Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjaman007

120X60 Darkstreet/mammoth Pro / Gorilla

Recommended Posts

Iemand ervaring met 1 van deze tentjes

 

-de secret jardin darkstreet R3 120x60x170 ? heb nu 60x60 r2 opzich nooit problemen mee enkel wat light leaks in rits en afvoerhoesjes?

 

-mammoth pro 120x60x160 lijkt me beter qua sterkte en draaggewicht (30kg) maar iets lager?

 

of toch nog ronde verder slijten in 60x60 & sparen voor gorilla?

-gorilla growtent 120x60x200/220 als je review leest moet geloven superieure tent, extra hoogte die extra kweekgemak kan bieden als ik geen zin heb in scrog nadeel : aanschaf "dubbel" prijs en hoor de rits soms ook niet 1°°% lichtdicht is ?

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

stikseltje over je rits naaisen en knallen met de tent? (wat zijn afvoerhoesjes?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ja maar zou ik toch niet beter sparen en de iets hogere nemen ( gorilla ) ?

 

afvoerhoesjes :D hmmm de sokkels waar je aan en afvoeren kan doorsteken en aanspannen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

R3 serie van secret jardin is super ik heb de 150w.

Gorilla is inderdaad veelste duur ik wou eerst ook voor een ''shorty'' van hun gaan, toch maar voor deze gegaan en 0% spijt van.

mammoth zelf geen ervaring mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en heeft de R3 versie geen last van lichtlekken?

de draagewicht van 10kg houd me ook wat tegen tov mammoth pro maar dan heb ik opnieuw maar 160 en lijkt me toch nips als ik eens iets sativa dominantere planten ga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mammoth is goede tent, wel jammer vd zwarte niet mylar bodem en het ontbreken van een draagtas voor je tent

Ik heb hem net weer in gepakt in de doos waarin ie kwam nadat ie even dienst heeft gedaan als droogtent.

Tijdje in gekweekt met t5 en later met 2x 300W (niet aan te bevelen) HPS op mijn oude adres, het wordt moederplant en voorgroei tentje ooit :icecream:

 

Dark street lijkt leuk, na een tijdje kan je best gaan balen dat je niet meteen voor dat schijntje meer (5gr wiet uit de CS?) die Dark Room uitvoering hebt genomen, vergelijk de tenten maar eens goed met elkaar, je bent spek koper met een DS.

 

Dure tenten moet je maar eens bij een GS live gaan bekijken of je het de prijs waard vindt, ze kunnen het mooi brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep darkstreet zie ik toch minder zitten , darkroom maken ze jammer genoeg niet in die afmetingen :(

en gorilla kweek tent kan ik niet van dichtbij zien zal waarschijnlijk online bestellen.

 

 

ander alternatief zou andere afmeting van tentje zijn maar dan neemt het hier in klein kamertje snel teveel plaats:p

 

 

zal nog eens wat verder googlen en wat reviews opzoeken :) , volgens mij lijikt de mammoth toch echt te laag als ik eens geen zin heb om te scroggen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als hoogte een issue is kan je ook kijken naar een GR80 van The Green Room (80x80x200) of een Budbox (75x75x200)

 

Zijn niet zo duur als de Gorilla tenten, kwaliteit niet helemaal sure van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ook gedacht maar verlies ik ook nog wat bruikbare oppervlakte tov 120x60 en past men tube heater voor in de winter er niet mooi in zonder die schuin te plaatsen 93cm lang ( autistisch ? :P ) en op zich ook minder geschikt hier in de kamer , idee is om later als de schouw afgebroken word die daar dan te plaatsen met schuifdeur/wand voor :) (toekomst muziek :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Toevallig" heb ik de GR80 hier staan, prima tent maar veel meer licht lekken op de ritsen dan de DR90 die er naast staat.

De dikke 28 buizen lijken een voordeel maar een netje van SJ op hangen wordt best lastig (stokken te dik).

Vd prijs hoef je een GreenRoom niet te laten, ze zijn echter niet altijd meteen leverbaar wat de Mammoth wel is.

 

De Mammoth 120W wat een Pro line uitvoering is, is een prima tent tegen een zeer schappelijke prijs.

 

Waarom zou je als 120x60 je plan was concessie doen naar 80x80 en zo tegen van alles aan lopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ja zovizo zal ik bij de 120x60 blijven kan ik hier best kwijt ( zelf na toekomst plannen (verbouwingen)) en iets meer m2 tov 80x80$

de mammoth pro ziet er inderdaad degelijke tent uit en kan 30kg dragen wat voor mijn doelen genoeg is

 

maar toch zitten nadenken en denk toch voor de gorilla te gaan , ook is die iets iets dikker wat misschien ook beter climaat/""geluid dempend"""/ duurzamer en voordeel is dat als ik niet wil scroggen ik gemakkelijker kweken kan & opzich die 150 € verschil tov de mamoth zal ik wel "terug winnen"

 

groeten

 

bedankt voor reacties :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gorilla 60x120 lite is geen optie?

150 euro, ook 200cm hoog, extension kit is er ook voor, alleen niet standaard bijgeleverd.

 

Ben zelf ook nog beetje aan het zoeken in deze categorie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

had die ook al wat zitten reviews over lezen , op rollitup zeggen dan dat als je dan toch naar gorilla gaat niet te besparen en een "originele" standard neemd.

zal voor mij waarschijnlijk wel deze worden :) eventjes sparen en dan finetunen met 300/340 watt aan hoogwaardige cree leds erboven :D , tube heater, fan controller en knallen maar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorilla Lite € 290 euries ongeveer, prijs verschilt per shop maar ik heb geen verzendkosten ed gecheckt.

 

Mammoth tentje is € 119 bij Radja zag ik..

 

Als je ze naast elkaar zou zien met een lamp erin zou je dan ook voor die Gorilla gaan of bleek het meer dan over de kop gaan op prijs het helemaal niet waard?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De normale gorilla is rond de 290, de lite zit rond de 219,-

 

De mammoth lijkt zo kort met die 1,60 maximale hoogte, pak er 50cm voor licht en 30cm voor een pot bij hou je nauwelijks 80cm voor je plantjes over, of lijkt dat maar zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad zoals bringdown zegt normale 290 de lite rond 220

 

en 1.60 is toch te kort heb nu 150 met 250w hps die ook op 20/30cm hangt zoals de leds die ik wil en is toch al nipt geweest en heb voorlopig meer indica planten gekweekt. dus voor mij zal de stap zijn om toch de gorilla te nemen kan hoogte zeker gebruiken :)

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwam nu deze ook aan bod in de growshop alleen niet veel van te vinden?

iemand toevallig ervaringen

 

phanton kweektent 120x80x200 met witte binnen wanden iets goedkoper en iets groter of de gorilla kweektent.

 

of toch maar gorilla tent aanschaffen?

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...