Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rock fever

1X Critical Jack Herer Auto, 1X Og Kush Auto

Recommended Posts

Even wat foto's van de hoofdtop, zoom en iets minder zoom:P.

 

Jack Herer:

gallery_5204_7095_2986335.jpg

 

gallery_5204_7095_1363001.jpg

 

OG Kush:

gallery_5204_7095_514108.jpg

 

gallery_5204_7095_490724.jpg

 

Mogen best nog wat voller worden:D. Voor 31 september doe ik ze sowieso niet om tenzij er problemen opduiken natuurlijk:).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo stonden ze er vandaag bij, binnen door het slechte weer;

Critical Jack

gallery_5204_7095_5396035.jpg

 

En de OG, met de Jack op de achtergrond

gallery_5204_7095_801846.jpg

 

Foto genomen toen er toch een beetje zon was:p. Ze voorspellen wel slecht, donker weer de komende dagen. Acha, nog 21 dagen, hopelijk krijgen ze nog ergens een mooie week met veel zon.

Heb me ook een loep 40x aangeschaft en deze werk uitstekend om de trichomes te bekijken. Het was wel een beetje oefenen maar nu lukt het wel. Na het weekend ga ik proberen om een foto te nemen samen met de lens.

 

Hoe bepalen jullie eigelijk wanneer en hoeveel voeding jullie je plantjes geven? Bij mij staat op de dop wel 3-5ml/liter, maar dat zegt op zich niks over hoeveel een bepaalde plant nodig geeft. Of bedoelen ze dan dat je gewoon die oplossing maakt en dan je planten daar mee water geeft, evenveel als anders. Grotere plant=meer water= meer voeding, iets in die logica:p? Maar ik veronderstel dan ook wel dat het niet elke dag moet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het voeding voor ons plantje of bertje allround?

 

Begin met 2ml/liter en rustig opbouwen tot je licht verbrande bladpuntjes ziet dan schroef je devoeding iets terug :P

 

Probeer wel ±14dagen voor oogst te stoppen met voeding geven.

(is wel een beetje gokken als je niet weet wanneer ie uitgbloeid is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie moestuin heb je daar op de achtergrond x)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja beetje afgeleefd ondertussen;). Je moet wat met een beperkte ruimte,niet? Nog een paar tomaatjes, paprika's, korianderzaadjes en stevia en dan is alles geoogst, maar het weer werkt weer prachtig tegen...

 

M'n vriendin zei dat er gisteren veel vliegen verzamelden op mijn wietplanten voor het raam. Is dat omdat ze graag in de warmte zitten? De bloeivoeding die ik gaf riekt ook wel een beetje naar stront, dus misschien trekt dat ze aan? Het gaat om de gewone vlieg, dus geen schadelijke voor de plant(hoop ik). Het is toch niet zo dat wietplanten vliegen aantrekken?

DIe voeding is bio voeding van DCM trouwens. Wil niet dat m'n topjes die geur gaan uitstralen na een tijdje dus ik denk dat ik ze geen voeding meer ga geven. Zoveel zoden brengt het toch niet aan de dijk, uiteindelijk is licht nog altijd het meest essentiële. En sowieso dat ze nog maar een dag of 20 te gaan hebben:).

 

Even een testje met de loep en smartphone, nog wel wat oefenen want 40x vergroting zie je hieronder natuurlijk nog niet.

gallery_5204_7095_2612065.jpg

 

Is het verschil tussen transparante en melkachtige trichomes duidelijk te zien? Want ik twijfel soms wel een beetje of ze nu nog transparant zijn of als 'wit' gelden:p.

 

Aan de Belgen hier: hebben jullie al wel eens zaad besteld van wietzaadjes.nl en daar 5+ werkdagen op moeten wachten? Vorige keer was de levering(briefpost) hier zo snel, maar nu ze zijn 1 september verzonden en nog steeds niets hier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto man!

 

Ik vind het lastig te zien aan deze foto, maar ik denk dat ze nog niet milky (genoeg) zijn...

