Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Dag Allen

 

Ik Mr haze 18 jaar wil mijn 2e kweek ooit eens voorstellen .

Eerste kweek loopt nog = autoflower White Widow daar van ga ik mss ook de opbrengst bekend maken over x aantal weekjes niet meer te lang want de buds worden mooi dik :dribble: .

 

Dus ik wil grosomodo een kweekverslag uitbrengen van de nieuwe plantjes Hollands Hope van bij Dutch Passion .

 

 

Over de zaden

 

Toegekomen gisteren 06-07-17.

3 feminised zaden Holland Hope , 1 schenk ik aan de schoonbroer die er veel verstand van heeft .

 

Vandaag tot mijn verbazing op 07-07-17 ,Rond 16.30 kieming van beide zaden waargenomen !

Nu om 22 u Voorzichtig geplant in p9 potjes met bovenaan een laagje 2-3cm zaai en stekgrond en de onderste overige cm's gewone potgrond zal eens kijken welke NPK verhoudingen enz . Al moet ik nog nieuwe grond gaan halen voor in de potten waar deze dames in komen over een aantal weken (advies grond is welkom).

 

Ik heb ook alvast gedroogde koeien en kippen mest gehaald van bij de Aveve dit zou ik dan mss inmengen in de definitieve potten ook heb ik ,natuurlijk vloeibare voeding (geranium) die ik " maar 3 keer voor de bloei" ,nu is ze aan het 'spoelen' aan de WW gaf ,ook heb ik wat korrels , dus qua voeding ga ik niet onderdoen .

 

Nu dus duimen dat beide dames hun kop laten zien en dan goed groeien maar niet strekken.

Ik denk er aan om eventueel scrog te doen ? of zijn deze dames of dame misschien doe ik maar 1 en laat ik de andere opwaarts groeien , of is deze soort daar niet goed voor ?

 

Ik weet nog niet goed wat ik ga doen met de plantjes : scrog , fimmen , toppen , ... Er is zo veel te proberen .

 

Groeten Mr haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je kweekje Mr Haze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes, je begint wel heel laat nog met een nieuwe kweek. Hollands Hope kwekers zijn er niet heel veel. Dus ik zou graag informatie met je willen uitwisselen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update , de 2 dames staan nu boven 09-07-17

De eerste vanmorgen de 2e nu net .

En de schoonbroer is erg blij met zijn cadeau :innocent:

 

@Donsigaar : bedankt man .

 

@wiwawietje : Zie mijn andere topic :http://www.wietforum...-kweek-starten/ daar werd deze mij aangeraden ik hoop dat het klopt ...

En tuurlijk wil ik info delen maar onthoud deze is slecht mijn 2e kweek ooit .

 

Foto's volgen nog wel

 

Ps ik heb het ja woord gekregen om volgend jaar bij men 'stiefpa' een buitenkweek te mogen doen in de volle grond van zijn 30 are tuin en ik denk om o.a voor Henkes Lolland te gaan speciaal soortje dus hopen dat het dan goed gaat , ik ga het zaad wel via Denemarken moeten bestellen . Bij Cannaseeds verzending valt nog mee denk ik 7.5 euro .

 

Iemand ervaring mee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch foto's geschoten van de net bovengekomen dames maar hoe post ik ze hier ?

Nog even uitzoeken dus ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan maar niet uitvinden hoe ik foto's moet posten ? Al ik op images druk dan moet ik een url ingeven ... Kan ik het niet meteen vanaf mijn pc hier posten door deze te selecteren in de huidige map op men pc ?

 

Ps zouden jullie scrog aanraden nu bij 1 van de planten ? Of gewoon opwaarts laten gaan , al is dat misschien makkelijker in pot ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan maar niet uitvinden hoe ik foto's moet posten ? Al ik op images druk dan moet ik een url ingeven ... Kan ik het niet meteen vanaf mijn pc hier posten door deze te selecteren in de huidige map op men pc ?

 

Je moet eerst je foto's opladen in een fotoalbum hier op de website (Gallery).

Daarna kopieer je de BB-code die naast de foto's staat en plakt die in je bericht.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_47306_19479_11870.jpg

Vanmorgen 1 boven

 

Hollands hope

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gallery_47306_19479_31828.jpg

Deze middag de andere kwam ook piepen.

 

gallery_47306_19479_5323.jpg

Enkele uurtjes later de jongste

 

gallery_47306_19479_47828.jpg

De oudste ook enkele uurtjes later.

 

alle plantjes zijn Hollands hope

hier de link naar het album zelf http://www.wietforum...16-266522674-n/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leek eerst niet gelukt met het plaatsten van de foto dus ik testte het evèn.... maar nu zie ik de foto's ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat klopt eerst was het de fout ;)

Maar nu weet ik hoe het gaat .

 

Met de plantjes gaat het heel goed tot nu toe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zouden jullie doen met de planten qua groeivorm ? Gewoon zo laten groeien ?

Of scrog,toppen,fimmen ? Al denk ik dat de laatste 2 opties te laat zijn aangezien deze de bloei uitstellen niet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...