Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weiman

Manwijf Wil Niet Klaarkomen?

Recommended Posts

Het is me met Lesbian Dream gelukt mannelijke bloemen te krijgen op een vrouwelijke plant. Nu is het wachten tot ik kan gaan bestuiven, maar het duurt wel erg lang voordat er stuifmeel beschikbaar komt.

 

Op de foto is onderaan te zien hoe een bloem open is gegaan, maar daarbij geen stuifmeel heeft vrijgegeven. Ben ik te ongeduldig of staat het proces stil?

 

gallery_18742_19503_1817483.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan met een pincet een banaan van het manwijf aftrekken en die dan open rossen om te zien of er poeier in zit ,

of anders wacht je nog een paar dagen op een spontane jac van elacu .

zeer complexe toestand die manwijfelijke mussen van orga .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan een weekje of 3 duren (van de aanmaak van de eerste bal tot de eerste lozing)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx. Een banaantje open gefrunnikt, zit er n heel klein beetje poederachtige substantie is .. niet genoeg om te snuiven, zeg maar.

 

Is het in dit stadium niet handiger gewoon de komplete bloeiende top er af te knippen en te laten drogen? Want dan zou ik al t stijfmeel kunnen opgevangen. Of is rijping echt nodig op de plant zelf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms willen ze gewoon niet open knappen en moet je ze handmatig open maken en bestuiven/opvangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ik zit op 2 weken zo'n beetje. Dan wacht ik nog wel een week of wat. Tnx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx. Een banaantje open gefrunnikt, zit er n heel klein beetje poederachtige substantie is .. niet genoeg om te snuiven, zeg maar.

 

Is het in dit stadium niet handiger gewoon de komplete bloeiende top er af te knippen en te laten drogen? Want dan zou ik al t stijfmeel kunnen opgevangen. Of is rijping echt nodig op de plant zelf?

 

Dacht dat je zaad wilde maken ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb geduld, Een met sts behandelde plant gaat pas stuiven na 30 tot 35 dagen na de klok op 12/12 te hebben gezet. Als het mannelijke bloempje open gaat stuift deze nog niet direct. In de bloem zitten van die pollenzakjes(banaantjes) die moeten eerst uitdrogen voordat de plant zijn pollen los laat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf het een wat rare titel vinden,

 

of ben ik rijp voor de GGZ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf het een wat rare titel vinden,

 

of ben ik rijp voor de GGZ?

 

Het zal wel een thais soortje zijn..... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trap wat ballen door de PC fan als gehaktmolen,dan blazen alle pollen recht op je ontvangert :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op 21 juni heb ik de klok omgezet. Dat is dus ruim langer dan die 35 dagen en nog zijn de meeste mannelijke bloemen groen, op enkele verdroogde bananen na. Geen stuifmeel, niets. Ik heb vorige week en zojuist een stel afgehaald en open gefrunnikt maar het bevat niets noemenswaardig. Ik snap hier helemaal niets van, het lijkt wel of het rijpingsproces is komen stil te staan. Ik kan de bloemen wel malen en verstuiven maar aangezien er ook niet maar een beetje poeder tussen zit vermoed ik dat niets uithaalt. En bij de dames heb ik al de eerste bruine haartjes waar genomen.

 

Ben blij dat ik n paar stekken achter de hand heb, ook van het manwijf:D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog wat stuifmeel uit gedroogde bloemen opgevangen en die over de vrouw geblazen. Maar het is nog geen duizendste van wat normaal aan stuifmeel afkomt van een mannetje die er wel op tijd klaar voor is. Ik zit nu in week 8 en dat is veel te laat natuurlijk.

Al met al een teleurstellend experiment, maar het was ook maar gewoon ns te proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis ja net als met de spermathosoiden die met een paar miljoen tegelijk op een losgelaten ei in de baarmoeder aanstormen wie er ja als eerste midden in het ei zit .

en 1 wint er maar ja en die overige miljoenen sterven af ja in dat zure milieu .

dus ja of je nou veel stuif hebt of minder maakt ja niet veel uit ja .

en ja om een rondje zaad te doen kan je ja beter de femstuifmannen 2 weken eerder al zetten ja .

want ja anders ben meestal te laat .

dus ja en voor een expiriment kan jaaajah het altijd .

en ja die femmannen ja die ja staan ja niet ja als ja gewone ja mannetjes ja dikke ja slierten ja gele ja stofwolken ja te ja blaffen ja .

dus okee maar ja die hebben gewoon wat minder gear om te stuiven .

en dus daarom ja soms hebben ze nauwlijks waarneembaar en soms zelf onvruchtbaar .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat je het snuiven achterwege hebt gelaten😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...