Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elgay

Zaden Kweken Hulp Gezocht

Recommended Posts

Dag iedereen

 

Ik zou graag eens wat zaad kweken maar ken er momenteel niks van. En ik heb wel al enkele dingen opgezocht maar vind het toch maar verwarrend. Vandaar dat ik van de experts hier graag wat verduidelijking wil.

 

Ik zit met de volgende vragen:

 

Is het een mannelijke plant die een vrouwelijke bevrucht, en aan welke plant groeit dan het zaad?

 

Hoe gaat dit in zijn werk? En wanneer vindt de bevruchting plaats.

 

Moet de zaadproducerende plant dan ook 2 maand bloeien, of produceren ze dan allebei zaad?

 

Kan je dit ook doen met autoflowers, zijn de zaden dan ook autoflowers?

 

En kan je op een mogelijke manier dan uitvissen de mannelijke en vrouwelijke zaadjes zijn?

 

En voor extra tips hoor ik het ook graag.

Keep it positive ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou toch wat zijn he.. net je vriendin vol gepomp en jij een dikke buik krijgen lol!

Maar aan je Nickname te zien gaat dat niet gebeuren en dat je daarom misschien deze vraag stelt?

 

De tijd die je in dat stukje typen hebt gestoken, had je beter in google kunnen typen dan wist je nu bijna alles al :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou toch wat zijn he.. net je vriendin vol gepomp en jij een dikke buik krijgen lol!

Maar aan je Nickname te zien gaat dat niet gebeuren en dat je daarom misschien deze vraag stelt?

 

De tijd die je in dat stukje typen hebt gestoken, had je beter in google kunnen typen dan wist je nu bijna alles al :)

 

Bedankt voor de waardevolle reactie. Enorm leerrijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou toch wat zijn he.. net je vriendin vol gepomp en jij een dikke buik krijgen lol!

Maar aan je Nickname te zien gaat dat niet gebeuren en dat je daarom misschien deze vraag stelt?

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elgay ';[;'';';' weet je wel waarom een tomaat zo vol met zaad zit ?

hij heeft geen handen kan niet trekken .

:vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA HA HA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een vol forum negativiteit is dit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die wel wat nuttigs kan delen die ervaring heeft met feminisation met Rodelization?

Ik zou het willen proberen met autoflowers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat de eerste vraag die je stelt van zodanige aard is dat je niet echt moeite hebt gedaan je ook maar een beetje in te lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een vol forum negativiteit is dit...

 

Vind dit eerder een negatief antwoord *kaats*

 

Wat verwacht je dan ?

 

Maandelijks worden hier steeds dezelfde vragen gesteld, die van jou is daar een mooi voorbeeld van.

Beter lees je je eerst in om dan vervolgens (bijvoorbeeld) een verslagje te starten waarbij het forum jou kan begeleiden.

 

Heb je al eens planten gekweekt ? Beter kan je de basis eerst onder de knie krijgen vooraleer je aan zo'n dingen begint

 

 

:dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rennen lukt niet zonder dat je hebt leren lopen geloof ik.

Dit forum vinnik best leeg eigenlijk,ook als je alle negatives meetelt :whistle:

Maar zonder Noord geen Zuidpool,en andersom.

 

@ Elgay :

Prima dat je interesse hebt,maar schroef eerst je basis op voordat je begint met zoiets gevoeligs/lastig als feminseren.

Feminizen is alles behalve makkelijk,en het resultaat is onvoorspelbaar en moet altijd eerst getest.

 

Beter als je eerst een gewone zadenkweek of 10 doet om ervaring op te doen,voor je zoiets in praktijk gaat/kunt proberen.

 

 

Jah Bless! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negativiteit vind ik niet zo zeer terug in de antwoorden, meer wat spot en ergernis voor weinig moeite te doen om geen research te doen :D

 

Zou inderdaad eerst beginnen met een reguliere zadenkweek voor je begint te femmen.

 

Een autoflower kweek is een beetje hit 'n miss werk voor ze stabiel te krijgen.

 

En om toch nog iets nuttig te melden,

Zou de lectuur van onze geliefde monik Mendel doornemen samen met de papers van hardy & weinberg

 

En om even reclame te maken voor me eigen fem zadenkweek stap voor stap en in progress:

http://www.wietforum.nl/topic/123111-hey-ho-lets-grow-outdoor-2017/

 

En nu we toch bezig zijn reclame te maken voor zaden kweken in progress:

Collie weeds topic:

http://www.wietforum.nl/topic/122134-collies-weed-is-what-we-need/

 

Plantformer:

http://www.wietforum.nl/topic/123007-kamperen-met-plantformer/

 

FoolOnTheHill, Macerror en de jongens van NAW maken ook mooie kruisingen ;)

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad kan ik dat bevestigen Alkaline,dat zijn allemaal mensen met groene vingers betreft zaden en soorten.

 

Wat dacht je van La Buena Hierba?

Da's ook een goede kwekert :tu

En mogen we dus ook niet vergeten......

 

 

En zo zijn er nog wel meer die hun stuff kennen,puur door alle secties door te lezen.

Toen ik hier nieuw was deed ik niet anders dan lezen,en dat heeft zichzelf terugbetaald.

Kennis is kostbaar,en meer waard dan geld.

 

 

 

 

Haile Selassie !

:j

Edited by Collie Weed
  • Like 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alkaline, bedankt die ga ik eens volgen. Toch nog iets deftigs uit dit topic gekomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elgay ';[;'';';' weet je wel waarom een tomaat zo vol met zaad zit ?

hij heeft geen handen kan niet trekken .

:vape:

 

KING !! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...