Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

wat nog niet dik is kun je nog vetmesten :popcorn:

of gewoon zeven en kneden 

 

bub.png

rak.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee! Die haze wordt sowieso fluff dus dat is zeker een optie. Scheelt ook gefrustreerd knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weekje gespoeld en nog een weekje spoelen te gaan. Toppen vallen al tegen de muur dus ff oppassen voor rot.:o

 

 

IMG_20180709_233324551.jpg

IMG_20180709_233334520.jpg

IMG_20180709_233349319.jpg

IMG_20180709_233328725.jpg

IMG_20180709_233345763.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

gek idee: paar draadjes langs de wand spannen zodat de toppen niet direct tegen de koele wand drukken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF haha net zoals paprika's en tomaten in de kas,ouwe moestuindert:P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF Nice,wat voor soort cherry?

Die van mij nog niet hoor,ik heb ze dan ook niet voorgezaaid dit keer.

Deze autoflowertomaat was uit zichzelf opgekomen in mijn tuin border van vorig jaar.

Dit keer even zaad van winnen hoop ik,en volgend jaar wel voorzaaien.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

spam:  huis tuin en keuken cherrytomaatjes, zaad van vorig jaar, loopt paar weken voor op die van de ah tuintjes, had dit jaar heel veel voorgegroeid, en toen hadden we zon vreselijk voorjaar :rolleyes:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, na 4 dagen festival (Wildeburg), compleet uitgeput thuisgekomen en de plantjes omgedaan. Ze waren er ook wel meer dan klaar voor. Heb de boel is even goed schoongemaakt en te drogen gehangen. 

Zeer tevreden over de toppen van de Critical. Wat een beestachtige compactheid. :wub:

De G13 is weer weg fluffy en op een grammetje of 20 na gaat deze de zeef in. Ze ruikt dan weer wel heel deftig. Echt een haze geurtje.

 

Nu eerst tijd voor vakantie en dan begint de cyclus weer opnieuw! Deze keer canna bio grondje met starterpack van Sannie. Kijken of dat wil. Of mijn zaden gelukt zijn wacht ik nog even af. Laat ze doorrijpen tijdens het drogen.

 

Zie jullie over 2 weken!B)

 

Jay

IMG_20180717_222024259.jpg

IMG_20180717_222014805.jpg

IMG_20180718_130001162.jpg

IMG_20180718_130020697.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

 :tu, mooie toppen!

 

Vraagje hoe zit dat klitteband vast, en wat voor zeil heb je gebruikt?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Hutseflutsel said:

 :tu, mooie toppen!

 

Vraagje hoe zit dat klitteband vast, en wat voor zeil heb je gebruikt?

Het doek is een oud projectordoek.bhet klitteband zit vast met een plakrand die er op zat en nietjes. Let op. De lijm van dese plakrand is rug en wordt soms nog zacht. Heb er mee leren leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En we gaan weer doorrrr. De Critical leverde 90 gram primo toppen op. Lekker zoet en lachkickerig wietje. Bovendien ben ik beloond met mijn eerste bewust gecreëerde eigen zaden. Met 50 mooie zaden kunnen we weer even vooruit.B)

Als iemand graag deze creatie wil proberen hoor ik het graag via pm.

De G 13 leverde 22 gran fluffy toppen op, maar is zeer uplifting met een minty flavour.

 

Nieuwe zaden zijn net te water gegaan. Helaas ben ik mijn laatste fem zaadje van Collie kwijt geraakt. We gaan dus regulier aan de slag.

Durganchitral xBlue hammer 

Afghani ( zaden van 15 jaar terug gevonden)

Nevilles Skunk (nh x afgxsk)

Tot laterrr!:j

 

 

 

IMG-20180807-WA0016.jpg

IMG-20180807-WA0017.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soortje's, succes maar weer!!
Ben benieuwd naar de DC x BH.

Lekker toppie ook :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hem eerder gekweekt. Toen 11 weken bloeiers met sativa trekjes. Een paarse en een witte pheno met ieder een uitgesproken eigen smaak. De witte pheno is overigens een heftige..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update : dag 1 onder 18/6

Uiteindelijk was het even wachten voordat ik de kast weer kon laten draaien. Dat was niet erg, want ik had te maken met een paar late kiemers. De afghaan is helaas niets geworden. Heb nog twee zaden en zal die nog eens met waterstofperoxide proberen.

Ik heb nu staan:

#1/2 : Durganchitral x Blue hammer

#3/4:  Nevilles Haze x Afg Skunk ( Nevilles Skunk)

Ze staan in een bio mix van Canna, gemixd met wat myco en twee weken geleden al ingewaterd met bacto. Net weer een plensje er over gedaan.

Ben blij weer onderweg te zijn met nogmaals een poging bio!

Groeten Jay :nerd

p.s. Dikke plakka lekkere hasj van het knipafval van de haze van vorige ronde. NomnomIMG_20180822_225309630_HDR.thumb.jpg.534aa54f21ba66d4ffea82e4dc2a5faf.jpg



 

IMG-20180819-WA0022.thumb.jpeg.d0aa5623bcdcdb6d179cc8cc1786a96b.jpeg

Edited by Jaymaestro
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het al stil in deze hoek weetjewel,leuk weer wat te kunnen volgen van je Jay.

 

Stik niet in die plak hash :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha . Prima te roken ook. Wel wat kruidiger dan de honinghasj die ik gewend ben. Niet voor mietjes.

Het lijkt er op dat ik weer een lekkere freaky garden heb gestart. #2 is een mongol en #3 .... Heeft ook wat chromosoompjes extra :wub:

 

IMG-20180825-WA0000.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trilobale zaailingen heb ik ook gehad vaak,wel een grappig gezicht zijn ze maar is geen plus of minpunt.

Ze corrigeren zichzelf vaak op de 3e node,waarom ze daar de 3e node voor kiezen altijd moet ik eens aan ze vragen want dat is vaak zo.:lol:

Een cannabis plant kan tijdens het leven genetica aan of uit zetten,dat is pas optimaal aanpassen.
En zo gaat die correctie ook op standje uit na de 3e node,maar waarom die 3e node en niet de 5e of 6e?:rofl

Ik heb het al 5 of 6 keer gehad de laatste tijd,maar altijd op die 3e node.

Het oog wil dus ook wat zegmaar,want mooi lijkt het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teenage mutant cannabis :P

zo zag ik gister 1 tak van de veggies ook 3 uitlopers, eronder gewoon 2 erboven ook gewoon 2

weet niet of ik er nou op let of het gewoon vaker voorkomt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: dag 15 onder 18/6

Weinig te melden. Plantjes doen het zover prima in de bio aarde. #4 (nh x afgsk) heeft wel wat moeite met meekomen. Mooi plantje maar traag als de neten.

IMG_20180906_101703551.thumb.jpg.54701ea69e0b044a6127071f50f5ea6b.jpg

Nog een weekje dan trappen we ze de bloeikast in. Snel de mannen eruit vissen en wat stekjes nemen!

:evil:

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...