Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Baconhead

1Ste Kweek :o

Recommended Posts

hello mede liefhebbers,

 

ik heb me gisteren al effe voorgesteld maar nogmaals baconhead dus ^_^

me 1ste kweekje in een tent wat zal dat geven.

3autoflower cheezer zaadjes op 1juni ontvangen.

onmiddellijk laten ontkiemen tussen paar make up doekjes van me petatohead :innocent:

gallery_47649_19445_1477916.jpg

 

 

en dan de kleintjes

gallery_47649_19445_330440.jpggallery_47649_19445_358754.jpggallery_47649_19445_955369.jpg

 

zitten in 3x30 litter potten met ja een dummy mistake osmo mediterane potgrond (doe het zelf grond) zoals ik het hier nu al de 2 voorbije dagen lees. natuurlijk ook al de eerste beestjes aanwezig aangezien de potten een paar dagen eerst buiten stonden vanwege de laattijdige aankomst van me secret jardin.

 

ik veronderstel dat het de varenrouwmug is of in ieder geval de larve ervan niets van vliegjes te zien in de tentgallery_47649_19445_238004.jpg

 

 

ik heb al verschillende dingen gelezen wat je kan doen ertegen enzo maar ja ik weet het niet zeker en je weet best zeker voor je iets onderneemt neem ik aan.

 

bij deze me eerste tentje is in een krappe kamer met jammer genoeg ook nog eens de zon op het zuiden dus temeratuur ligt wat aan de hoge kant 28gr overdag eergisteren effe 31 geweest was ook 28gr buiten toen.

 

me eerst volgende plannen zijn een dual fancontroller te willen aanschaffen om de klimaat toch beter te kunnen regelen.

raden jullie me iets aan?

 

het eerste verslag van baconhead kweek 1 is gebeurd. ga hier ondertussen nog wat verder rondneuzen op het forum en nog wat bij leren.

kritiek, opmerkingen, raad alles is welkom. we zijn hier om elkaar te helpen

 

grtz baconhead 1.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

springstaartje is aannemelijk gezien de locatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

springstaartje is aannemelijk gezien de locatie

 

ja ok maar zaten voornamelijk in me grond was maar na een tuin productje dat de meeste zo gedroogd en opgekruld op de schaal lagen.

maar bedankt voor de feedback HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...