Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

Een Regen Van Chocolade + Een Fel Zonnetje In Een Grote Pot

Recommended Posts

High!

 

 

Na 2 jaar begon het toch weer te kriebelen hier in 010 en ben inmiddels al een tijdje klaar met de vorige ronde (4 x SanniesJack in een DR120 met een gavita 1000DE) De opbrengst was toch nog met deze 4 Jacks ruim 750gr met de daarbij horende eigenwijsheid en luiheid ...

 

Pics vorige ronde:

 

gallery_27271_19454_2927366.jpg

 

gallery_27271_19454_7321629.jpg

 

gallery_27271_19454_563702.jpg

 

Morgen komen de nieuwe zaadjes binnen en ga deze keer met 5 planten werken in een smartpot van 247ltr gevuld met:

 

Plagron lightmix

tabs

Flowersaver

biopak

mest ecostyle

lavameel

biovin voor bladvoeding

BAC Bloei en Booster

 

 

Setup:

 

DS120 cabrio :rolleyes:

Gavita pro 1000DE

Phresh filter 1500m3

Torin softbox 3500m3

PUK support regelaar

2 x fan

2 passieve inlaten 200mm met een kous erop

247ltr smartpot

5 x chocolate rain fem

tensiometer

(eventueel nog een buisventilator voor luchtverdeelslang)

 

Voorgroei:

 

DR60

2 x 75watt tl

propagator

 

 

De bedoeling is om na het kiemen de planten onder de tl verlichting 1 volle week voor te groeien va 24/0 in de kleine tent, en ze daarna over te potten in de grote pot wanneer ik elke dag de klok een uurtje terug hebt gedraaid. DWZ eerste dag 24/0 dan 23/1, 22/2, 21/3 etc.

 

Eenmaal in de grote tent gaan ze gelijk onder 1150watt en dat dan 18/6 de komende tijd totdat ze groot genoeg zijn om over te gaan op 12/12. Niet al te lang want dan groeien ze straks net als de jacks de tent uit ;)

 

Iemand hier toevallig al bekend met de slow release all in 1 korrels??

 

Stay Tuned!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een leuk soortje deze heb ik al eerder 2 keer gezet..

ik adviseer 1 keer toppen en erna voordat de volle bloei erin zit hier en daar wat grote bladeren dieven..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Grump!

 

 

Leuk dat je ff komt kijken hier :wave:

En met wat voor setup heb jij deze dames grootgebracht?

Ik heb me al wat ingelezen over deze strain en zat toch nog te twijfelen tussen andere, maar het is toch deze geworden.

Kun je mij wat vertellen over de groei en bloeiperiode?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou maar geen grote fanleaves weghalen,hoogstens aan de kant buigen.

Anders kost het je grammen,want het hele groeiproces gebeurt in het blad.

Als er geen blad is om te grondstoffen produceren,heb je uiteraard ook geen toppen.

Sterker nog de plant moet juist je blad kunnen leegtrekken op het eind,want de opslag aan voedingsstoffen heeft ie nodig.

 

Ik hoor dat verhaaltje steeds weer terugkomen en kan telkens weer mensen hun planten redden.

Ooit weleens gehoord van fotosynthese? Ja? waarom haal je dan blad weg?

Dat is echt wel een beetje heel dom,sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai collie

 

Ik ben zelf ook geen voorstander om bladeren te verwijderen hoor...net wat jij ook al aangeeft...fotosynthese😉 Het enige blad wat ik er wel eens af haalt zijn de gele bladeren onderin die er uiteindelijk toch af zullen vallen. Buiten het croppen om

:whip: laat ik de dames gewoon met rust.

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had deze toen staan 16x in 18 liters

In een 150x150 tent met een 1000 watter erboven.

Ja dat is voor ieder zelf of die plukt of niet

Mij heeft het in ieder geval alleen maar voordelen opgeleverd zoals mn laatste ronde die ik afgelopen week af heb gedaan

16x amnees stekken deze heb ik in week 2 bloei alle grote bladeren weg gepakt die ongeveer hand grootte waren.

