Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wind

Kweekverslag Enkel Zichtbaar Voor Members?

Recommended Posts

Folks,

 

Ik ben van plan een mooi kweekverslag bij te houden maar het groot aantal anonieme meelezers, eigenlijk parasieten, stoort me.

Als je ziet hoeveel members en niet members online zijn...

 

Is het mogelijk om mijn kweekverslag enkel te tonen aan geregistreerde leden?

 

Dank.

Mvg

Wind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heum neen?

 

Waarom stoort het je dat mensen (lid of niet) je verslag lezen?

Mogen deze personen niet van je leren/mee leren?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een parasiet is een organisme of een virus dat zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt. De schade aan de gastheer is niet zo groot dat deze aan de relatie ten onder gaat. Als dat wel het geval is dan wordt gesproken van een parasitoïde.

stel je je niet een beetje aan? :likken:

 

ik ben juist hier lid geworden omdat je geen lid hoeft te zijn om te leren en lezen, dat houd alles open en menselijk, denk ik

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar besloten clubjes zijn cool, dat weet je toch :whistle:

 

Cultuur van uitsluiten :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vroeg het me gewoon af. Ik ben lid geworden in de hoop wat begeleiding te krijgen dmv een kweekverslag.

Wees maar zeker dat er mensen dit forum nauwgezet volgen met andere bedoelingen, want niet alles is legaal in sommige deelnemende landen.

Het was maar een vraag. Zo weet ik dat ik moet opletten met fotos die meer tonen dan enkel et plantje...

Aanstellerij: nee.

Proactief ellende voorkomen: ja.

Als je effectief lid wordt, ga je akkoord met een aantal voorwaarden, nietwaar?

Bijkomend:

Denken jullie dat spreken over plaatsen in België waar je growproducten kan kopen een slimme zet is?

Ik niet cfr het aantal verzegelingen de laatste maanden..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dubbel.

Edited by Wind

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet ook geen fotos op internet zetten die je er niet op wilt hebben, dat gaat niet enkel om plaatjes, ook die scooter die op marktplaat gaat, en dan duidelijk in beeld is waar ie staat, en de volgende dag is ie weg, niet eens verkocht "oops" of die fotos van die oude vriendin van toen.. dat is de tijd van nu gewoon

 

en als je zon grote jongen bent, moet je hier eigenlijk niet eens komen, zie je ook bijna niet meer hier, die hokken vol, wel veel oude verslagen er van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik zei... just a question.

En een grote jongen ben ik al helemaal niet.

Dank voor jullie visie.

Verder ga ik niet meer zeuren dan.. of het is to the greengrowpoint...

Cheers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap je punt, maar als je de fotos een beetje generiek anoniem houdt, en je niet teveel over je priveleven lult, niemand die ook maar een idee zou hebben van je identiteit, als je daar bang voor bent :innocent:

 

Gewoon een kwestie van nadenken voordat je info deelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is net of je met je handen voor je lul het naaktstrand oploopt .

geen mens die der raar van opkijkt hier hoor of ze nou lid zijn of niet .

tis hier meer een piepshow voor ouwe wietplant fetisjisten .

allemaal liefhebbers van soortjes hard en software led hps micro bio kloppende tensiometers .

moet je niet te veel achter zoeken .

 

en verders is is het natte koffiedikwerk wie er allemaal meelezen .

mischien het o.m. of fred teeuwen of ivo opstelten van der scheur je weet het niet .

maar je moet ook geen dooie honden wakker maken.

