Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bruinevingers

25X Amnees @ 1150 Gavita.

Recommended Posts

Aarde die lang droog staat word stof en neemt bijna geen water op, normaal duurt het 10/15 min om het op te zuigen.

 

Over wat de max is kun je een vraagteken bij zetten, koala oogste een gigaberg met heel hoog gr/watt ratio maar die wiet was niet te roken zo scherp van de voeding..., doe mij maar ruim een K heerlijke organische bio wiet.

 

In een dr120 is 900 gr wel de max op onze manier maar toen hadden we Euforia en Skunk#1 nog niet lol, als je deze pheno's onder 1200 watt gooit met zn 10en dan ga je daarover heen. Laatste ronde zat Euforia op 143 gr per plant in een 21 L Feltpot. Doe dat x 10 en je zit ruim over de 1400 gr. O en dat is dan op guano he lol...

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de plant meer ruimte geeft en licht aan de zijkanten gaat die rekensom niet op

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies. Zeker als je normaal gesproken max 900g oogst is het wel heel onwaarschijnlijk dat je ineens anderhalf keer zoveel oogst.

 

Ik heb ook wel planten in de 150x150 tent gehad onder "1000W" die 250g opleverden. Mag ik dat dan keer 10 doen om op een gewicht te komen dat "te doen" is? Of anders op zijn minst keer 9 (want ik had er 9 staan).

 

Nee, ze waren juist veels te lang zonder water. Misschien dat de aarde dan minder goed opneemt.

Ja dan neemt het minder makkelijk water op. Kun je ze niet een keer ook van boven bewateren zodat het van daar af al wat vochtiger wordt?
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...