Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Thomson

2X2 600 Watt - Kortbloeiende Kolossus (+/- 60 Dagen)

Recommended Posts

De ervaring leert mij dat goed gewortelde stekken (in startblokken) die twee tot drie weken hebben gestaan op 24/0 het beste aanslaan. Indien ze nog onvoldoende geworteld zijn hebben ze teveel tijd nodig en komen niet tot volle potentie direct op 12/12. Als ik het zo zie denk ik niet dat het nog vol zal komen. Desondanks wens ik je succes en hoop dat ik me vergis.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb eens een schakelklok gehad die een paar keer blijven hangen was ofzo, heb gewoon afgewacht en paar weken later ging ze niet meer vanzelf aan. Bleef dus steeds hangen op het uur dat die moest schakelen.

Ging meebepaald om een davin dv12.

Veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ervaring heb ik ook Dilago. De planten zijn inderdaad niet super geworteld in de bakken, maar ik denk wel dat het veld vol zal groeien (op een hoekje met achterblijvers na helaas).

 

Verder alles prima Elpredatoror. Als ik op tijd thuis ben zal ik vanavond wat kiekjes maken voor jullie. Inmiddels is het e.e.a. al flink gegroeid!

 

Groet,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dat is een handig druppelsysteem voor zulke grote aardebakken ..

Dus direct 12/12 onder HPS hoelang groei je ze dan voor en in welke potmaat en wattage lamp gebruik je hiervoor.?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 22

 

Nou, dat is gelukkig nog enigszins dichtgegroeid. Ik heb geen trips meer gezien, dus dat is ook goed.

The bloemen beginnen aardig te komen nu, dus wellicht krijgen we dit keer eens een succesvolle ronde. Wie weet...

 

@Medicalgrower: Mijn potmaat is 240x96x30. Ik vind het leuk dat je het interessant vind, maar de antwoorden op jouw vragen heb ik in vorige posts al gegeven. Over het algemeen is mijn devies: als je hok hoog genoeg is maakt het allemaal niet zo bar veel uit.

 

Hoe dan ook, hier nog wat foto's:

gallery_15365_19444_5091097.jpg

 

Dit is een andere stek dan de stek die ik de vorige keer liet zien, maar ze verschillen niet veel. De foto's die ik van de stek die jullie gewend zijn had genomen waren niet echt goed gelukt.

 

gallery_15365_19444_2737354.jpg

 

Groet,

 

Thomson

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er mooi gezond uit, hoop dat het nog dicht groeit gezien het al een vrij kort soortje is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat valt niet tegen hoe ze gegroeid zijn, Thomson! Hoe ben je van de triips afgekomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat niet verkeerd toch, in een weekje zijn ze flink gegroeid, ben benieuwd wat ze de komende week gaan doen.

 

Lachuh, een topic van amper anderhalve pagina en je krijgt nu al vragen waar het antwoord al op gegeven is. :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook, hier nog wat foto's:

 

Dit is een andere stek dan de stek die ik de vorige keer liet zien, maar ze verschillen niet veel. De foto's die ik van de stek die jullie gewend zijn had genomen waren niet echt goed gelukt.

 

 

En dan toch complimenten krijgen dat ze goed gegroeid zijn.. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat valt niet tegen hoe ze gegroeid zijn, Thomson! Hoe ben je van de triips afgekomen?

Edit: ik heb het al gelezen.

 

@ OR, wat zit je toch steeds te zeiken jioh, gaat het wel goed met je?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ik zie het staan nu ik goed terug lees mijn excuus :P

Ging mij om de voorgroei manier maar je gebruikt kleine potjes en een zwak LED ervoor lees ik nu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ OR, wat zit je toch steeds te zeiken jioh, gaat het wel goed met je?

 

Sorry hoor,,

Ik vind het gewoon grappig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jongens, maak jullie niet druk, het loopt wel los he!

Ze groeien inderdaad wel lekker zo. Achterin wel wat achterblijvertjes, maar dat zul je altijd houden. Zie ook nog weinig tot geen tekorten in de bladeren, dus dat is wel fijn.

 

Ik houd jullie op de hoogte. Het groeit nu met een flink tempo, dus ik zal nog wat foto's proberen te schieten binnenkort.

