Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wietstock

Gele Bladeren Met Bruine Puntjes

Recommended Posts

hoi kwekers,

 

ben mijn eerste kweek begonnen,bio producten van sannie.

 

Uit zaad white widow.

 

Ben nouw 11 weken verder ,planten hebben er super bijgestaan tot week 8 ongeveer.

Laatste 3 weken zijn mijn planten steeds geler aan het worden en begin nu ook bruine punten in mijn blad aan het krijgen.

heb mijn eigen suf gepiekerd en veel gezocht naar bladprobleem.

 

IJzer tekort magnesium fosfaten weet ik het allemaal.Water geven heel belangrijk ,ben daar eerst mee begonnen en ben nu de grond aan het meten dat ik weet waneer en hoeveel dorst dat ze hebben.Maakt niks uit en ik zie geen verbetering.Opnieuw schimmels toe gevoegt en bacto maar zie noge geen verschil.Ze gaan flink achteruit.

 

Heb weer flink nagedacht en ben er achter gekomen dat ik geen voeding tablets buffers heb toegevoegt slik...

Ik heb zo n vermoeden dat mijn plantjes die voedingstofjes te kort komen.

 

Mijn vraag aan jullie kwekers kan ik die tablets nu nog toevoegen en heeft dat nog nut of kan ik beter opnieuw beginnen.

 

Ik weet het niet meer,zie ze alleen achteruit gaan.

 

thx ,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn al een paar topics over.

 

Je zoektocht naar de term gele bladeren gaf 134 resultaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn al een paar topics over.

 

Je zoektocht naar de term gele bladeren gaf 134 resultaten.

Hoi fool,ben al drie weken met dit probleem bezig.Ik heb veel topics hierover gelezen maar kom er niet echt uit.

Wat ik weet is water geven niet teveel en ook niet te weinig erg belangrijk.

 

Ik heb geen ervaring in kweken en vraag me af of die tablets die ik niet heb toegevoegt me nu de das om doen ivm te weinig voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soort plant

Hoeveel watt

Aantal liter potten

Fotos van het probleem

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke producten gebruik je precies van sannie? (Sannie's way stap 1 tot 4)

 

Je kan zoveel schimmels en bacto toevoegen maar je moet die beestjes ook te eten geven.

 

Ofwel crush je wat tabletten om ze sneller te laten kunnen opnemen of flesje groeivoeding. (Ik neem aan dat het een buitenkweekje is? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Zonder foto's en de goede noodzakelijke info gaat niemand er uitkomen. Effe denken wat mensen allemaal moeten weten om een probleem te kunnen pinpointen.

Edited by parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Je kan zoveel schimmels en bacto toevoegen maar je moet die beestjes ook te eten geven.

 

 

Dat zijn dus juist geen beestjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg het dan lekker zelf uit fothje... ;)

 

Als het beestje maar een naam heeft :P

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soort plant

Hoeveel watt

Aantal liter potten

Fotos van het probleem

Hey Ziip top dat je reageerd,

 

Ik heb white widow van sannie zijn winkeltje in amsterdam.

7 plantjes over in 15 liter zakken van dat speciaal ademend stof.

drie 400 watt lampen er boven en gisteren naar 12/12 gezet.

foto probeer ik morgen eff te plaatsen ,moet eff uitzoeken hoe het precies moet.

 

hoor graag van je, ik heb te weinig ervaring er in.

 

Ik zie dat ikeerst heppie planten had en nou niet meer.

 

Welke producten gebruik je precies van sannie? (Sannie's way stap 1 tot 4)

 

Je kan zoveel schimmels en bacto toevoegen maar je moet die beestjes ook te eten geven.

 

Ofwel crush je wat tabletten om ze sneller te laten kunnen opnemen of flesje groeivoeding. (Ik neem aan dat het een buitenkweekje is? )

hoi timestamp,

 

Ik probeer de 1-4 metode,

Heb alleen die tablets vergeten en met terug denken dacht ik nu misschien ligt het daar aan.

 

Probeer morgen een foto te plaatsen,oja het is een binnen kweek ,heb een heel hok getimmerd en betegeld,ik zij de gek.

