Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietefras

Santanesia 12/12 Systeem Onder 400W Cree Cobs Leds

Recommended Posts

Toch een mooie ronde, 12/12 zie je niet zo vaak, vooral niet onder leds. Jammer dat de stekken niet willen alleen, misschien een optie om ze te enten zoals foth doet, dat constant teruggaan in de bloei zie je wel vaker bij de wat vroegbloeiende (buiten)soortjes als ze rootbound zijn. Gewoon een stel op een amnesia onderstammetje zetten, die heeft over het algemeen niet zo'n probleem met een te klein potje of een 18/6 lichtregime, misschien dat het wat helpt (geen idee eigenlijk, in theorie wel). In ieder geval alle bloei er zoveel mogelijk uithalen. In je eerste post hadden ze al wat uitgroei, dan haal je liever al die misvormde toppies eronder eraf. Calyxes ook zoveel mogelijk wegpulken, zitten allemaal bloeihormonen in nog, werkt het reveggen allemaal tegen. Elke week een grotere pot geven tot je kan stekken en dan hopen dat ze snel wortelen, anders staan ze weer te bloeien voor ze wortel schieten namelijk.

 

Wat het beste werkt, buiten zetten in de volle grond, gaat nu een beetje lastig alleen. :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben bang dat het een rootbound probleem is inderdaad. Steeds grotere potten vertraagt het probleem met een week of wat, maar uiteindelijk staan ze toch gewoon weer in de bloei. Misschien dat ik het nog eens in DWC moet proberen. Dan zijn ze niet zo snel rootbound en dan kan ik het zien ook en misschien zelfs dat wegsnoeien dan nog helpt. Aan de andere kant een moeder op DWC is wellicht ook weer niet zo handig.

 

Het moet natuurlijk ook wel een beetje een handzame plant blijven :)

 

Misschien wel een heel mooie soort voor buiten als ze zo dwars door 18/6 licht heen blijft bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Wietefras : Misschien een beetje semi-autoflower trekjes,dat is wel cool eigenlijk. :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Santanesia moeders bleven maar in de bloei schieten en ik moest de boel toch opruimen voor nieuw gedoe met de CV. Dus die dames heb ik nog even afgebloeid onder het 400W COB systeem en met dezelfde perliet potten als de vorige ronde.

 

Heb ze gisteren omgehaald en voor de oogst nog wat foto's gemaakt van de trichomen.

 

 

gallery_37858_19441_136153.jpg

 

gallery_37858_19441_33345.jpg

 

 

gallery_37858_19441_232220.jpg

 

 

Zat ook nog een moeder tussen van mijn favoriete citroengeur pheno. Die stond wat ver achterin dus daar kon ik niet zo goed trichomen foto's van maken, maar ze rook wel weer lekker citroenig :)

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's van die trichomen op die laatste foto.Doe me aan de onderkant van een zeester denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er kleverig uit, geniet er van :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit alleen jammer dat het hydro wiet is. :whistling

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit alleen jammer dat het hydro wiet is. :whistling

 

Hydro LEDwiet* :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...