1000 wat dimlux erboven hangen en heeft me uiteindelijk 1100 droog opgeleverd.bij mij was het altijd zo als ik niet deed plukken werd onderin meestal alles fluff

 

Succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had deze toen staan 16x in 18 liters

In een 150x150 tent met een 1000 watter erboven.

Ja dat is voor ieder zelf of die plukt of niet

Mij heeft het in ieder geval alleen maar voordelen opgeleverd zoals mn laatste ronde die ik afgelopen week af heb gedaan

16x amnees stekken deze heb ik in week 2 bloei alle grote bladeren weg gepakt die ongeveer hand grootte waren.

1000 wat dimlux erboven hangen en heeft me uiteindelijk 1100 droog opgeleverd.bij mij was het altijd zo als ik niet deed plukken werd onderin meestal alles fluff

 

Succes verder

 

Je kan ook ipv de bladeren plukken ook ervoor kiezen om ze weg te duwen blad/stengel om diepte te creëren of onderaan wat weg dieven.

 

Ik zit ook te twijfelen om de 150x150 te pakken óf de 120 x 240 met 2 grote smartpots

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker zo'n lampie!

 

Succes man :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

High all!

 

 

Het duurde allemaal wat langer dan gehoopt helaas, maar de zaden zijn bijna gearriveerd :)

Heeft iemand hier op het forum ook wel eens meegemaakt dat het vermoeden er is dat bestellingen worden onderschept??

Ik heb nu al 3 keer meegemaakt dat bestellingen per briefpost niet aankomt....

 

Anyway... zodra de zaden er zijn gaan we dus echt van start!

 

 

See Ya Soon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes gewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeieavond stoners!

 

Eindelijk van start...

 

Het heeft allemaal effe geduurd want zoals eerder gezegd waren de zaden niet aangekomen. De zaden 4 x chocolate rain en 2 x madberry heb ik vorige week zondag ontkiemd en ze staan nu vanaf woensdag op 18/6 onder de tl verlichting. De planning is om ze volgende week onder de gavita nog even te laten voorgroeien. Ze hebben wat wortelstimulator en bacto meegekregen vandaag en laat ze dan ook vanaf nu met rust.

 

gallery_27271_19454_3678673.jpg

 

Laten we hopen dat alles goed verloopt, en dat de warme dagen die gaan komen geen problemen gaan opleveren.

 

See ya! :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suc6..

 

Hebben ze het wel warm genoeg??

Ik meen wat paarse steeltjes te zien.?

 

Of staan ze te nat?

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes!

Hebben ze het wel warm genoeg??

Het is zomer OR, wat denk je nou zelf? :D

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meen wat paarse steeltjes te zien.?

 

Of staan ze te nat?

 

Zou zomaar kunnen als je het water nivo in de ballenbak ziet ;)

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meen wat paarse steeltjes te zien.?

 

Of staan ze te nat?

 

Zou zomaar kunnen als je het water nivo in de ballenbak ziet ;)

 

Goed opgemerkt :tu

 

Het was idd een zwembad met ballen geworden hahaha :rofl

Ik verloor mijn evenwicht tijdens het water geven en viel voorover en zodoende schoot ik uit ...

Heb het overtollige water er gelijk uit laten lopen, dus dat komt heus wel weer goed hoor. Alleen de potjes hebben wel veel water opgenomen dus die krijgen voorlopig effe niets.

Met de temperaturen is niks mis mee. Heb een omgevingstemperatuur van 22 graden.

Ik ben denk ik toch van plan, om ze eerder over te potten en dan gelijk onder die gavita laten knallen. Dat gaat stukken sneller, en aangezien ik nu wat achterloop komt dat goed van pas....

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij ook prima plan, zeker nu omdat komende paar dagen de temp iets lager is buiten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...