Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HUFFnPUFF

Huff's Houten Huisje

Recommended Posts

Zo! en sannies huisje staat weer overeind :verrygood

Gestopt met kraanwater en enkel spa gegeven; bladproblemen weg! Blue rocket ook weg, ga daar ook niet mee verder, zodat er ruimte is voor nieuwe soortjes (takje bezwangerd, zou ik ooit willen pheno hunten naar dezelfde smaak) Dus twee stuks over, linker heeft meer een jack pheno? rechts is bijna een kopie van de heri moeder, uit mijn hoofd staan ze nu 8 weken, maar planttechnisch zeg ik 6 weken <_< Mogelijk omdat ik dit keer de lichturen niet netjes afbouw naar 8 uur maar genoeg is genoeg met die warme dagen in de bloeitijd gaat het altijd wat minder, van de week ook maar om dus...1171147186_lijackreheri.thumb.png.068048b0cb08ff25146a3eddac489f2b.png

Untitled666.png.81eb133f0e65f2ca939468bd617bc739.png

Geniet van het weekend! :showoff:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn gewoon klaar toch? De bijl erin! :)

Succes met knippebln Huffert. Staat er al een nieuw soortje klaar?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn inderdaad om Jay :verrygood (zou mogelijk nog paar dagen mogen maar had geen trek in met het weer dus zondag op zn kop gehangen) De al eerder omgehakte raket leverde 23gram op, superwiet! maar met 5 planten heb ik liever meer opbrengst.

Ik heb twee silver haze stekken getrokken van de vorige keer, die was na een maandje bloeien klaar dus die gaat mee voor de tweede ronde, om de potten wat bij te vullen 

om dan toch weer op 5 stuks te komen wou ik nog iets ontkiemen, een te gekke sativa bijvoorbeeld, heb nog blue dream x amnees liggen bijvoorbeeld, die zal wel klaar zijn rond oudjaar ofzo :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

bovengenoemde soortje ligt in water :popcorn:

heb alles maar geknipt en in de potten gedaan

uit mijn hoofd woog het 53 en 65 gram, plus die 23 van de meeloper maakt een wat magere oogst maar op een handje na zit er geen fluf bij :showoff: dus zon 140gram uit 200watt (al heeft ie meer op 160w gedraaid) 

verbeteringen voor volgende keer; grotere plant! ik moet de ruimte echt beter benutten, het zou bijna op de helft qua opp passen, snufje meer voeding of terug naar eigen grond mixen (dat beviel beter maar kost meer ruimte, geld en planning) en paar watt aan rood licht voor einde bloei/uv buisjes erbij 

ps: GEEN ENKEL BEESTJE GEZIEN DE HELE KWEEK :evil: had ze preventief bespoten met 25% oplossing karate op aanraden van wietefras? ook de testplant buiten had nergens last van, spul werkt dus ook lang door, geen idee hoe de resistentie is op broodkwekerspint maar op de rozen zat niets! 

nog 1 laatste sift, want er zit een gat in mijn zeef :no

tqerwy.png.29842f5bfe0b4a579852e730b60dcbfd.png

 

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo luitjes, groetjes van huize huff waar de biggen geroosterd worden met 29 graden :evil:

 

Hier de drie geroosterde reguliere amsterdamse genetische biggetjes  (bd x ah)

big.thumb.png.3c763b02f03cfd3d609160f3e31e85cc.png

 

En twee grote boze wolven (ssh ind pheno)

wolf.thumb.png.5d7e89df5cd6c88ca09fdd21404b83c0.png

ja wat is dat met dat rek er half up huff? ja dat is om de groei aan de andere kant te stimuleren! werkt dat dan? ja gewoon om de 2 dagen er even af halen en plat trekken! en hoe staat het met de fotos van de oogst? ja dat komt nog hoor -_-

 

orig.gif.e3be18e2e0938640b435002d60d8eb0b.gif

Stay Cool :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, zo'n supermarkt strain :D

Succes!!

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je toevallig ook hamsters??? :rolleyes:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook 29 tot 30 graden binnen,alle zeilen bijzetten en hopen dat ze niet teveel stressen.

