Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SmokingLo

Eerste Kweek In Kas

Recommended Posts

Beste mensen,

 

ik heb dit jaar voor het eerst 3 plantjes uit zaad staan in een kas en nu heb ik een paar vragen.

Als eerste : hoe vaak en hoe veel moet ik water geven?

Als tweede : Ik kweek 3 autoflowers , een AK-47, een Critical en een Sour Diesel Haze in 12 liter potten. Als deze klaar zijn , moet ik dan al de grond vervangen voor nieuwe grond voor de volgende ronde? Of blijft er nog genoeg voeding in over om bijvoorbeeld 25% te laten zitten en mixen met nieuwe grond?

 

En even off-topic, hoe plaats ik hier een foto ?

 

gr smoking lo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lo,

 

eigenlijk kan je 95% van wat je moet weten voor een kweek vinden op internet als je de juiste steekwoorden gebruikt.

nu dat gezegd is:

 

ikzelf steek mijn vinger in de grond, als er grond blijft plakken is het goed, als de grond niet blijft plakken, en dus droog is, geef ik ze een of twee dagen later water.

nu kweek ik buiten dus zal het wss even anders zijn als in een kas, kijk maar wat ze op het forum zeggen.

 

voor vraag 2 zou ik zeggen, koop gewoon nieuwe grond, het kost geen fortuin en dan weet je zeker dat je goed zit.

 

fotos plaatsen:

http://lmgtfy.com/?q=wietforum+foto+plaatsen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt groentje,

 

nu weet ik in ieder geval dat ik te vaak water geef, ik geef ze elke dag wel wat, maar geen grote hoeveelheden iig. Maar het kan dus geen kwaad een keer een dag over te slaan begrijp ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_47581_19427_1896711.jpg

 

gallery_47581_19427_1777711.jpg

 

gallery_47581_19427_1772657.jpg

 

De foto's zijn genomen 12 dagen nadat de ontkiemde zaadjes de grond in zijn gegaan. De critical blijft een beetje achter en de AK-47 gaat juist het hardst. Ziet het er een beetje goed uit? Is mijn eerste kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben wel een beetje strek gehad, komt door te weinig zon volgens mij.

 

Gewoon even kijken naar het plantje waneer het relatief hard waait, als ze dan te veel buigen moet je hem misschien even ondersteuning geven met een stokje.

 

Verder ziet het er mooi uit.

 

Succes met je kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff offtopic, maar waar heb je die sour diesel vandaan?

2 sites waar ik altijd bestel hebben deze helaas niet in af vorm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste begin z'n weg te vinden,

 

De Sour Diesel Haze komt bij Free Seeds Online vandaan. Alle drie deze soorten trouwens. Leuke site maar geen grote merken. Volgens mij allemaal eigen merk of ze halen bij zaadbanken maar zetten niet erbij welke. per 3 zaden 1 gratis erbij dus is ook een leuke deal.

 

Ze hebben wel een beetje strek gehad, komt door te weinig zon volgens mij.

 

Gewoon even kijken naar het plantje waneer het relatief hard waait, als ze dan te veel buigen moet je hem misschien even ondersteuning geven met een stokje.

 

Verder ziet het er mooi uit.

 

Succes met je kweek!

 

De eerste dagen hebben ze bij mij binnen gestaan waar de zon aan 1 kant best laat komt en snel weg is, ik was toen op vakantie. Ze staan nu in een hobbykas in de tuin, en er staan nog 3 Northern Light bij , die staan vanaf begin daar in de kas , denk dat daar meer licht komt dus minder strek hoop ik.

We zien het wel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...