Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Buyuk

Advies; Soort Zaad, Merk Voor Sog Methode

Recommended Posts

Nee, dan groeit het de breedte in.

SOG is 1 dikke hoofdtop per plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical is nogal rot gevoelig heb ik gelezen. Als je een indica wilt groeien die niet te moeilijk is neem dan bijvoorbeeld Super Skunk van Sensi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical is nogal rot gevoelig heb ik gelezen. Als je een indica wilt groeien die niet te moeilijk is neem dan bijvoorbeeld Super Skunk van Sensi.

Goed om te weten, was net van plan om Critical zaadjes te kopen :)

Stek vinden is voor mij behoorlijk lastig, blijkbaar moet ik mijn connecties uitbreiden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moedertje opkweken uit zaad en zelf stekken snijden een optie? Het stelt allemaal geen ruk voor als je een beetje groene vingers hebt ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moedertje opkweken uit zaad en zelf stekken snijden een optie? Het stelt allemaal geen ruk voor als je een beetje groene vingers hebt ;)

 

Dat is idd een optie, alleen als beginner weet ik niet hoe ik een net gesneden stek moet behandelen als het gaat om het soort bodem, bewateren, voeding geven.

 

Iemand enige ervaring met Bubblegum XL van Royal Queen Seeds ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom nou die xl joh? Vanwege de dikke toppen, net als de critical?

 

Neem liever een normale soort, niet zo'n opgeblazen geval. Hoe dikkere toppen hoe meer kans op toprot en sowieso, vaak zijn die opgeblazen soortjes niet bijzonder lekker.

 

Stekken maken is zo simpel dat het moeilijk is dat niet goed te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom nou die xl joh? Vanwege de dikke toppen, net als de critical?

 

Neem liever een normale soort, niet zo'n opgeblazen geval. Hoe dikkere toppen hoe meer kans op toprot en sowieso, vaak zijn die opgeblazen soortjes niet bijzonder lekker.

 

Stekken maken is zo simpel dat het moeilijk is dat niet goed te doen.

 

Ik zoek niet echt specifiek voor XL, van welke merk komt de originele Bubblegum dan eigenlijk ?

Wil je dan even uitleggen in welke grond ik die stekken moet stoppen, of ik dagelijks water moet geven en voeding ook nodig is vanaf dag 1 ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de lightmix, grond vochtig houden maar niet nat, stekjes niet besproeien, geen voeding geven, weinig licht en geduldig afwachten tot je ziet dat ze beginnen te groeien. Dat zie je vanzelf want er begint beetje bij beetje vers groen te verschijnen. Dan weet je dat ze geworteld zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de lightmix, grond vochtig houden maar niet nat, stekjes niet besproeien, geen voeding geven, weinig licht en geduldig afwachten tot je ziet dat ze beginnen te groeien. Dat zie je vanzelf want er begint beetje bij beetje vers groen te verschijnen. Dan weet je dat ze geworteld zijn.

 

ahaaa daar heb ik zeker veel aan, en heb je ook enige idee over wat de originele bubblegum is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neen, dat weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou een simpele GOEDE Feminized autoflower kunnen proberen zoals Pineapple Express.

Vrij uniform van opkomst,geeft een mooi grammage en goede wiet is het ook...

 

Mooi en simpel om mee te beginnen,sla je dat hele onnodige stekken gedonder over.

Bovendien scheelt het tijd en ruimte,want je hoeft geen moeder te kiezen.

 

Lekker 20/4 licht geven die auto's en dan ben je na 12 weken vanuit zaad klaar.

 

Kind kan de was doen.

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pineapple Express van Bigbuds is idd een heel bijzonder autoflower soort, Zij kan 150cm hoog worden en opbrengsten zijn 400/600 g/m2 met veel THC (heb ik gelezen) :)

Enige nadeel is extra lichturen wat ook extra centjes zijn, maar dat moet niet echt een groot probleem zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf northen light huismerk geweekt van wietzaadjes.nl, ze vinden het niet leuk om getopt te worden dus een perfecte kandidaat voor SOG. Ik heb zelf tussen de 55-75g per plant binnen afgehaald onder een 400 watt (had 6 planten staan). Zijn goed schimmelbestendig en kunnen tegen wat temperatuur wisselingen.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

... en heb je ook enige idee over wat de originele bubblegum is ?

 

Voor een goede, ouwe Bubblegum zou ik eens gaan kijken bij Serious Seeds -> https://www.seriousseeds.com/seeds/bubble-gum

Misschien wel wat aan de prijzige kant voor een eerste kweekje ?

 

Als beginner is er heel wat te ontdekken als het aankomt op smaken/geuren/kleuren en dan hebben we het nog niet eens over levende planten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...