Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bringdown

Amateur Balkonpoging Met 3X Dp Auto White Widow (1E Keer, Foto Heavy))

Recommended Posts

Die mogen nog minstens wel een week of zes staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nu bij een van de planten ook wat mafs aan de fanbladeren gezien, volgens mij het begin van een nute burn, iemand andere ideeen?

 

BaUuTzC.jpg

veoWirv.jpg

z28l1l4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij het begin van een magnesium of calcium tekort.

 

Zou even afwachten, wat voor voeding gaf je ? En kraan of regenwater?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij het begin van een magnesium of calcium tekort.

 

Zou even afwachten, wat voor voeding gaf je ? En kraan of regenwater?

Geef Biobizz Bio Grow met Bio Bloom,kraanwater , ik gok stiekem dat het overvoeding is, aangezien ik dacht dat ik al verder op het voederschema zat dan ik echt mee bezig was, plus dat ik gelijk toen ik voorbloei zag al begon met bio bloom :whistle:

 

Ik moet nog even leren dat planten het ook zonder mij ook geweldig doen, en dan te enthousiast verzorgen alleen maar meer problemen geeft, ipv de plant behoeftes leren te herkennen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een updateje, ff paar dagen geen voeding, alleen vanmiddag een beetje water, plantjes lijken het nog prima te doen, geen extra roestplekken :)

 

VO2B6WW.jpg

 

PVvsPq9.jpg

nLgq7Jb.jpg

VLnGVd3.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat het lekker ging, maar komt opeens toch een hoop geel blad in :(

 

Heb een PH meter besteld denkende dat kraantjeswater misschien toch niet zo goed is hier, maar verder geen idee.

 

Grote fanbladen voelen heel ruw en vast aan, worden geel en gaan best hard hangen.

 

xyJ1c6D.jpg

NlzTBda.jpg

QPIAmkZ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's minder. Kraanwater zit bij mij soms boven de 8 (ph dus).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze bloeien nog net geen 4 weken, dus ik verwacht over 4 weken pas de gaan kijken of ze al klaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks alles, zijn de topjes toch lekker aan het aandikken :dribble:

 

56nd1GM.jpg

QVtLSpl.jpg

AxEDuoz.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat btje te googlen over dat ph gedoe. kwam dit tegen. Groeien er buiten ergens brandnetels? Dat betekent dat de grond daar geschikt is om een wietplant te kweken, de brandnetel is namelijk familie van de wietplant en hebben dezelfde grondeigenschappen nodig. volgend jaar dus met een schep naar het park daar sterft het van de brandnetels😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je garanderen dat er op mijn balkon geen brandnetels groeien, en de binnenstad van amsterdam niet zo geschikt is voor guerilla :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

😂😂😂 ook 020 heb toch wel ergens een stuk natuurgebied of iets in die geest

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook 020 heb toch wel ergens een stuk natuurgebied of iets in die geest

 

Die 10 bomen in 020 met ongeveer 800 wandelaars per dag :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ben ik toch gezegend dat ik in een gehucht woon wat omringt is door duin en bos en dat in 070🤗

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ben ik toch gezegend dat ik in een gehucht woon wat omringt is door duin en bos en dat in 070

 

En aan de keerzijde, ik ben gezegend met een 4 hoog balkon waar niemand mn plantjes zal jatten ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en bij mij de keer zijde het sterft er van de bereklauwe. kan er echt alleen komen in een regenpak om niet gestoken te worden door ze en de brandnetels, zo plek waar je eigelijk niet eens wil komen 🤓. maarja zo heb iedereen wat de 1 heb mooie tuin ervoor. etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

en bij mij de keer zijde het sterft er van de bereklauwe. kan er echt alleen komen in een regenpak om niet gestoken te worden door ze en de brandnetels, zo plek waar je eigelijk niet eens wil komen

 

Dan weetje ook zeker dat er niemand anders gaat komen om ze te stelen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal toch weer heerlijk uit, ondanks het natte weer, hopen dat 4e verdieping hoog genoeg is dat alles lekker droogwaait.

 

N5LSuzT.jpg

 

Chg6jpQ.jpg

14TtIot.jpg

PtZIoUb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten zeg.

Zo zie ik toch goed het verschil bij die van mij en wat een bloei en groei middel met je planten doet.

Zou je mij verder kunnen vertellen welke instellingen je gebruikt voor je macro foto's.

Heb zelf een Canon SX50HS.

Zit een macro stand op en 50x zoom maar is nog niet echt gelukt een scherpe foto te maken.

Succes met je planten verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten zeg.

Zo zie ik toch goed het verschil bij die van mij en wat een bloei en groei middel met je planten doet.

Zou je mij verder kunnen vertellen welke instellingen je gebruikt voor je macro foto's.

Heb zelf een Canon SX50HS.

Zit een macro stand op en 50x zoom maar is nog niet echt gelukt een scherpe foto te maken.

Succes met je planten verder.

 

Sure, de macro van vandaag was met sluitertijd 1/200, f/16 diafragma en ISO 400, met flits genomen.

Met een compactcamera heb je wel te maken met een kleinere sensor, dus zit je waarschijnlijk ook vast aan kleinere diafragma, slomere sluitertijd en hogere iso.

Als je een standaard hebt zou ik die proberen te gebruiken met flits voor het beste resultaat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter dan Dit lukt niet helaas.

Camera kan het niet aan denk ik.

 

gallery_47441_19369_313485.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macro is 1 op 1, het object kan alleen zo groot in beeld komen als de sensor.

 

Jouw sensor is het blauwe vakje, mijne de oranje, daarom kom ik zoveel dichterbij.

 

vbzLiPo.jpg

 

Maar deze foto van jou is erg netjes hoor! Kan je waarschijnlijk ook nog flink op inzoomen zonder dat alles wazig wordt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...