Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rodja

Wat Is Het Verschil Tussen Paperbus Hard En Zacht?

Recommended Posts

ik kocht dit altijd bij de gs maar op internet hebben ze 2 verschillende soorten.

 

waarom hebben ze dit? zit er verschil in qua wortelingstijd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede vraag, dit vroeg ik mijzelf laatst ook af. Heb tot nu toe zeer goede ervaringen met de harde paperbus (klein), ik prik het gaatje een klein beetje voor, druk het stammetje er stevig (droog) in en laat ze vervolgens een bodempje water opzuigen.

Volgende keer wil ik misschien de wat grotere variant, dan heb je net wat meer buffer en hoef je niet om de dag ze in het water te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom hebben ze dit?

 

Waarschijnlijk omdat er vraag naar is.

Anders werd het niet gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom prefereert de ene stekplugconsument zachte en de andere harde paperbussen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff je topic kapen, :P groot gedeelte van de stekjes is aan t verschrompelen? Enig idee afgelopen 4 keer geen problemen gehad. LV is 70% temp 22, en de blaadjes verschrompelen echt.. Staat niet te veel licht op.

 

Enige wat ik kan bedenken is dat ze te klein zijn afgesneden? te kleine blaadjes ed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff je topic kapen, :P groot gedeelte van de stekjes is aan t verschrompelen? Enig idee afgelopen 4 keer geen problemen gehad. LV is 70% temp 22, en de blaadjes verschrompelen echt.. Staat niet te veel licht op.

 

Enige wat ik kan bedenken is dat ze te klein zijn afgesneden? te kleine blaadjes ed.

 

flikker ze weg en snij nieuwe, was dat nou zo moeilijk?

en doe alles hetzelfde als die keren dat het goed ging.

 

 

einde topicvervuiling

 

 

 

 

sorry rodja

p.s ik heb geen idee :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wissel regelmatig en merk opzich weinig verschil, van de week (toen de warmte voorbij was) stukje afgesneden, in glas kraanwater in het vensterraam en paar dagen later wortels, had ik stekje in van die stekblokjes met ph neutraal water en week later niets :whistle: keep it simple..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...