Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vakman

Hoe Warm Is Het In Jullie Tent/kast/hok

Recommended Posts

Houden jullie de temperaturen nog een beetje onder controle en wat voor apparatuur gebruiken jullie daar allemaal voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

van mij redelijk moeilijk heb vanmiddag piek gehad van 32. dus is voor groeilingen wel beetje te hoog maar zien er goed uit volgens mij.

1ste keer dat ik kweek in een tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dertig graden wordt af en toe aangetikt, ik laat de lampen zoveel mogelijk 's nachts branden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kassie staat in kamer op het zuiden dus overdag hermetish afsluiten en in de avond luchten, zo houden we gewoon 28 max aan B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

26,7 :dribble: net voordat de lampen uitgaan. Afzuiger en inblaas draaien nu op 50% ongeveer, kamer waar de kast staat is gericht op het oosten en heeft 1 dakraam dat op de ventilatiestand staat.

 

Ik bereik deze mooie temperaturen sinds ik mijn ventilators van mijn lamp heb gehaald, er draait nu alleen een afzuiger en 2 inblazers......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn tenten staan in een kamer die op het zuidoosten ligt, vanaf een uur of half 4 staat de zon er vol op maar ik heb het raam afgeplakt met een zonwerende folie en bovendien een verduisterend rolgordijn opgehangen. Dat scheelt zo'n 7 graden met vorig jaar zomer en verder heb ik momenteel tussen 22:00 en 10:00 de lampen aan, dat scheelt natuurlijk ook. Ben nog niet boven de 28 graden geweest terwijl de afzuiging ongeveer op 60% draait. Netjes vind ik zelf en als het zo blijft ben ik tevreden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff hier al max 35gr gehad in de kamer! Probeer zoveel mogelijk te dimmen maar dan nog rond de 30gr... Tot nu toe hebben ze er niet zoveel last van zo te zien maar Als het zo warm blijft zal ik toch nog enkele tientjes moeten besteden aan wat ventilatoren enz..

Maar de dames buiten hebben het wel enorm naar hun zin!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook 32 op de piek momenten.

Kloten in de eerste en laatste fase.

 

Daar tussen in maakt het geen verschil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...