Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
high dwarf

Vreemd Bladprobleem

Recommended Posts

Hallo beste medemensen met groene vingers,

 

Ik heb nu sinds een aantal weken een eerste kweek staan van 2 blue mystic planten (deze staan buiten) . Nu zaten ze eerst in 1 pot waarna ik ze heb overgepoot, en waren er enkele wortels gebroken.

 

Na het overpoten groeiden ze nog goed, maar nu merk ik enkele bladproblemen op. Ik geef als voeding vertafort korrels en geef ze de laatste tijd iets voeding bij, omdat ik dacht dat ze te weinig stikstof kregen.

 

Ik ben een beginnende kweker en probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen, alleen kom ik hier even niet uit.

De groene damens staan buiten, maar gaan met erg slecht weer onder het afdakje.

Verder heb ik 1 plant een paar dagen geleden getopt.

 

Graag hoor ik hier meer informatie over het bladprobleem. En bij voorbaat dank!

 

Groetjes van de High dwarf

 

- als je groene vingers moest hebben voor wietplanten, zou de hulk een megaplantage hebben -

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees je bericht nog eens door zou ik zeggen, want volgens mij vergeet je wat!!!

Of denk je dat we hier gaan zitten raden.....

 

Foto zou ook enorm helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, dit is even nieuw. Zat al te kijken hoe ik de foto's kon bijvoegen maar kan het even niet vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou kunnen beginnen met het omschrijven van je bladprobleem, of moeten we het doen met "bladprobleem"?

Dan gaat het een beetje lastig worden denk ik, of er moet toevallig iemand een glazen bol hebben hier :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toch vertafort korrels gebruikte waarom dan niet samen met de groei en bloei booster tabs die daarvoor bedoeld zijn?

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou kunnen beginnen met het omschrijven van je bladprobleem, of moeten we het doen met "bladprobleem"?

Dan gaat het een beetje lastig worden denk ik, of er moet toevallig iemand een glazen bol hebben hier :likken:

 

Na een tijd beginnen de problemen helaas erger te worden. Heb nu foto's toegevoegd in de link. Ik hoop dat je misschien weet wat het is.

 

http://www.wietforum.nl/gallery/image/653743-1502888585202/

 

1502888585202

1502888558249

1502888538219

1502888485811

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toch vertafort korrels gebruikte waarom dan niet samen met de groei en bloei booster tabs die daarvoor bedoeld zijn?

 

Ik wil ook zeker wel de bloom em growth booster halen van vertafort. Alleen deze hoef je niet direkt erbij te doen, en ik ben bang dat het bladprobleem ook overvoeding kan wezem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...