Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xxxzeddiexxx

Gavita 400W Ir

Recommended Posts

Mn dr90 is versleten en zoek een nieuwe tent voor negen dames.

Voor negen dames vind ik de tent wat te klein en zou graag overgaan naar een 100-120.

Nergens vind ik het belichtingsoppervlak van de gavita 400w interne reflector.

Ergens es gelezen 70x100 maar dat betwijfel ik sterk.

Aangezien deze lamp een breedstraler is (dat merk je op je wanden) weet ik niet precies de 100

of de 120 te kiezen.

Mn gevoel zegt de 120 als ik de belichting op de wanden zou doortrekken op een vlak veldje, maar is een 120

niet wat te groot voor een 400 watter ? Pfff.

Heb softbox 550 kuub met carboriginal 500 kuub.

Kan iemand hier een lichtje op werpen...

 

Use yur meds!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ingrow : Heb ik gelezen, zoals ik verteld heb in m'n openingspost, ik zoek/zocht een link naar een specsheet of een PDF'je, zwart op wit, maar nog steeds niet gevonden.

 

@Fatamorgana : Ik ga voor een orca120.

 

11L wordt 18L en ga ze voortaan toppen.

Als dit niet goed werkt (Heb altijd 0.8-1/1) ga ik voor een prijzige overstap naar 600W.

Goh, had ik maar geweten indertijd bij aanschaf dat een 600W zoveel meer rendeert...

Big yields 4 all !

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ergens es gelezen 70x100 maar dat betwijfel ik sterk.

 

 

Bedoel je daar dit mee ? Want ergens kan op heel veel plekken Zijn natuurlijk. Dit is niet het enige forum.

Product sheets Ken je niet meer krijgen ook niet bij gavita zelf want die maken deze lampen zelf niet eens meer dacht ik opgevangen te hebben in de gs hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of,

 

zou het mogelijk zijn om een nieuwe tent orca120x120 en zonder de setup te veranderen qua filter en afzuiging 500kuub,

10 cree cobs cxb3590, statisch gekoeld op 2 drivers ?

Warmte probleem ?

 

@Ingrow: Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik nu de keuze moest maken kwa lamp zou ik iig zeker gaan voor leds de resultaten die je hiermee ziet is zoveel beter als op hps alleen zijn de kosten ook wat hoger. Ik heb zelf nog een dimlux hangen waar ik net een nieuwe lamp in heb anders had ik geswitcht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...