Groet,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ OR, wat zit je toch steeds te zeiken jioh, gaat het wel goed met je?

 

Sorry hoor,,

Ik vind het gewoon grappig.

Dat je zeikt over mijn berichten in jouw topic is nog daaraan toe maar in andermans topics is dat knap vervelend. En ik had heus wel gelezen dat het een foto van zijn andere stek was, noem me maar goedgelovig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 26

 

Ik heb er even de tijd voor genomen en geprobeerd wat meer foto’s te schieten. Er zitten zeker wat achterblijvers tussen, maar ik zie vooral veel gezonde planten! Eigenlijk gaat het wel lekker.

 

Hier een overzichtsfoto. De verticale groei begint er nu wel uit te raken, maar ik ben blij dat ze nog in de breedte naar elkaar toe groeien.

gallery_15365_19444_2274141.jpg

 

Dit is de oude vertrouwde stek (ja nu echt!). Het is lastig om de plant volledig op te foto te krijgen, maar ik geloof dat jullie hiermee een aardig idee krijgen van de vorderingen.

gallery_15365_19444_653355.jpg

 

Bij de stek van een paar dagen terug kun je de topopbouw van dit fenotype mooi zien.

gallery_15365_19444_4697355.jpg

 

Met deze foto heb ik getracht jullie een idee te geven van de achterblijvers achterin. Op de 3e en 4e dag heeft er een gevallen slang op die plantjes gelegen.

gallery_15365_19444_1489752.jpg

 

En, om af te sluiten, een foto die een beeld geeft van het bladerdek. Helaas een beetje overbelicht in de hoek linksonder, maar we moeten het er maar mee doen.

gallery_15365_19444_346046.jpg

 

Fijn weekend!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 32 (gisteren). Wilde de foto's gisteren al uploaden, maar het openen van wietforum.nl duurde zo'n 15 minuten..... Uit frustratie uiteindelijk de computer uitgezet.

 

gallery_15365_19444_1635666.jpg

 

 

The gouden oude stek

gallery_15365_19444_2000646.jpg

 

gallery_15365_19444_1445354.jpg

 

gallery_15365_19444_1379414.jpg

 

Groet,

 

Thomson

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo waar basseer je dit op??

 

Shit gaat pas in anno 2018 eh ;)

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 37

 

De planten lijken niks van het aftappen te merken.

Weinig te melden verder. Nog ongeveer 3 weekjes te gaan.

 

De onderstaande foto is in een iets andere hoek gemaakt dan normaal helaas.

gallery_15365_19444_2519935.jpg

 

Hier nog een overzichtsfoto

gallery_15365_19444_210565.jpg

 

Onder het mom van "beter een wazige foto dan geen foto", een foto van de stek die jullie gewend zijn

gallery_15365_19444_2233339.jpg

 

En nog een close-up van de voorste top op de overzichtsfoto's

gallery_15365_19444_2664860.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 43

 

Voor de gelegenheid heb ik, naast de gebruikelijke foto's van het rechterhok, ook een foto van het linkerhok gemaakt. Hieronder een foto van het hok dat jullie gewend zijn.

 

gallery_15365_19444_3538216.jpg

 

En hier het linkerhok

gallery_15365_19444_87748.jpg

 

De houten latjes op de muur zitten op de dezelfde hoogte in beide hokken. Zoals je ziet zijn de planten in het laatste hok een flink stuk groter. Dat komt omdat ze ongeveer 3 weken langer onder zwak LED licht hebben gestaan dan de dames op de eerste foto.

 

 

Hieronder nog een foto van de welbekende stek:

gallery_15365_19444_157205.jpg

 

Begint al ergens op te lijken he?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 weken voorgroeien ook maar eens proberen volgende keer :)

Begint Idd ergens op te lijken.

Ben benieuwd na de komende weken dikke toppen kweken ;)

 

 

Grz MG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 48

 

We houden het bij twee foto´s vandaag. Ik heb weinig te melden. Jullie?

 

gallery_15365_19444_2802763.jpg

 

gallery_15365_19444_1970066.jpg

 

Groeten

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...