 

hoor graag je mening.thx vast

 

heb wel nieuwe stekjes gesneden om opnieuw te beginnen

 

Welke producten gebruik je precies van sannie? (Sannie's way stap 1 tot 4)

 

Je kan zoveel schimmels en bacto toevoegen maar je moet die beestjes ook te eten geven.

 

Ofwel crush je wat tabletten om ze sneller te laten kunnen opnemen of flesje groeivoeding. (Ik neem aan dat het een buitenkweekje is? )

Oja bacto is toch de voeding voor mijn schimmels dacht ik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ik heb white widow van sannie zijn winkeltje in amsterdam.

 

 

White widow is toch van Mr Nice?

 

En Sannie een winkel in A'dam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder foto's en de goede noodzakelijke info gaat niemand er uitkomen. Effe denken wat mensen allemaal moeten weten om een probleem te kunnen pinpointen.

hey Parv ga morgen een foto posten en het verloop hoe ik ben begonnen ,wat ik ze geef en hoe het er bij staat .

 

De allende van beginnend kweeker is dat,zolang ze mooi groeien en groen zijn gaat ie lekker,een kink in de kabel en ik ken helemaal niks meer.

Ik probeer zoveel mogelijk te berideneren maar met mijn ervaring ben ik snel uitberideneerd,,

 

sorry voor mijn schrijven,nooit mijn sterkste kant geweest.

 

hoor je graag als ik de foto s post, ik weet wel ze staan er beroerd bij

 

Ik heb white widow van sannie zijn winkeltje in amsterdam.

 

 

White widow is toch van Mr Nice?

 

En Sannie een winkel in A'dam?

dacht ik white label seed company

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor.... maar ik snap niks van je verhaal... je bent 11 weken onderweg.... 11 weken? Echt? Tot week 8 heeft het er mooi bij gestaan zeg je... en gisteren op 12/12 gegaan.... schiet mij maar lek....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor.... maar ik snap niks van je verhaal... je bent 11 weken onderweg.... 11 weken? Echt? Tot week 8 heeft het er mooi bij gestaan zeg je... en gisteren op 12/12 gegaan.... schiet mij maar lek....

Ja kan me voor stellen,

 

heb zaad gekocht,Week of twee onder tl ontkiemt en voor gegroeid

 

Daarna overgepoot in 2 liter pot onder tl gezet een week .later overgepoot in van die stoffen zakken ,ik denk een15 liter dat ze zijn.

 

Toen naar het grote hok onder 400 watt gezet en ging een week of 4 goed tot een plant geel begon te worden.

Eerst geel met groene aders ,daarna werd de gehele plant geel.

De rest volg nu beginnen ook geel te worden en de laatste twee weken komen er in het blad wat geel/groen of licht groen ook bruine

punten te zitten.Morgen post ik foto,s

 

Sorry hoor.... maar ik snap niks van je verhaal... je bent 11 weken onderweg.... 11 weken? Echt? Tot week 8 heeft het er mooi bij gestaan zeg je... en gisteren op 12/12 gegaan.... schiet mij maar lek....

Ja kan me voor stellen,

 

heb zaad gekocht,Week of twee onder tl ontkiemt en voor gegroeid

 

Daarna overgepoot in 2 liter pot onder tl gezet een week .later overgepoot in van die stoffen zakken ,ik denk een15 liter dat ze zijn.

 

Toen naar het grote hok onder 400 watt gezet en ging een week of 4 goed tot een plant geel begon te worden.

Eerst geel met groene aders ,daarna werd de gehele plant geel.

De rest volg nu beginnen ook geel te worden en de laatste twee weken komen er in het blad wat geel/groen of licht groen ook bruine

punten te zitten.Morgen post ik foto,s

tot gisteren stonden ze 18/6.

 

Ik hoop morgen wat meer duidelijkheid te geven met wat foto ,

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou als ik jouw was effe mee stoppen en eerst wat growguides ed. gaan lezen. Ook wat verslagen met vergelijkbare opzet door spitten anders kom je er niet uit. Eerst de basis beetje leren snappen wat je moet doen en wanneer. Denk je dat lukt niet kan je altijd proberen door middel van een verslag te kijken of er mensen zijn die met je mee willen kijken.

Edited by parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou als ik jouw was effe mee stoppen en eerst wat growguides ed. gaan lezen. Ook wat verslagen met vergelijkbare opzet door spitten anders kom je er niet uit. Eerst de basis beetje leren snappen wat je moet doen en wanneer. Denk je dat lukt niet kan je altijd proberen door middel van een verslag te kijken of er mensen zijn die met je mee willen kijken.

