Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

deskeilen

Coffeeshop Pink Eindhoven

Recommended Posts

Beste leden, graag zou ik jullie waarschuwen voor coffeeshop Pink. Ben er tijdje geleden geweest. Die kerel die achter de toog werkt is niet te vertrouwen!

 

Allereerst gaf hij mijn bestelling aan de verkeerde klant. Terwijl ik nog geen minuut geleden mijn bestelling heb gemaakt. Ik betaal met briefje van 50, moet nog 10 terug krijgen. Maar dat doet hij niet, begint meteen een andere klant te helpen, in de hoop dat ik het niet zou merken met mijn stonede kop. Na enigzins aandringen toch mijn 10 euro nog gekregen.

 

Goede shop, klantvriendelijkheid (die kerel dan toch) een dikke 0. Denk er serieus aan om er gewoon weg te blijven.

 

Nog ervaringen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef je die kerel achter de toog toch aan bij zijn baas, dat ie probeert klanten te bedonderen?

 

Ik zou dat als eigenaar maar wat graag weten, personeel wat geld kost ben je liever kwijt dan rijk ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

BULLSHIT!!!!! Al jaren de beste shop in EHV, veruit de beste zelfs!

Verkopen gewoon goede kwaliteit wiet en is een super relaxte shop. Heb er vroeger heel wat uurtjes versleten :likken:

 

 

Mss was die gast ook gewoon even zo stoned als een papegaai??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan me hier ook niet echt in vinden, al kom ik er al jaren niet meer.

Het is niet het vriendelijkste personeel in de wereld maar altijd normaal behandeld.

Allemaal veels te duur, maar goed, dat is normaal tegenwoordig.

 

Het klinkt wel alsof hij zo stoned als wat is, hij moet toch ook wel weten dat hij er niet lang werkt als hij dat zo volhoudt.

 

Enniewee, vriendelijk personeel of niet, wegblijven van de shop is sowieso een goed idee.

Buiten zelf kweken zijn er betere adressen te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vakman, ik heb helemaal niets tegen de kwaliteit van hun producten. Dat is inderdaad altijd goed geweest, anders zou ik er niet komen. Maar de manier waarop men mij bedient kan vele malen beter. Als dit in andere shops kan, kan dat daar ook.

 

En als je dan stoned achter de toog staat en je job niet naar behoren kan uitvoeren, dan moet je maar geen joints roken tijdens de werkuren! Dat doe ik ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draai er nog 1!

 

Als je die "behandeling" nou al 10 keer had gehad okay, maar het is 1 keer. Om daar nu meteen een topic over te openen....

Als jij 1 keer een keer iets fout doet wordt je toch ook niet meteen aan de hoogste boom gehangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men probeerde mij in het zak te zetten. Dan heb ik recht om daar over te klagen, in de shop en op dit forum. Dit was geen "vergetelheid", dit was bewust, stoned of niet.

 

Eens kijken wanneer jij dit meemaakt dat je dit ook zomaar laat passeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die gast gaat zijn baan op het spel zetten om jou een 10'tje uit je zak te trekken.....

Ga fietsen man. Rook er maar geen meer, je bent nu al para!!

 

Heb je in de shop ook je beklag gedaan dan?

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vakman, iets te persoonlijk betrokken bij Pink? Zo verdedigen. Ik heb geklaagd tot ik mijn 10 euro terug kreeg. Waar hij eerst nog moeilijk over deed. Zal niet de eerste keer zijn dat men mij wisselgeld weigert te geven (Miami Terneuzen, maar das een ander verhaal).

 

Verder wens ik niet meer te reageren op je provocaties. Beleefdheid is tegenwoordig ver te zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken heel veel mensen die daar wekelijks komen, nog nooit iemand horen klagen. Kom er zelf vaak genoeg langs, meestal staat de rij wachtenden tot buiten op de stoep :whistle:

 

Maar het zal idd een hele slechte shop zijn waar je wordt opgelicht....

 

 

"ik wil jullie waarschuwen...."

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nou zei; het personeel is te stoned om te rekenen, had ik je gelijk gegeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Informatief forum, gezelligheid (die ene poster dan toch) een dikke 0. Denk er serieus aan om er gewoon weg te blijven."

 

en ja het is niet fijn als je het gevoel hebt dat een persoon je niet serieus neemt, of je probeert te belazeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andere shop gaan, zelf kweken, wat is nou eigenlijk het probleem??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wie jij bedoeld, is inderdaad een misselijke kerel..

Op hem na is iedereen vriendelijk in die shop en verkopen wel de beste wiet van ehv.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon voor 50 euro bestellen dan heb je deze problemathiek niet .

zo tank ik altijd voor 25 euro of benzine duurder word maakt mij niet uit joh heey .

rieleks en chill tegenlijk.

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eventjes de druk v/d ketel halen man,die gast was niet ok bezig maar alles heeft een reden weetje.

Misschien heft ie een tijd geen seks gehad en probeert ie dat te vergeten door de bong een flinke hit te geven.

En daarna kom jij met je 50 euro en je garnalen-oogjes,jullie staan gewoon beiden stoned te wezen :lol:

Gewoon je tientje terug,dus klaag gewoon bij de baas dattie te prawney was achter de bar,want dat kannie toch?

 

Ik heb vaak genoeg stoned achter een kassa gestaan,maar kasverschil daardoor vinnik toch best knap B)

Weet je limiet........ that's all swa.......

 

if ya cant hold yer herb,use it afterwards of work man.... bomboclat !! :likken:

 

(ik had dat in z'n gezicht gezegd met een lach) :lol:

 

Jah Bless! (no worry's m8)

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je staat de bij appie en er gaat wat fout en opeens staat er 38 liter appelsap op het bonnetje, oops :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...