Leuke cross die Dirk v/d broek x Albert Heijn :rofl

Staan er wel mooi bij Huff,die zijn blij met hun papa-wolf:P

 

Jah bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn denk ik geworteld ook want ze beginnen te knallen, kijken maar het nog geen slachttijd gok ik, even vetmesten die biggetjes :rofl

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaggies 34 graden  :evil: het viel nog mee met 31 tot vandaag, morgen 36 graden :ph34r: 

zacht gekookte biggetjes, nul komma nul voorbloei nog, toch overpotten of in klein potje laten (eerder voorbloei) kan ook wel een mannetje bewaren, op zich :icecool

b2.thumb.png.102d802ad5ffe775535f481c88433669.png

@Collie Weed Geen paddoweer? heb er twee uit de ssh potten gehaald, waren een beetje ingedroogd maar niet blauw dus in de compostbak :lol:

ah terug naar de plantjes..
w2.thumb.png.50aac77b1c40026f9cec288df94148d5.png

Paar dagen de boel omhoog laten komen en dan trekken we het weer plat, nat vinger werk zegt nog een weekje max twee en dan bloei

En dat was het weer lieve kijkschermkinderen, smeer je goed in en drink veel water -_-

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slow cooked pork is helemaal in toch?
Staan er wel goed bij voor 34 graden,ikzelf was al gesmolten bij die temp.:P


Wat heb je ze dit keer mooi groen kerel,gaat echt lekker daar zo te zien :tu

 

Lekkere biggen in zoetzure saus met chili's on the side....... :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanochtend heb ik ze stiekem toch maar even in de veg kamer gezet (onder 50w) zodat de lamp uit kon, 37 graden buiten :|

Ja deze dame haar voedingsbehoefte ken ik wel een beetje en die vind junkfood helemaal toppie, dit is een holle bolle gijs en geen victoria secret :rofl

na het weekend weer beter weer.. maybe :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ja hier ook puffen met die hitte,ze houden zich goed gelukkig.

Laat het maar afkoelen alsjeblieft.:whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

fluffy topje met flits voor de bling bling, volgende keer eerst de schaar erover zeg :ph34r:
991.png.77f2d25fc15d2cf9cca20683a2f7bce7.png

 

Beetje proppen en iedereen in de Hall Of Mirrors, past net! 
992.png.3931f4257bf6c6cacfd595544630809e.png

 

Ik heb het aan de kat gevraagd en die denkt dat er 1 mannetje en 2 vrouwtjes tussen zit, die eet namelijk enkel vrouwelijk blad :lol:

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannakat to the rescue! Na-na-na-na-meow!
 tumblr_o8q47p8tvh1rl4jezo1_500.jpg

Cannakat heeft eeuwige wijsheid, mag ook wel met 9 levens, en die voorspelde inderdaad de cruciale ratio tussen man en vrouw voor de droom amnezen; twee vrouwtjes :verrygood

 

We zijn er bijna...! Mogelijk gooi ik de lichturen iedere 2/3 dagen half uurtje naar beneden, kunnen ze iets groeien en toch hormonen opsparen.. Hitte? welke hitte :smoke:showoff:fsdfgsg.png.2d59e3d165126ff17d4929cf88d4be22.png

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan knallen zeg. Heb je enkel stek van die ssh of ook nog zaad liggen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat staan ze er fris bij Huff,dat is een lekker bladerdekje :whistling
 

Je hebt alleen wel last van zwarte pixel blobs in je kast,kijk uit dat het geen zwart gat word he?:lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie Weedniet slecht zonder scrog he :lol: 
456.png.a52f5dcbce31d7919f58e23fa77e17b9.png

123.png.563c00c224ff590efb402590bc6903ef.png
op de foto niet de zien maar puntjes raken de spiegels dus het is tijd voor de bloei

@Jaymaestro Dit zijn de enige stekken die ik heb genomen van de reveg die uit zaad kwam, en dat was het enige laatste zaadje dat ik nog had liggen, na 10 jaar stof vangen en dus moest of in het water of de deur uit, alleen het smaakt meer als een zoete indica en dat maakte haar net geen keepertje ivm 5 stuks beleid, kan haar wel bestuiven met amnees  

wel complimenten voor mr nice voor de genetica en kiemkracht :nerd

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vet zeg. Ik probeer nu afghani van 15 jaar geleden te kiemen. Zo grappig om ineens een blikje met zaden tegen te komen op de zolder van mn ouders. Vond ook nog mexi swagg zaden en oude hollandse hoop. Lekker spelen!

Ik zou zeker een topje bestuiven. Altijd interresant!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker oude school man! :verrygood hopen dat ze willen! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat rook je nu/beloofde heri pheno topje crossoverpost :smokeheee.png.d003c2fad8295f934f2467c8217e321b.png

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat wel goed zo te zien, ondanks deze hitte. Zijn heerlijk groen:D

 

Gr,  X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...