Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
imp

5X Lowryder #2 Autoflower

Recommended Posts

Ik rook nu al een paar jaar om de zoveel tijd wiet en ik heb nog nooit zelf wat gekweekt. Ik was de lokale coffeeshop wiet eigenlijk beu omdat de kwaliteit niet echt top is + het is nog vrij duur hier ook.

 

Had een heleboel tegenslagen (het weer, katten die de planten als hun kattenbak gebruikten, slakken, enzovoort).

 

Planten staan nu al een paar weekjes in een foliekas en het gaat eindelijk goed. De planten groeien goed (denk ik) en ik geef ze wekelijks vloeibare voeding.

 

M6yZxDz.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Des te meer tegenslagen des te meer lessen je leert.

Dit jaar als goede les zien en volgend jaar weet je wat je moet doen.

 

Helemaal eens over de shop, duur en rommel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad. Heb dit jaar ook maar goedkope zaden gekocht. Volgend jaar wil ik het in één keer goed doen (meteen in de kas, preventief slakken korrels, etc) met een hoge CBD soort.

 

Hopelijk heb ik dit jaar op zijn minst nog wel een paar gram oogst per plant. Las dat de oogst van lowryder 2 niet echt geweldig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik dacht dat ik een autoflower had die ik hier nooit klaar kon krijgen.

Nog een week of 3-4 te gaan maar toch.

20170725_164359.thumb.jpg.54de3be30a5c402707cd21ec1ed721f0.jpg

Amnesia automatic, staat buiten in de zon of binnen met af en toe een ventilator er op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een hele mooie plant. Zit zo te zien heel wat grammetjes op.

 

Lijkt me trouwens wel bruut om een haze soort binnen te hebben. De geur alleen al houdt je wakker...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een paar dagen verder en nu zie ik dat één van de planten opeens van die bolletjes krijgt. Alleen aan de top. De rest van de takken hebben die niet. Is dit normaal of is het dan toch een mannetje (de plant had eerst haartjes)?

 

4OqhQWK.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een paar dagen verder en de groei zit er nu redelijk in. De geur begint al langzaam te komen (ze waren tot nu toe volledig geurloos). Dat kleine zaailingetje komt van een haze zaadje dat ik vond tussen mijn wiet. Voor de lulz gezaaid en er kwam toch wat uit. Maar met mijn geluk dit seizoen is het al veel te laat + zal het wss een mannetje zijn.

 

isOFzIF.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere teringbende :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eeerste plant heeft de 60cm gepasseerd (wat de gemiddelde hoogte voor deze soort zou moeten zijn) maar ik zie nog geen topjes. Kan ik gewoon door blijven gaan met mijn huidige voeding (Pokon groente & kruiden BIO) of kan ik beter alvast nog een paar euro investeren in bloeivoeding bij een growshop? Heeft dat zin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat heeft weinig nut, zonde van het geld.

Volgende keer meer succes, zie het als een leerzaam project.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een paar dagen verder en de planten groeien nog vrij goed. Helaas nog geen toppen te zien en de geur is haast niet aanwezig. Hopelijk komt daar gauw wat verandering in.

 

SuuFOWa.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een weekje verder en de topjes komen er dan eindelijk. Wel te merken dat de zomer er alweer op zit; het groeit allemaal erg langzaam nu. Hopelijk kan ik over een paar weken op z'n minst een gram of 5 - 10 er uit halen.

 

IMG_20170809_144912.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wel te merken dat de zomer er alweer op zit

 

 

Dus de herfst is nu begonnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel te merken dat de zomer er alweer op zit

 

 

Dus de herfst is nu begonnen?

Zo goed als, ja. Bijna elke dag regen hier, 's avonds temperaturen rond de 12 graden en ook overdag is het niet warm genoeg meer om zonder vest naar buiten te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een ander verhaal.

Je schreef dat je aan de planten kunt zien de zomer voorbij is.

Terwijl het de eerste keer is dat iets kweekt.

 

De plant rechts op de foto is toch aardig gegroeid, de afgelopen acht dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... te merken dat de zomer er alweer op zit;

 

Laten we hopen van niet, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Is idd frisser buiten en koelt flink af a'avonds.

Je plantjes gaan lekker toch ? Nog een aantal weekjes geduld hebben, is vaak het moeilijkste aan kweken ;)

 

Grappig om te zien zo'n Lowrider van +60cm;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een weekje verder en de planten doen het nog goed. Ben al gestopt met het geven van vloeibare voeding (POKON groenten & kruiden BIO) and heb zo het idee dat ik beter nog voeding kan geven aangezien de bladeren hun kleur beginnen te verliezen.

 

IMG_20170817_162713.jpg

 

zal nou niet lang meer duren denk ik voordat ik kan oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een paar dagen verder. Ze zitten nu allemaal in de bloei en het lijkt goed te gaan nog. Wel heb ik bij één plant een bruine plek gevonden bij één van de onderste toppen. Weet niet of dat toprot is maar ik zal er later een pic van maken.

 

j5BzE6S.jpg

kuFghYO.jpg

irLC3eC.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna een week verder weer en de einde is nou toch wel in zicht. Op 2 planten beginnen de haartjes al flink bruin te kleuren. Dit mooie weer de afgelopen week heeft behoorlijk geholpen. Zal nou niet lang meer duren.

 

SGJHOtU.jpg

6Q9UVlK.jpg

caOgYBh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je net zo goed een nat pak stro in het papier slaan en oproken heeft het zelfde effect .

hoestbui en rooie ogen en niet stoned .

haastige speod ................................................... !

:vape:

ps : kan je die bruine haren ff omcircelen met paint of gimp want ik kan er zegge een schrijve 0,0 vinden .

mischien moet ik es naar hans

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha ik heb mijn glas appelsiensap over men toetsenbord uitgeproest. Vrij zuur wanneer het via je neus gebeurd, letterlijk dan.

 

Ontopic, macerror heeft gelijk, dit gaat nog wel enkele weken mogen wachten met knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anderhalve week later en de planten zijn bijna klaar.

 

pnsJhNR.jpg

ShVNdAP.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...