[/qu

Zou als ik jouw was effe mee stoppen en eerst wat growguides ed. gaan lezen. Ook wat verslagen met vergelijkbare opzet door spitten anders kom je er niet uit. Eerst de basis beetje leren snappen wat je moet doen en wanneer. Denk je dat lukt niet kan je altijd proberen door middel van een verslag te kijken of er mensen zijn die met je mee willen kijken.

Hey parvo,Heb veel gelezen over wiet hokken bouwen en planten kweken.Het bouwen is goed gegaan voor mijn gevoel maar kweken is een ander verhaal.

Ik krijg een bladprobleem en als ik kijk door te lezen wat het allemaal kan zijn ,als beginnend amateur kweker weet je het dan gewoon niet.

Kom ik er dan achter dat kweken met problemen heel veel ervaring vraagt en om dan te erkennen wat je plant te kort komt of teveel krijgt.

 

Ik zie wel dat ze niet blij meer zijn.

 

Welke producten gebruik je precies van sannie? (Sannie's way stap 1 tot 4)

 

Je kan zoveel schimmels en bacto toevoegen maar je moet die beestjes ook te eten geven.

 

Ofwel crush je wat tabletten om ze sneller te laten kunnen opnemen of flesje groeivoeding. (Ik neem aan dat het een buitenkweekje is? )

hoi timestamp,

 

Ik probeer de 1-4 metode,

Heb alleen die tablets vergeten en met terug denken dacht ik nu misschien ligt het daar aan.

 

Probeer morgen een foto te plaatsen,oja het is een binnen kweek ,heb een heel hok getimmerd en betegeld,ik zij de gek.

 

hoor graag je mening.thx vast

 

heb wel nieuwe stekjes gesneden om opnieuw te beginnen

 

Welke producten gebruik je precies van sannie? (Sannie's way stap 1 tot 4)

 

Je kan zoveel schimmels en bacto toevoegen maar je moet die beestjes ook te eten geven.

 

Ofwel crush je wat tabletten om ze sneller te laten kunnen opnemen of flesje groeivoeding. (Ik neem aan )

Oja bacto is toch de voeding voor mijn schimmels dacht ik?

Heb me er al een tijd in verdiept, maar kweken en kweken zal ik proefondervintelijkdat het een buitenkweekje is?

 

volgens mij ging er iets mis??

Edited by wietstock

Share this post


Link to post
Share on other sites

<div>

<p>Hier wat foto s van de plantjes en een uitleg wat ik gedaan heb.</p>

<p> </p>

<p>10 zaden ontkiemd in kiemtablets die je laat wellen in water.</p>

<p>In  een bak gezet met folie en onder tl bak 4 x 16 watt coolwhit.</p>

<p>Dag later zag ik leven bij 9 van de 10 zaden.</p>

<p> </p>

<p>Grond gemixt: </p>

<div>

<p>80 l cocos,</p>

<p>180l potgrond</p>

<p>12 liter wormen</p>

<p> </p>

<p>potten 5 liter gevuld met grond een beetje symbiosis er door gemengd</p>

<p>en plantjes geplant,Ingewaterd met bacto .</p>

<div>Onder tl geplaatst weer.</div>

<div> </div>

<div>Met derest van de grond heb ik 15l zakken of 20 liter zakken gevuld.</div>

<div>Ze zijn groot en van stof begreep dat ze beter de zuurstof doorlaten naar de wortels.</div>

<div>Symbiosis toegevoegt ongeveer 5 gram per zak en ingewaterd met bakto en in het grotere hok gezet.</div>

<div>Buffertabletten vergeten te kopen en ook niet bij stilgestaan dat die ook de grond in moesten.</div>

<div>Ook bij de baby plantjes niet gedaan dus.</div>

<div> </div>

<div>Ze hebben goed gegroeid onder tl ,verlichting een cm boven de plantjes gehouden.</div>

<div>ze gingen wel langzaam maar zagen er gelukkig uit.internodes mooi kort op elkaar.</div>

<div>Gemiddelde temp tussen 23 en 27 gr</div>

<div> </div>

<div>Grote dag ,planten overgepot naar de grote zakken grond.Maar wel zonder die buffertablets </div>

