Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SuperKlasse

Vraagjes Over Mijn Autoflowers

Recommended Posts

Goedendag!

 

Ik heb sinds 10 dagen ongeveer mijn Autoflower Super skunk zaadjes gezaaid, ik heb nu een aantal vragen over iets wat op het blad zit bij 1 plant en kan ik al voeding gaan geven + hoeveel?

 

Op het linker blad zit een groen/bruin kleurtje aan, wie weet wat dit is ? (Ik zelf denk verbrand)

gallery_47550_19419_91746.jpg

 

Is het nodig om nu al voeding te geven aangezien ik vrij voedingrijke grond heb gebruikt.

gallery_47550_19419_119912.jpg

 

Zo staan ze er nu bij, is voeding al nodig?

 

gallery_47550_19419_268576.jpg

 

Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er uit als verbranding als ik het zo bekijk.

 

Je hebt geloof ik niet echt de beste grond voor wiet gehaald,deze zou ik eerder Azalea's of Rhododendrons op planten.

Of heide.

Met zoveel turfproducten is het best zuur die grond,maar of dat de reden van verbranden is lijkt me sterk.

 

Beter als je voortaan bemeste moestuin aarde gebruikt ofzo,en daar een simpele(bio) voeding bij haalt dan ben je klaar.

Kun je fluitend kijken hoe ze groeien :whistle:

 

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Collie Weed, Thanks voor je snelle antwoord. Ik heb hier groei & bloei voeding van Terra Canna. Kan ik hier gewoon mee beginnen of is het hier nog te vroeg voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding gewoon doseren volgens voorschrift op de flessen,en pas geven als ze wat droger zijn.

 

Deze grond zou je ze op kunnen verzuipen,dus doe maar rustig aan met vocht.

Als je een pot oppakt voel je precies hoe zwaar deze is,en dus hoe droog/nat ze staan. ;)

 

 

Lekker temperatuurtje hierzo :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dat medium zwaar voorbemest is betwijfel ik of de plant wel extra voeding nodig heeft in de vorm van Canna Terra. Voor zover ik weet hebben autoflowers een hekel aan teveel voeding en te rijk voorbemeste aarde. Indien deze aarde dus rijk voorbemest is, zal ik heel erg rustig aan voeding geven en sowieso minder geven dan dat er op de fles aangegeven wordt. Aan de hand van de bladeren kan je vervolgens zien of ze te veel voeding krijgen of juist meer nodig hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties, die donkere vlekken zijn nu echt bijna zwart geworden. Weet nu wel zeker dat t verbrand is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey na een tijdje geen problemen hebben gehad kwam ik vandaag thuis en zag dat 2 van mijn 3 grote planten zijn gaan hangen. Ze staan al in bloei, iemand die weet wat dit is? Ik geef ze nu voeding + spul dat de bloei bevordert.

Hangers 1

hangers 2

hangers 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je worteltemperatuur is te warm,verf je bakken wit met latex of geef ze een om-pot zodat ze wat ge-isoleerd staan v/d zon.

 

:whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey! Het is weer een tijdje geleden. Toch weer een vraagje, hoe vinden jullie ze er uit zien? 3 in bloei en die andere 3 heb ik later geplant. 1 plant die in bloei staat begint paarse bladeren te krijgen, wat betekend dit?

 

alle 3.0

close 1 3.0

close 2 3.0

close 3 3.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit hoor, dat paarse komt normaal gesproken door de stress, maar dat is niet gek met dit wisselvallige weer volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...