Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pruimenboom

Mannetje, Vrouwtje, Autoflower?

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Vorig jaar een kweek overgeslagen, maar dit jaar zaadjes geplant die tussen de coffeshop wiet zaten. Vijf stuks in totaal (da's geen toeval meer). Ze zijn allemaal netjes ontkiemd, groeien en doen die dingen die plantjes normaal doen.

Eentje doet er raar, in die zin dat ik het niet eerder heb gezien. Vier van de vijf ontwikkelen zich goed. De ene wat sneller dan de andere. Drie staan er dan ook in een pot die groeien als kool. Twee staan er in de kleigrond en moeten harder werken om de wortels te ontwikkelen (harder werken, maar meer smaak volgens Maarten Biesheuvel).

Degene die zich onbekend ontwikkelt staat in de grond, is erg compact en lijkt te gaan bloeien. Daarnaast zie ik balletjes hangen aan de voet van de zijtakken.

Ik sta eigenlijk al met mijn tuinschepje klaar om deze er tussen uit te halen maar wil graag nog even jullie onderbouwde advies horen.

 

gallery_38514_16115_346377.jpg

 

gallery_38514_16115_1917315.jpg

 

gallery_38514_16115_1380100.jpg

 

gallery_38514_16115_377166.jpg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me niets mis mee buiten dat ie nu al in bloei staat.

 

Aan de oksels zie ik langs linkss een calyx met wit haartje langs recht zie ik het niet goed maar ga er vanuit dat dat wel het zelfde zal zijn.

 

Weet je toevallig welke soort?

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de shop wordt het pp genoemd maar ja dat kan van alles zijn. Ik had het idee dat het een mannetje was vanwege de balletjes.

En bij mij begint normaal de bloei pas half juli/augustus als de nachten gaan lengen. Tenzij het een autoflower is uiteraard.

ik heb nog nooit een mannetjes of een herma plant gehad, maar altijd met gefeminiseerde zaden gewerkt.

Deze wijkt qua vorm, groei en bloei in alles af van wat ik tot nu toe heb gekweekt.

 

gallery_38514_16115_911540.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks mannelijks of herma aan te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de shop wordt het pp genoemd maar ja dat kan van alles zijn. Ik had het idee dat het een mannetje was vanwege de balletjes.

En bij mij begint normaal de bloei pas half juli/augustus als de nachten gaan lengen. Tenzij het een autoflower is uiteraard.

ik heb nog nooit een mannetjes of een herma plant gehad, maar altijd met gefeminiseerde zaden gewerkt.

Deze wijkt qua vorm, groei en bloei in alles af van wat ik tot nu toe heb gekweekt.

 

gallery_38514_16115_911540.jpg

 

PP is PowerPlant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...