 

Gaat lekker met je plantjes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, die lens heb ik al verneukt denk ik:p. Omdat ze in aanraking was gekomen met de toppen hing er een plakkerige boel aan de ene kant. Ik dacht ff op te lossen met aceton maar had even vergeten dat de omkadering van de lens van kunststof is...Kunststof gevoelig voor aceton zo blijkt. Dus ik maar wrijven en wrijven maar de lens werd vuiler ipv properder. Denk dat er nu een flinterdun laagje van die kunststof over de lens hang. Niet overal, ik kan nog trichomes bekijken, maar het is toch best irritant:P. Domme ik;). Iemand een oplossing om dat nog proper te krijgen:p?

 

M'n zaadjes zaten vandaag ook eindelijk in de bus:). 1x Berry Ryder, 1x Wild Thailand Ryder, 1x Ultra Lemon Haze, 1x Trans Siberian , 1x Pineapple Express,1x Purple Ryder en 6x White Widow(die waren gratis:p). Allen zijn autoflowers van verschillende merken(vooral Autoseeds). Ben best benieuwd naar alle soortjes dus moet nog even selecteren welke voor de eerste binnenkweek gebruikt gaan worden. Voorlopig heb ik het meeste interesse in de Wild Thailand Ryder en de Pineapple Express:p.

Als iemand al ervaring heeft met de soortjes, laat het gerust weten, alle tips zijn welkom!

 

De toppen zijn sowieso nog niet uitgebloeid, zeker die in de onderste regionen hebben nog wel wat tijd nodig. Ik denk dat voor de bovenste toppen mijn schatting van eind september vrij nauwkeurig zal zijn. OG Kush toppen beginnen er wel lekker uit te zien. Mooi aan het groeien en al heel wat bruine haartjes, ziet er toch altijd wat beter uit dan alleen witte haartjes:D. En over de Jack lijkt het wel te sneeuwen, die wordt maar witter en witter:P. Upload vanavond of morgen wel een fotootje :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste keer voeding gegeven. Elks 250 ml met standaardhoeveelheid voeding in. Ik heb bij mijn paprika's wel gemerkt dat de vruchten veel steviger worden van die voeding dus hopelijk hebben ze effect op de toppen ook:p? Nog een 17tal dagen tot oogst dus dat moet voldoende zijn om de voeding uit de plant te werken:).

 

Ik was van plan enkele dagen voor de oogst de grote bladeren al te knippen. Kwestie van de plant nog een laatste survival spurtje te laten doen en energie naar haar toppen te sturen. Of heeft dit weinig effect?

 

Btw, ik verkies een high boven een stoned gevoel. Liever m'n hoofd on fire dan lam op de bank:P. Dan dien ik te oogsten met veel milky en weinig amberkleurige trichomes, of ben ik mis?

 

EDIT: Ik merk (vooral bij de Jack) dat de topjes vanonder aan de plant nog minder ontwikkeld zijn dan de bovenste die meer licht krijgen. Kan ik best als ik ga oogsten eerst de bovenkant doen en dan pas enkele dagen later de onderste topjes? Kwestie dat die nog wat kunnen doorgroeien.

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man, met dit weer kan je niets:P. Mijn planten hebben gelukkig nog het voordeel dat ze wel warm en droog binnen kunnen staan. Ik voel mee met alle guerilla strijders onder ons;).

De topjes groeien wel verder maar ik denk dat ze met wat meer zon toch mooier zouden staan. Als het weer zo bagger blijft ga ik ze waarschijnlijk wel bijlichten met de LED lamp die ik besteld heb. Anyway hier onder de laatste fotosessie;).

 

Critical Jack Herer

gallery_5204_7095_1638655.jpg

 

gallery_5204_7095_2138556.jpg

 

OG Kush

gallery_5204_7095_2606298.jpg

 

gallery_5204_7095_137950.jpg

 

De Jack is echt wel veel witter geworden tegenover pakweg een week geleden. Hopelijk doet de Kush binnenkort hetzelfde al hangen daar ook al een mooie hoeveelheid trichomes op hoor;).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat word niet veel meer,heb zelf dit jaar de OG-Kush auto ook gehad in volle grond kreeg er 35 gr droog vanaf.

je bent ook wel aardig laat vooral voor een autoflower.