<div>In het grotere hok gezet de planten 8 stuks, met overpotten een kapot gegaan.</div>

<div>Lampen 3 stuks hpl 400 watt ongeveer 60 cm hoog boven planten op 80% licht </div>

<div>om te laten wennen.</div>

<div>Planten zijn mooi groen baadjes staan mooi omhoog richt de lampen.</div>

<div> </div>

<div>met voeding rustig aan gedaan en water ook om de anderse dag .</div>

<div> </div>

<div>planten groeien goed en mooi,korte internodes,begrijp dat het belangrijk is.</div>

<div>Ventilator op de planten om ze sterk te maken,werkt inderdaad echt.</div>

<div>Ze hebben een mooie dikke stam en stevig.</div>

<div> </div>

<div>In week 6 in groei hok onder hpl heb ik het gevoel planten staan stil en groeien niet echt door.</div>

<div>Een plant begint groen geel te worden,de rest begint ook.</div>

<div>sommige bladeren knal geel met groene nerven van onderuit de plant.</div>

<div> </div>

<div>Ijzer tekort zegt het internet of magnezium.Maar ik begrijp dat als je op zand kweekt je het niet kan toevoegen.</div>

<div> </div>

<div>Laatste week beginnen ze ook bruine vlekken op het blad te krijgen.</div>

<div> </div>

<div>Ik heb serieus veel gezocht naar deze problemen,kom er niet uit.</div>

<div>Bedenk me de laatstse week dat ik die buffertabletten niet gebruikt heb en ben bang dat ze daardoor bepaalde voeding stoffen missen </div>

<div>en eten zich zelf op??????</div>

<div> </div>

<div>Ik weet het niet,Hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is, heeeeelppppp</div>

<div> </div>

<div>

<div>

verdronken?

</div>

<div> </div>

<div>

honger, dorst?

</div>

<div>

ook niet blije plant

</div>

<div>

niet blije plant

</div>

</div>

<div>groet</div>

<div> </div>

<div> </div>

<div> </div>

<div> </div>

<div> </div>

<div> </div>

<div> </div>

<div> </div>

<div> </div>

<div> </div>

</div>

<p> </p>

</div>

<p> </p>

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet veel ervaring maar sla gelukkig alles wat ik lees op ik lees ook echt jij niet .. anders had je op je white label kaartje wel zien staan Sensi ipv Sannie's 😉

 

Was je bloeihok nog niet af toen je begon met ontkiemen . ?

Anders snap ik niet hoezo je ooit bij 8week voorgroei komt normaal 2/3week en sannie's soortjes kun je bepaalde beter 12/12 gelijk zetten.

 

Je zegt ik volg de 1t/m 4 methode van sannie maar dan zonder de buffertabs hoe kun je dan zeggen dat je die methode volgt als je die tabs "vergeten" bent.

Voorbereiding is het halve werk hoe kan je die nu vergeten 8weken lang?????

 

Zijn buffertabs die je buffer geven wat ik zo lees is je medium uitgeput en gaf je plant dit weken geleden al aan jij weet het allemaal beter gaat tegen de belangrijkste regel die k als NOOB heb geleerd in....

 

* nooit een ongezonde of gestressde plant in de bloei zetten !

 

Waarom zet je zo plant uberhaupt in de bloei.?

Wat dacht je toen die plant al minder happy leek dat die daar van opknapt.

Lijkt dat je van alles probeert en door elkaar haalt

Mijn advies en ik ben geen Pro terug na 18/6 opwaarderen medium buffertabs dus wel kopen en tuinmest halen die op je grond vermalen gooien en met water of misschien denk ik BAC groei er lichtjes bij geven tot die vergeelde teef weer mooi groen staat en dan pas bloei zetten..

 

 

Tja die tijd kan je beter besparen en nieuw zaad halen bij Sannie en de hele run opnieuw doen zoals het hoord ipv half gebakken sannie's way & je eigen way.

 

Dat zijn je opties, die stekken zou ik weg doen misschien heb je wel regulier zaad weet jij veel lezen doe je niet dus straks heb je mannelijke stekken 😅

Kan weinig mis gaan btw als je gewoon goed inleest af en toe hulp vraagt als je onzeker word en VOORAL houden aan 1 methode als je iig een stock of wiet wil hebben en je naam eer aan wilt doen😎😎

 

En fotos opnieuw uploaden en plaatsen dit lijkt echt nergens op.

