Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Smokey01

5X Autoflower Wietzaadjes.nl

Recommended Posts

Hoi, t is dus eindelijk begonnen mijn eerste kweek! Ik heb vijf autoflowers van Wietzaadjes.nl ( amnesia haze huismerk, super skunk huismerk, White rhino huismerk, akgun huismerk en skunk1 van sensi seed)

 

Ik heb ze in tien liter potten op een mix van 10l potgrond en 0,45l super bio mix van plagron.hier wil ik ze op laten groeien en als ze beginnen te bloeien heb ik plagron terra bloom en een flesje Pk13/14.

 

Ik heb ze vandaag in hun pot gestopt en dat ging niet helemaal perfect... Ze liggen niet mooi recht naar beneden en de super skunk heb ik per ongeluk laten vallen in de pot doordat mijn vriendin weer is hysterisch stond te doen...zocht hem nog maar kon hem niet meer vinden dus heb hem maar ingewaterd en buiten gezet,hopen dus dat die nog ergens naar boven komt al denk ik t niet.. Ik heb ze dus met anderhalve liter kraanwater ingewaterden ze staan nu buiten.

 

Door alle toprot verhalen heb ik ook low budget dakje gebouwd waar ik ze met slecht weer onder ga zetten. Ik zal vanmiddag nog ff opzoeken hoe ik foto's plaats en dan plaats ik ze al zie je nu natuurlijk nog niet zoveel :)

 

 

 

Oja en de amnesia was nog niet doorgekomen zag alleen een klein wit puntje maar dacht dat t geen kwaad kon om hem er alvast in te doen hoop dat dat een goede keus was.

 

het wordt de komende dagen in iedergeval lekker weer dus hopelijk lokt het zonnetje ze omhoog. Heb ze ook in een kuiltje zaaigrond gestopt dus ik hoop dat ze dat kunnen waarderen en omhoog kome

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

.nl/gallery/image/652282-dsc-0081/]gallery_47735_19472_1174866.jpg[/url]

 

.wietforum.nl/gallery/image/652281-img-20170705-wa0003/]gallery_47735_19472_1118490.jpeg[/url]

 

Hier het afdakje en de potten hoop dat jullie t kunnen zien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je niet veel licht tegenhouden met dat afdak? Zou een doorzichtige plaat (plexi? glas?) geen beter plan zijn? Zelf geen idee van, just thinking out loud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik per ongeluk laten vallen in de pot

 

In een pot met aarde een zaadje kwijtgeraakt?

Ik stop ze er altijd met een pincet in.

 

1,5 liter water is ook veel. De komende weken verbruiken ze amper water.

Ook geen water geven nadat het zaadje in de aarde zit. Dan zakt ie (teveel) naar beneden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,ik heb jullie hulp nodig! Ik zie een worteltje omhoog komen in 1 pot een soort van een u komt boven de aarde moet ik nu iets doen om te zorgen dat t zaadje boven komt?!bij de andere potten zie ik nog niks..en kan ik alle potten straks gewoon in de zon zetten ook die met dat u'tje??

 

 

Misschien stomme vragen maar ik wil zo min mogelijk fout doen en kon hier niks over vinden. ( t zit precies in t midden van de foto)

 

/image/652296-dsc-0085/]gallery_47735_19472_1487210.jpg[/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik het kan zien ziet het er normaal uit. Vandaag of morgen zal die recht omhoog komen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super bedankt voor je snelle antwoordt!! Ik loop me al jaren zoveel mogelijk in te lezen maar als je t doet loop je tog tegen dingen aan. Ben echt heel blij met deze site en alle kennis die hier rond hangt! Zal ze de volgende ronde wel met pincet oppakken en de vriendin naar buiten sturen volgende keer :D ik had t dakje met zeil gemaakt omdat de centjes een beetje opwaren... Mocht t echt niet lukken zo zet ik er wel een plexiglas plaatje in.

 

Kan ik de potten buiten in de zon zetten? Ook die al een beetje opkomt? Dankjewel!

Edited by Smokey01

Share this post


Link to post
Share on other sites

/image/652297-img-20170706-wa0000/]gallery_47735_19472_809226.jpeg[/url] Hier nog een close up van t worteltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in de zon zetten en het afdakje gebruiken met pokkeweer.

Hij komt al mooi op,dat is geen wortel maar een plantje in het kiemstadium. :likken:

 

Lekker zonnebaden met die baby's :whistle:

 

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo horen ze op te komen.

 

succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle antwoorden! Ik hou jullie op de hoogte!!

Edited by Smokey01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke we zijn een paar dagen verder en opzich mag ik niet klagen denk ik.. De super skunk die ik kwijt was geraakt is wonder boven wonder boven gekomen!! en doet het heel goed volgens mij. Ik heb ze overdag lekker in de zon en savonds zet ik ze nog een uurtje onder een gewone felle lamp en daarna in het donker. Over een weekje wil ik ze de hele dag buiten laten maar daar vind ik ze nu nog iets te klein voor. De White shark heeft wat probleempjes volgens mij.. Ze blijft achter in groei en krijgt het vliesje niet goed van der af.. Ik heb het geprobeerd met een pincet maar het zit er nogal stevig aan vast dus dat laat ik maar zitten denk ik tenzij jullie denken dat het meteen weggehaald moet worden. Ze was als zaadje al kleiner dan de rest dus misschien moet ik me niet zo druk maken..de steeltjes zijn ook best rood geworden hebben jullie misschien enig idee wat dat kan zijn? Ik heb veel lopen zoeken maar heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden....hoop dat jullie daar wat duidelijkheid over kunnen geven

 

 

gallery_47735_19472_337415.jpg

 

 

gallery_47735_19472_1368670.jpg

 

gallery_47735_19472_1386391.jpg

 

 

gallery_47735_19472_1520985.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ik kijk net naar me plantjes en ik zie opeens een grote witte vlek op het blad van mijn grootste plant!? Het lijkt wel op verf of vogelpoep maar dat lijkt me sterk aangezien het alleen op een puntje van het blad zit en niet in de pot zelf. Weten jullie misschien wat dit is?

 

gallery/.gallery/image/652510-dsc-0127/]gallery_47735_19472_1443580.jpg[/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe smaakt 't ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...