Hoop voor je dat het nog wat word!

succes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, ik ben best tevreden. Weet ook wel dat het laat op het jaar was maar het ging nu eenmaal niet eerder;). Zal ook hier nog eens herhalen dat opbrengst me geen ruk kan schelen, ik kweek niet voor gewicht;).

 

Btw, kan het kwaad als ik deze planten nu verder afbloei onder de LED lamp? Of krijgen ze stress omdat het een ander licht is? Wil nu niet dat ze gaan stressen en stoppen met zwellen:p.

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

was niet beledigend bedoeld hoor!

ik heb mijn laatste plant ook onder tl en led lampjes staan voor de slechte dagen.

om nog een beetje goed af te kunnen bloeien.

zou het gewoon proberen!

hoop dat je er nog wat lekkers af kan halen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was zelf een beetje kort van stof gisteren, sorry. Hongerig thuiskomen na een werkdag van 12u+ maakte men lontje wat kort denk ik.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, vanaf nu staan ze onder de LED, tenzij het plots terug mooi zonnig weer wordt. Jongens wat een schijtweer dit jaar:p. Heb de OG wel een beetje moeten buigen zodat ie er nog onder kon:p. Niet ideaal natuurlijk, maar ze met dit bewolkt weer voor de raam laten staan schiet nog minder op.

Ik ga m'n verslag wel hier afwerken als de mods het niet erg vinden:). En ik fotografeer ze ook nog wel in daglicht. Da's toch wel mooier dan onder die bordeel-LED's:D.

 

gallery_5204_7095_3019058.jpg

 

Hier stonden ze er juist onder, ondertussen hebben ze hun blaadjes al wat beter gericht:p.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker. Ze lijken echt veel trichomes aan te maken de laatste tijd en de toppen groeien goed. Ik denk dat mijn schatting vrij correct gaat zijn. Hier onder twee foto's van de hoofdtoppen. Met flits, het was al donker en vind foto's met die LED maar niets:p.

 

Critical Jack:

 

gallery_5204_7095_509484.jpg

 

OG Kush

 

gallery_5204_7095_464956.jpg

 

Ik vind het er allemaal al lekker uitzien:D.

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, probeer een keer in te zoomen op de Jack. Heeft bruine verkleuring maar enkel van boven op de toppen. Kan toch geen rot zijn? Voelt eerder droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K'zie niets zorgwekkends zo op eerste zicht, de jack heeft wel een mooi uitgestrekt sneeuwtapijt gekregen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, heb ze zojuist even uit de tent gehaald om het in vol zonlicht te bekijken. Het is in ieder geval geen rot. Het lijkt gewoon op een donkergroene/bruine verkleuring, maar de thc kristallen groeien er nog steeds over. Kan ook een paarse tint zijn. De bladstelen van de OG kush hebben ook een paarse verkleuring. Best bizar want de temperatuur gaat nooit onder de 21°C. Kan het gewoon de genetica zijn?

 

Hier onder nog een foto van de Jack, je kan het verschil wel zien tussen de bruine gedeeltes en de groene.

 

gallery_5204_7095_139142.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey maat hoe gaat het met alles?

Ik ben benieuwd naar de critical.

Ik ben/ga verschillende critical kruisingen testen. Heb nu de critical cheese en de critical kush.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken mensen die Super Critical gekweekt hebben en die was....super:D. Echt de sterkste wiet die ik ooit gerookt heb, en wanneer goed gekweekt een lekkere smaak en geur ook.

 

Deze Critical Jack lijkt zich ook helemaal te bedekken met kristallen. Geur is lekker. Maar meer kan ik er nog niet over zeggen nu. Read up als je foto's wil van hoe ze er nu bij staan;).

 

Edit: Iemand trouwens een idee wat er mis is met die top? Of is er niks mis:p? Kan het van voedingstekorten zijn omdat ze niets meer krijgen?

Edited by rock fever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...