weer druk bezig en de bodem/planten doen lekker mee

image.png

 

links/rechts de eigen kruizing, midden de vertrouwde raket, op de achtergrond kijkt wat groente mee

image.png

stond kurkdroog, na overpotten en wat water zien ze weer groener

 

image.png

 

de los andikush konden bovengenoemde dames echter niet bijhouden en zijn in een impuls verwijderd :execute

ook de grotere fan eens aangesloten, zit dat in de zomer alvast goed, maar haal daar max gedimt net de 25 graden mee :likken: al draait het spul nog op 160w

nu eerst even een doekje over de spiegels halen :wave:

 

happy_easter_by_grouchywolfpup.png

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag de uv tl binnen gekregen, 15watt buisjes, 1,5%uv, weet niet of ik ze deze ronde al ga gebruiken, eerst inlezen over de max dli voor uv en hoe ik deze ga monteren zonder dat er uv terug naar de led/pcb reflecteert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey huff, ze zien er eerlijk gezegd wel wat treurig uit. Hebben ze alleen te droog gestaan of is er meer aan de hand?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil ze wel een drupje calcium geven, maar wat stel jij voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das lastig te zeggen. Staan ze er al de hele tijd zo bij of is het door te lang in dezdlfde aarde te staan? Heb je ze vanaf het begin in die biobizz mix gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten de rocket (die gaat immers als een raket) zijn ze nog niet volgeworteld en met een ec iets van 2 moet dat toch niet op zijn, het is niet alsof ze al 3 maanden oud zijn

 

heb hier en daar wat drievierdubbelblad verwijderd, zal ze ook wel goed doen een beetje beter ademen en anders moet de lamp weer terug omhoog :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, nou weten we nog net niks :P . Ik bedoel je kartelrand is vrij scherp, bladpunten naar beneden en verkleuring aan de randen.

 

Lijkt op een blokkade. Hitteprobleem, heftig ongekookt grondje/ ph probleem? Licht je aanpak eens toe. Vorige kweek stonden ze ook al zo droopy namelijk en denk dat je oogst een dikke boost krijgt als je dat weet te fixxen.

Edited by Jaymaestro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: een ec van 2.0 is best hoog. Problemen lijken op cal/mag. Zou osmose water geven met drupje calmag? Wel opzoeken of calmag wel bio is anders verneuk je bodemleven nog meer. Zoiets?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zak is kant en klaar dus zou ik niet vermoeden als dader, ben express niet bij gaan voeden nog

hitte kan ik wel uitsluiten, blij dat de buitentemp wat hoger is, verhouding aan/uit blaas is niet helemaal in balans maar dat is alleen belangrijk in de bloei ivm geur

de raket is vrijwel hetzelfde gebleven (labiel wijf ook wel, niet te gebruiken als controleplant) maar na wat water zien de andere twee er ook wat minder uit, even laten droogtrekken en dan gewoon voorzichtig per dag wat ph6 schoon water

 

en misschien iets minder hard trainen, als ik er een paar dagen niet aan zit zien ze wat vrolijker al, soortje gevoelig voor groeihormoonstress?? dat is namelijk wat ik consistent doe, al jaren, maar met andere soortjes, plant is zon 10cm hoog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...