Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bassiey93

1X Auto Eazy Skunk 2X Amfetamine Auto 90 W Spectrabox

Recommended Posts

Hey,

 

Bij deze de start van 2 amphetamine auto en 1 eazy skunk seeds. 2 komen in smartpots , eentje in een normale pot. Had voor deze zaden gekozen omdat ze beetje klein blijven en ik niet zeker wist of t helemaal lichtdicht zou zijn.

 

Aarde is fleurella en perliet. Voeding en bodemleven van sannieshop. 90 w spectrabox op 18/6, klein dressoirkastje wit geverfd met passieve inlaat.

 

Uitlaat is een 100m3 silenttube (zon stille badkamer ventilator), filter wordt in uitgeblazen zodat er beetje ruimte overblijft in kastje.

 

2 dingen vroeg ik me nog af:

* heb een 75m3 en een 150m3 filter, wat is minder belastend voor de fan als je in t filter uitblaast?

*en is het nodig om bij autoflowers een buffertab bij fleurella te doen of is dat teveel van het goede?

 

Zal een dezer dagen wat foto's erop zetten

 

Mvg

C-bees

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 150 kuub zou ik nemen dan. Buffertab is wel handig als je bio gaat. Weet niet wat je verder in de grond stopt?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_28658_19437_735872.jpg

 

gallery_28658_19437_411471.jpg

 

 

Hierbij foto'tje van het kastje ( excuses voor de kwaliteit). In de 2 potten zitten de amfetamine auto's, eazy skunk ligt nog in de koelkast omdat dit vermoedelijk niet gaat passen. Mochten de zaden niet ontkiemen maak ik een langere aardebak die minder hoog is dan deze smartpots met daarin (1 of 2?) eazy skunk zaden, om ruimte te besparen.

 

De grond is fleurella met perliet korrels er doorheen. Er zitten van sannieshop mycorrhiza doorheen, en geef Bacto erbij uit zijn organic kit. Ik zal even kijken of de zaden goed ontkiemen, had ze vorige week zaterdag in een glas gedaan en er was een worteltje uitgekomen. Heb ze toen de aarde ingedaan en zie bij een plant net een klein steeltje bovenkomen. Even afwachten dus nog of ze goed kiemen, zoja dan doe ik de buffertabs in de potten. Zal de planten zo klein mogelijk houden, waarschijnlijk een keer moeten knakken, als autoflowers dit aankunnen.

 

Ik heb voorlopig de 75 kuub erop, omdat ik las dat er bij de 150 mogelijkheid is dat het niet goed filtert omdat er lucht kan lekken langs de kool ( al weet ik niet of dit ging om uitblazen in het filter). Heb de 150 in ieder geval als backup liggen.

 

Heb nu de spectrabox op een digitale tijdklok, gaat die dit houden? of heeft led geen hoge opstartpieken

En vroeg me ook af of het slecht is voor je ogen om de kast in te kijken zonder zonnebril oid, als ik dat nu namelijk doe

ziet mn kamer hierna er een stuk anders uit :P

 

Dit was de 1e update, tot gauw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannone wat klein! Die moet je heel laag gaan. Houden! Ik zou trouwens nog wel een extra fan plaatsen! Luchtcirculatie, stevige planten, extra koeling, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zit opzich een fan in het led armatuur :P maar zal even kijken of ik er een 2e bij kan zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

De amfetamine autos waren langzaam met opkomen. Eentje is helemaal niet ontkiemt, dus heb die pot weggedaan, en vervangen voor een lagere bak met hierin de Auto Eazy skunk. Dus er staat nu 1 eazy skunk in en 1 amfetamine auto.

 

gallery_28658_19437_437904.jpg

 

gallery_28658_19437_302795.jpg

 

 

Heb ook een extra fan aan de zijkant gehangen, maar heb niet echt goede fotos gemaakt vandaag. Ik zat er aan te denken om (binnekort) nog 2 lampen erbij te hangen, links en recht van de spectrabox omdat daar nu geen optimale belichting is voor mn gevoel.

 

Bijvoorbeeld 2 van deze led lampen van Philips https://www.budgetli...0w-830-e27.html , om nog wat extra wattage te verkijgen (en ze passen lekker makkelijk op een e27 fitting. Nog een extra fan erbij als ik die er in zou hangen. Temperatuur is stabiel en voorlopig lijkt alles okay, klok staat sinds vandaag op 18/6.

 

Groeten,

C-bees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...