Staat uitleg op WF hoe dat moet.

 

Peace

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet veel ervaring maar sla gelukkig alles wat ik lees op ik lees ook echt jij niet .. anders had je op je white label kaartje wel zien staan Sensi ipv Sannie's

 

Was je bloeihok nog niet af toen je begon met ontkiemen . ?

Anders snap ik niet hoezo je ooit bij 8week voorgroei komt normaal 2/3week en sannie's soortjes kun je bepaalde beter 12/12 gelijk zetten.

 

Je zegt ik volg de 1t/m 4 methode van sannie maar dan zonder de buffertabs hoe kun je dan zeggen dat je die methode volgt als je die tabs "vergeten" bent.

Voorbereiding is het halve werk hoe kan je die nu vergeten 8weken lang?????

 

Zijn buffertabs die je buffer geven wat ik zo lees is je medium uitgeput en gaf je plant dit weken geleden al aan jij weet het allemaal beter gaat tegen de belangrijkste regel die k als NOOB heb geleerd in....

 

* nooit een ongezonde of gestressde plant in de bloei zetten !

 

Waarom zet je zo plant uberhaupt in de bloei.?

Wat dacht je toen die plant al minder happy leek dat die daar van opknapt.

Lijkt dat je van alles probeert en door elkaar haalt

Mijn advies en ik ben geen Pro terug na 18/6 opwaarderen medium buffertabs dus wel kopen en tuinmest halen die op je grond vermalen gooien en met water of misschien denk ik BAC groei er lichtjes bij geven tot die vergeelde teef weer mooi groen staat en dan pas bloei zetten..

 

 

Tja die tijd kan je beter besparen en nieuw zaad halen bij Sannie en de hele run opnieuw doen zoals het hoord ipv half gebakken sannie's way & je eigen way.

 

Dat zijn je opties, die stekken zou ik weg doen misschien heb je wel regulier zaad weet jij veel lezen doe je niet dus straks heb je mannelijke stekken

Kan weinig mis gaan btw als je gewoon goed inleest af en toe hulp vraagt als je onzeker word en VOORAL houden aan 1 methode als je iig een stock of wiet wil hebben en je naam eer aan wilt doen

 

En fotos opnieuw uploaden en plaatsen dit lijkt echt nergens op.

Staat uitleg op WF hoe dat moet.

 

Peace

Ik heb niet veel ervaring maar sla gelukkig alles wat ik lees op ik lees ook echt jij niet .. anders had je op je white label kaartje wel zien staan Sensi ipv Sannie's

 

Was je bloeihok nog niet af toen je begon met ontkiemen . ?

Anders snap ik niet hoezo je ooit bij 8week voorgroei komt normaal 2/3week en sannie's soortjes kun je bepaalde beter 12/12 gelijk zetten.

 

Je zegt ik volg de 1t/m 4 methode van sannie maar dan zonder de buffertabs hoe kun je dan zeggen dat je die methode volgt als je die tabs "vergeten" bent.

Voorbereiding is het halve werk hoe kan je die nu vergeten 8weken lang?????

 

Zijn buffertabs die je buffer geven wat ik zo lees is je medium uitgeput en gaf je plant dit weken geleden al aan jij weet het allemaal beter gaat tegen de belangrijkste regel die k als NOOB heb geleerd in....

 

* nooit een ongezonde of gestressde plant in de bloei zetten !

 

Waarom zet je zo plant uberhaupt in de bloei.?

Wat dacht je toen die plant al minder happy leek dat die daar van opknapt.

Lijkt dat je van alles probeert en door elkaar haalt

Mijn advies en ik ben geen Pro terug na 18/6 opwaarderen medium buffertabs dus wel kopen en tuinmest halen die op je grond vermalen gooien en met water of misschien denk ik BAC groei er lichtjes bij geven tot die vergeelde teef weer mooi groen staat en dan pas bloei zetten..

 

 

Tja die tijd kan je beter besparen en nieuw zaad halen bij Sannie en de hele run opnieuw doen zoals het hoord ipv half gebakken sannie's way & je eigen way.

