Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Opgeruimd staat netjes zou ik zeggen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik weet immers hoe het was, in de klas te zitten met andere lager begaafde pubers, die konden ook niets doen aan hun mentale handicap, toen ging ik daar heel hard op in, nu boei ik me niet meer op in zulke mensen, mensen zoals jij - ofwel blijf je je hele leven zo achterlijk (mentaal bedoel ik dan), ofwel zie je ergens op een bepaald moment een heel klein beetje in hoe dom je overkomt als je doet zoals jij en verander je een beetje.

 

Maar het zaad is ontkiemd, je bent een rotte zaailing (lees puber), dus zal je als plant (dus wanneer je ouder bent) ook niet veel opbrengst vertonen (dus niet veel waard zijn) en in plaats van bij de trots der wietplanten zal jij bij het onkruid komen te behoren - bij velen ben je dat nu al, wees maar zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik weet immers hoe het was, in de klas te zitten met andere lager begaafde pubers, die konden ook niets doen aan hun mentale handicap, toen ging ik daar heel hard op in, nu boei ik me niet meer op in zulke mensen, mensen zoals jij - ofwel blijf je je hele leven zo achterlijk (mentaal bedoel ik dan), ofwel zie je ergens op een bepaald moment een heel klein beetje in hoe dom je overkomt als je doet zoals jij en verander je een beetje.

 

Maar het zaad is ontkiemd, je bent een rotte zaailing (lees puber), dus zal je als plant (dus wanneer je ouder bent) ook niet veel opbrengst vertonen (dus niet veel waard zijn) en in plaats van bij de trots der wietplanten zal jij bij het onkruid komen te behoren - bij velen ben je dat nu al, wees maar zeker.

 

Je hebt idd echt teveel gesnoven......

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer komt je zoon weer terug op aarde???........

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie dag

 

Ik ben een paar dagen terug begonnen met

5 amnesia auto,

1 northern light auto

5 normaal silver haze

het geheele proces is voor mij totaal nieuw nooit eerder gekweekt ik weet niet of het slim is om meteen voor de aller eerste keer 3 verschillende zaden te kopen maar ik dacht aan de verschil in kweek proces ervaren

Verder gebruik ik plagron grow mix grond

en als voeding heb ik een pakket ook van plagron

top grow box 100% naturel met daarin

alga grow,

alga bloom,

power roots,

vita race

green sensation

goed voor een kweek op 1 m2 ik ben vrijdag avond begonnen met ontkiemen lauw water en vellen keukenrol het geheel in een kweekkasje gestopt de dag erna alle worteltje goed zichtbaar

afgelopen dinsdag de zaden verpot

silver in een kleine kweek bakjes van karton en terug gestopt in de kweekkasje

de auto northern in een 18L. Pot

en de 5 auto amnesia in een grote meng emmer bij elkaar verpot op hoopelijk de juiste afstand en ik schat ongeveer 60L plagron grow mix erbij en ieder zaadje heb ik een half bekertje water gegeven en gisteren kwamen er 3 boven kijken 2 amnesia en 1 silver

vandaag zijn ze alle 11 boven de grond en goed aan het strekken

mijn vraag aan jullie waneer moet ik beginnen met voeden en kan ik al beginnen met power roots of dat te vroeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...