 

komt der maar in met die vegetables

:vape:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet- members kunnen volgens mij geen fotos zien maar de rest kunnen ze gewoon zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De niet members waar jij op doelt zijn gewoon bots die het web aflopen..... 90 % van de guests hier is geen persoon.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt hoor Dave, vrijwel alle gasten hier zijn zoekmachines, google, yahoo, etc. Maar dat houdt wel in dat wat je hier neerzet vrijwel meteen over het hele internet terug te vinden is. :comp:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Twiet maar dat is ook de bedoeling van internet toch? En je kunt aardig anoniem gaan via het TOR protocol. Providers geven echt niet zomaar gegevens over hun klanten vrij. Ze staan daar zelfs juridisch erg sterk is uit een aantal zaken gebleken. En als ze mij met mijn 4 plantjes willen pakken omdat ze iets op internet hebben gezien doen ze hun best maar. Gebruik ik tenminste ook wat van de belastingcentjes die ik al jaren aan die graaiers betaal. En voorzichtigheid moet je altijd betrachten als je op internet bent en foto's plaatst. Dus geen info over locatie en omgeving. Een kerktoren is genoeg om een locatie te bepalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook moet je jezelf niet op de foto zetten en voorkom dat je identiteitskaart of paspoort of het nummerbord van je auto op de foto komt als je wat post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dil, je moet eens kritisch naar je vrienden op FB kijken.......... wat voor info je daar als leek alleen al vandaan kan halen........En dat komt gewoon omdat de meeste mensen niet beseffen wat er tegenwoordig mogelijk is met fotoherkenningssoftware. Die wordt inmiddels zo geavanceerd dat het eng wordt. Ik help mijn vrienden en een paar kennissen door ze bewust te maken waar ze mee bezig zijn en de problemen die ze daardoor kunnen voorkomen. Maar of ze daar van te voren al eens over hadden nagedacht? En zo denken dus gewoon de meeste mensen erover.... FB is niet voor niets zo groot geworden. En eerlijk gezegd zou ik sommige verslagen die ik hier als ik ik die persoon was ze niet op internet zetten zonder zeker te zijn dat het niet veilig en anoniem was.

Edited by CaveDave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorzichtigheid is geboden, maar ik laat me niet gek maken en blijf het in perspectief zien: het zijn maar wat plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar als je in een huurhuis woont wordt het een ander verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Belgenland vindt de gevestigde orde de plant verschrikkelijk.Je verdwijnt zo in het gevang voor vele jaren levend alleen op water & brood.Hier in NL vinden alleen bepaalde gemeentes dat de plant behoort tot dezelfde categorie als heroïne of zelfs moord.Dat schreeuwen bepaalde parlementsleden hier ook.Knettergek natuurlijk, maar ja het is de realiteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar als je in een huurhuis woont wordt het een ander verhaal.

Op papier word ik de woning uitgeknikkerd zelfs als ik één plantje buiten heb staan, maar in de praktijk zeggen ze dat niemand er last van heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet je eens wat bedekter gaan posten D, zonder dat je het door hebt vertel je best wat over je lokatie..

 

Klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet je eens wat bedekter gaan posten D, zonder dat je het door hebt vertel je best wat over je lokatie..

 

Klik

De verhuurder weet wel dat ik kweek, zeiksnor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een aanstellerige post maakt dit toch aardig wat reacties los. Ik zou de keuzemogelijkheid voor een members only kweekverslag toch op prijs stellen. En daar blijf ik bij. Maar wie ben ik... Closed for me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wel hoe het internet werkt?

Je typt op de Google zoeksite Wiet in en drukt op zoek

sites met het woord wiet worden gevonden door de guest die op de sites zelf zocht naar het woordje Wiet.

degene met de meeste keren wiet voorkomend zal waarschijnlijk helemaal boven aan staan

 

Heb je ook nog een optie dat je als ingelogd lid ervoor kan kiezen om anoniem in te loggen, sta je er ook op als guest.

 

die parasiterende guest users ook op een forum

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je kijkt naar de natuur en de oceaan in bijzonder,betekenen parasieten alleen een gezond visbestand.

Als er ook maar 1 schakel ontbreekt in het visbestand is er geen parasiet,dus parasieten kunnen aantonen of een ecosysteem gezond is of niet :lol:

 

W.F. is dus een gezond ecosysteem :whistle:

 

Die verdraaide parasieten ook,ik krijg al jeuk....

 

 

Haile Selassie !

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...