 

Dat zijn je opties, die stekken zou ik weg doen misschien heb je wel regulier zaad weet jij veel lezen doe je niet dus straks heb je mannelijke stekken

Kan weinig mis gaan btw als je gewoon goed inleest af en toe hulp vraagt als je onzeker word en VOORAL houden aan 1 methode als je iig een stock of wiet wil hebben en je naam eer aan wilt doen

 

En fotos opnieuw uploaden en plaatsen dit lijkt echt nergens op.

Staat uitleg op WF hoe dat moet.

 

Peace

Joo wat komt er veel pozitief comentaar van jou uit wauw.

 

Eeee bedankt voor je hulp,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah wietstock niks te danken man ben blij dat ik je kon helpen en dat je tegen kritiek kan heb je zonet ook bewezen, keep them heppie ;) :) :P

 

 

Succes iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat medigrower goed bedoeld hoor. Volgende kweek hou het een beetje simpel, potgrond plantje erin, zodra de plantje lichtgroen begint te worden voeg je een beetje voeding toe. Dat hangt af van de grote van je plantje, maardaar kunnen de pros je meer over vertellen. Water geven doe je met beleid, een plantje van 1 week oud heeft geen liters water nodig. En beter staat ze te droog dan te nat, voel maar aan de bladeren, als die droog aanvoelen dan heeft ze dorst.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je post is vanaf het begin af aan al verwarrend. Het lijkt of je weet waar je over praat alleen mis je gewoon basiskennis.... Sorry, maar je bent je buffertabletten vergeten.............Stap 2 in de 4 stappen..... En nu hebben je planten een tekort........ Waar zijn die tabletten voor denk je? Dat is een kwestie van logisch nadenken toch? Wat ik hieruit opmaak is dat je teveel wilt in een keer. Heb je nu serieus 3x 400 Watt boven 7 planten hangen? Heb je werkelijk 8 weken voorgegroeid? Je haalt breeders door elkaar.............. Ik zeg....... probeer je nog wat meer in te lezen en er gaat een wereld voor je open

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah wietstock niks te danken man ben blij dat ik je kon helpen en dat je tegen kritiek kan heb je zonet ook bewezen, keep them heppie ;) :) :P

 

 

Succes iig.

Hoi Medicalgrower,

Ik baal gewoon van mijn plantjes,ben van een maatje uitgegaan die pro is,,

 

Kom er later achter dat we die tablets vergeten zijn.Had zelf mijn eigen beter in moeten lezen en niet als mijn planten er belabberd bij staan.

AAAAA je heb gelijk.

 

:innocent: :innocent: :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat medigrower goed bedoeld hoor. Volgende kweek hou het een beetje simpel, potgrond plantje erin, zodra de plantje lichtgroen begint te worden voeg je een beetje voeding toe. Dat hangt af van de grote van je plantje, maardaar kunnen de pros je meer over vertellen. Water geven doe je met beleid, een plantje van 1 week oud heeft geen liters water nodig. En beter staat ze te droog dan te nat, voel maar aan de bladeren, als die droog aanvoelen dan heeft ze dorst.

Thx Ziip, wat ik zeg baalde van mijn plantjes kom niet lekker binnen dan maar medigrower slaat spijker op kop

 

Ga opnieuw beginnen,eerst lezen en dat water geven is een goeie tip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je post is vanaf het begin af aan al verwarrend. Het lijkt of je weet waar je over praat alleen mis je gewoon basiskennis.... Sorry, maar je bent je buffertabletten vergeten.............Stap 2 in de 4 stappen..... En nu hebben je planten een tekort........ Waar zijn die tabletten voor denk je? Dat is een kwestie van logisch nadenken toch? Wat ik hieruit opmaak is dat je teveel wilt in een keer. Heb je nu serieus 3x 400 Watt boven 7 planten hangen? Heb je werkelijk 8 weken voorgegroeid? Je haalt breeders door elkaar.............. Ik zeg....... probeer je nog wat meer in te lezen en er gaat een wereld voor je open

Hey Dave,Ben te laat na gaan denken zelf,

Dat blijkt met de tablets en inderdaad had ik zelf ook al dat het groeiproces erg lang duurde,maar wist het niet zeker.

Ik ga me er meer in verdiepen

 

groet thx voor reactie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...