Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CDijk

Ervaring Met Wiet: Ik Vind Het Niks....

Recommended Posts

Inmiddels alweer tijd geleden voor het eerst jointje geprobeerd. Vooral omdat ik nieuwsgierig was.

Maar ik vond het helemaal niks! :/ Nogal een tegenvaller dus.

 

Mijn waarnemingen raakten totaal door de war. Gevoel van tijd klopte niet meer - voelde me het ene moment weer kind, daarna weer gewoon in het nu. Links en rechts leken continu om te draaien waardoor ik in mijn eigen huis continu de weg kwijt was. Televisie kijken was super vaag omdat ik bij alles dat ik zag het gevoel had dat ik erbij geweest was.

Het was een heel intensieve en vermoeiende ervaring en na een kwartiertje was ik er helemaal klaar mee en ging ik zitten wachten tot het eindelijk uitgewerkt was. Dat duurde dus nog wel even....

 

Heb het nog een tweede keer geprobeerd om zeker te weten dat de eerste keer niet gewoon een enkele slechte ervaring was. Maar het gevoel was exact hetzelfde en ik vond er wederom niks aan.

 

Ik begin er dus niet meer aan... (beetje zonde van de wiet alleen - weggooien vind ik dan weer zonde , maar ja... Ik ga het ook echt niet meer gebruiken. Stom genoeg meteen beetje veel gekocht. Nou ja - jammer helaas!).

 

Na alle positieve verhalen die ik over wiet gehoord had is het wel een beetje een domper. Misschien is dit niet de beste plek om dit te vragen... Maar zijn er meer mensen die het effect van wiet helemaal niks vinden??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha. Dit is gewoon vloeken in de kerk. En nog wel op zondag ook !

 

Je bent een blower of je bent het niet. Zo is het nu eenmaal. Niet meer doen dus.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha... Ik snap de reacties :P

Maar wat ik vooral zoek is een antwoord op de vraag of dit nu gewoon aan mij ligt en dit dus gewoon niks voor mij is... Of dat mijn ervaring gewoon niet is hoe het effect van wiet hoort te zijn oid :P (voor zover dat aangegeven kan worden natuurlijk - want het effect is hoe dan ook voor iedereen anders).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk is het gewoon niks voor jou.

Je zal nog een andere soort en minder wiet kunnen proberen. Maar sommigen ervaren het nou eenmaal niet als plezierig, ongeacht wat of hoeveel ze roken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn genoeg mensen die wel kweken maar niet roken. Dus wellicht is kweken meer jouw ding dan roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn genoeg mensen die wel kweken maar niet roken. Dus wellicht is kweken meer jouw ding dan roken.

Kweken is niet mijn ding :P Geen ruimte voor en wat moet ik ermee?? Ga geen handeltje beginnen oid... Hooguit kijken dat ik de huidige wiet verkocht krijg ofzo. Het is toch wel beetje zonde geld zo... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor wietje heb je precies gerookt dan? Als je voor je eerste keer meteen een sterke haze hebt geprobeerd snap ik het effect wat je beschrijft wel... als je net begint met zuipen open je ook geen fles absint of iets dergelijks :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

En, hoeveel heb je beide keren gerookt?

 

Probeer ook nog eens een keer hasj een simpel stukje maroc heeft heel ander, naar mijn mening veel chiller effect dan de doorsnee wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies.. wat heb je gerookt, elke soort heeft weer n andere uitwerking.

Dat deze soort duidelijk niks voor je is wil niet zeggen dat je gelijk t hele wietverhaal hoeft te vergeten.

Er is zooooveeel keuze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh man, ik zou grof betalen om weer zoals de eerste keer te gaan, buiten op de fiets mezelf overtuigen dat het geen droom is, mooi man.

Er is idd heel veel keuze, hash vind ik zelf weer niets, smaken verschillen evenveel als dat er keus is.

Een beetje veel gekocht ? Op straat ?

Daar is het haze, haze en nog eens haze (in deze streek iig).

Soort en dosis zijn wel handig om te vermelden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me best voorstellen dat je het niks vindt als je er helemaal op gaat spacen. Ikzelf houd er ook niet van om dat soort effecten te beleven, geef mij maar iets waarvan ik lekker relaxed wordt. Als je begint zou ik dat doen met mensen die je kent/waarbij je je op je gemak voelt en die ervaring hebben met wiet. Ook de soort wiet maakt veel uit, van sommige wordt je gewoon heel relaxed, van een andere wietsoort kan je gaan spacen, en soms krijg je er energie van of wordt je gewoon heel vrolijk. En dan nog kan het effect van wiet per persoon verschillen. Je kan ook een keertje maar een paar trekjes van de joint nemen en zien wat er gebeurt(dus een paar uur wachten), bij een lagere dosis is het effect waarschijnlijk een stuk minder erg, en kan je er beter mee omgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou niet meer blowen dan...hé. Gewoon je verlies nemen en door plee spoelen, hupkee en weg ermee. Als je het medisch niet nodig hebt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk rook ik ook bijna nooit wiet.. maar kweek wel :P

Op een enkele keer na met wat vrienden ofzo een hijsje en dan staat de wereld weer op de kop voor me :P

 

Het effect ervan vind ik niks, zelfde als jou ervaring maar ieder zo zijn ding :)

Maar heb er ook geen baat bij medisch gezien.

 

Zo.. nu eerst een pilsje! ;)

Edited by Wiekspiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik ben de eerste keer (jaar of 15 geleden denk ik) wel erg ziek geweest tot uitdrogingsverschijnselen aan toe, misschien slechte wiet geen idee. Aanhouder wint en smoke dezer dagen elke dag ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziekenhuis eten vind ik ook niks, maar als de wiet effect je niet bevalt als je het rookt, moet je er gewoon thee van trekken.1 theelepel op een mok & 15 min laten trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziekenhuis eten vind ik ook niks, maar als de wiet effect je niet bevalt als je het rookt, moet je er gewoon thee van trekken.1 theelepel op een mok & 15 min laten trekken.

 

Dat werkt toch helemaal niet, de werkzame stoffen komen toch niet vrij in kokend water?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziekenhuis eten vind ik ook niks, maar als de wiet effect je niet bevalt als je het rookt, moet je er gewoon thee van trekken.1 theelepel op een mok & 15 min laten trekken.

 

Dat werkt toch helemaal niet, de werkzame stoffen komen toch niet vrij in kokend water?

 

Cannabinoidenzuren lossen wel op & wat van de terpenoiden.Het is best lekker drinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thee is wat mij betreft inferieur van effect,zal vast wel lekker en gezond zijn.

Maar om daar nou wiet voor te kopen.......zonde.

 

Neem inderdaad maar eens een klein beetje,in plaats van een hele joint.

Dan kom je wat aangenamer in de flow,pas als je zin hebt nog wat meer nemen.

En zorg dat je lekker eten en lekker drinken bij de hand hebt.

Zorg voor een supercomfortabele lazy boy stoel of ga op de bank hangen,en voeten omhoog.

 

 

Goed gezelschap is trouwens ook wel gewenst.

 

Onder het genot van een goede lachfilm of goede muziek,lekker genieten........

Beetje lief zijn voor jezelf ;)

 

Er zijn heel veel verschillende soorten,en het effect is nooit helemaal hetzelfde.

Zoek gewoon iets wat bij jou past en haal dus gewoon een niet zo sterk soortje.

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thee is wat mij betreft inferieur van effect,zal vast wel lekker en gezond zijn.

Maar om daar nou wiet voor te kopen.......zonde.

 

 

 

Eerst proberen dan pas oordelen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...