Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Nu ik voor het eerst zaadjes heb geplant en op laten komen en wat aan het testen ben, vond ik het wel tijd om ook kweekverslag bij te gaan houden. Mijn vorige autoflower ligt nu te drogen, en er staat nog een niet autoflower in de tuin, maar weet niet meer wanneer ik die geplant hebt.

 

Gisteren dus nieuw zaadje geplant, de cheese autoflower <-- klik voor meer info

 

 

Geplant op: 5-7-2017

 

 

 

20170704 zaadje net geplant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes.

Overigens is het raadzaam om een autoflower direct in een grote pot te stoppen en niet over te potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes.

Overigens is het raadzaam om een autoflower direct in een grote pot te stoppen en niet over te potten.

 

Ah oke, dat had ik nog nergens gelezen. Wat is daar de reden van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, aangezien ik het zaadje pas geplant heb, de aarde goed vochtig was en dus redelijk compact in het bakje, heb ik besloten om het beter gelijk nu in de grote pot te doen. Ik kon de aarde redelijk stabiel, zonder uit elkaar vallen uit het bakje halen en zo in zijn geheel in de grote pot stoppen. Wat aandrukken eromheen weer en voilla. Nu hopen dat er idd nog niks ontkiemt was, maar er is nog geen 24 uur voorbij nadat ik het zaadje in het potje had gestopt.

 

 

20170705 170430

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 24 uur is er vaak nog niks of net een puntje. Verwacht niet dat dat een probleem is.

Maar de aarde is zeiknat of lijkt dat maar zo? Op dit moment hebben ze aan een scheutje water voldoende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 24 uur is er vaak nog niks of net een puntje. Verwacht niet dat dat een probleem is.

Maar de aarde is zeiknat of lijkt dat maar zo? Op dit moment hebben ze aan een scheutje water voldoende.

 

Lijkt zo, is alleen de bovenlaag, trekt erg snel weg, ik had net water gegeven vanwege het overzetten en te zorgen dat de aarde goed bij elkaar zou komen na dit overzetten. Ik doe altijd ruim water geven in de grote pot, omdat het water snel wegzakt en het dan niet te snel te droog wordt in de zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivm weekje afwezigheid niet eerder kunnen posten.

 

maar 5 dagen na het planten is het zaadje opgekopmen.

 

Kortom:

 

4-7 geplant

9-7 opgekomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

4-7 geplant

9-7 opgekomen

17-7 lengte steel 4,5 CM

 

cheese autoflower 4,5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...