Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

alkaline

Politie Epe (Nl) Vervangt Wietplanten Door Dennenboompjes

Recommended Posts

De Nederlandse politie heeft afgelopen nacht in de bossen bij Epe een minihennepkwekerij (echt waar gaan we het zo noemen?) ontmanteld en grappend de wietplanten vervangen door dennenboompjes. ( ik lach me een kriek :thumbsdown: )

 

politie-epe-vervangt-wietplanten-dennenboompjes.jpg

 

De politie kwam de vijf wietplanten op het spoor na een tip van een wandelaar. De planten stonden in een kweektent die was afgedekt met takken en bladeren. Aangezien de eigenaar onbekend was, besloten de agenten de planten ter plekke te vernietigen.

 

media_xll_9884425.png

 

"Om de eigenaar niet geheel teleur te stellen, kregen we het idee iets terug te geven en hebben wij de bloempotten opnieuw gevuld. Rijk zal de kweker er niet van worden, maar in een bos horen nou eenmaal dennenbomen'', schrijft de politie op Facebook.

 

59748f02525d2_politie_epe_hennep.jpg

 

"Met 5 hennepplanten in de hand en een lach op ons gezicht hebben wij het bos verlaten. Helaas zullen we nooit te weten komen hoe deze inventieve hennepkweker zal reageren bij het zien van zijn eigen gekweekte 'Dennen hennep'!"

 

59748f0fbfb19_politie_epe_denneboom.jpg

 

In plaats van jolig proberen te zijn neem dan alles mee als je opruimt... of beter, laat alles staan dan!

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

tip van een wandelaar

 

NSBer

Share this post


Link to post
Share on other sites

goh wat kinderachtig! is daar waar mijn belasting heen gaat tegenwoordig?

 

even voor de duidelijkheid, na de kapitaalvernietiging van de gedooghoeveelheid zijn ze dus wat takken van levende bomen af gaan knippen om die jolijk in de potten te stoppen en dus zelfstandig verantwoordelijk zijn voor de "vernietiging van de bossen en vervuiling van de natuur" BAH

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze actie van ACAB kon ook op weinig sympathie rekenen op Facebook.

En wat is hier nou eigenlijk verkeerd aan er staan toch maar 5 "gedoogde" planten.

Wat een lol iemand zn hobby weer op deze manier te beletten.

En wie doe je er nou kwaad mee zo midden in een bos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wel heel zielig,hoezo denken ze ineens dat ze humor hebben dan??

 

Dit kasje was een poging van likmevestje,en dan komen er ook nog van die vervelende blauwe eekhoorns.

Om een Pinus sylvestris van zijn ledematen strippen want ze willen grappig doen.

Zal ik hun armen er even afrukken?

 

Ga mij maar mijn belastingcenten terugbetalen blauwe hufters,want hier betaal ik niet aan mee. :thumbsdown:

 

Hoe oud waren die agenten ook alweer?

Doet me denken aan spelen in de zandbak weetjewel,stelletje koters. :lol:

 

Ik krijg zin om de dennetjes uit hun tuin te vervangen met wietbomen,can't help it.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...