Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bringdown

Amateur Balkonpoging Met 3X Dp Auto White Widow (1E Keer, Foto Heavy))

Recommended Posts

Ziet er naar uit dat je plantjes het goed hebben gedaan in de groei periode. Ook tot in de bloeiperiode blijven de planten groeien.

Gigian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan nog harder groeien dan dat je je nu kunt voorstellen......... in de bloeifase wordt de plant nog 2 tot 3x zo groot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ssssst, niet te hard posten, anders worden de dames wakker :shifty:

Als iemand me ooit had verteld dat plantjes 's nachts fysiek in slaap vallen, had ik het nooit geloofd.

 

RfmeFvl.jpg

 

Verder zijn ze lekker aan het uitdijen, veel nieuwe blaadjes groeien :showoff:

 

qnaaFNR.jpg

I7Z868D.jpg

GWYuKgX.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te zien, sommige zijtakjes dringen nu door de grotere schutbladen heen, duidelijk al vormen van zijtoppen :D

 

s55hhH5.jpg

PHg5vM7.jpg

XjKJpIB.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de dames toch een beetje overschat toen ik ze op het voorbalkon zette, denkend dat de wind wel ok was, een dame leunde wel heeeeeel erg voorover na een paar vlaagjes, zit nu aan de spalk.

 

Stam lijkt niet geknakt, maar het zit heul erg los onder de aarde, misschien iets van het wortelsysteem afgescheurt?

 

q5V6Jdo.jpg

 

Dame lijkt er nog niet heel veel last van te hebben.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dus maar even niet buiten laten spelen in dit weer, dames even op het achterbalkon uit de wind, maar helaas ook uit de zon.

 

nPCSe0R.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan misschien al beginnen met 1/4de ofzo. of wachten tot je soort van toppenkroontje krijgt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder het motto, tis toch bio voeding, maar een theelepeltje in de gieter gegooit, samen met de bio grow

 

dames zijn nu lekker aan het chillen in de zon, met hun nieuwe anti-wind bescherming.

 

WLMheql.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit! Ik heb onlangs 2 white widow autos gekweekt en wat me vooral verbaasde was dat ik de smaak echt geweldig vond. En ik heb al heel wat geproefd in de 20 jaar dat ik cannabis rook, die soort staat echt hoog in m'n top 10. Ik ben maar een beginneling en amnesia is de enige andere soort die ik zelf heb gekweekt en die smaak was wel ok maar niet zo super als die ww. Ik ga nog allerlei soorten uitproberen maar ik denk dat die ww wel mijn favo gaat worden en ik er 1tje bij iedere kweek zal doen. Moet ik er wel bij opmerken dat ik de ene op de normale manier had gedroogd (2 weken ondersteboven) en de andere 4 dagen in de oven (niet aangezet natuurlijk!) met een elektrische ontvochtigingsapparaat van de mediamarkt en 3 zakken vochtvreters, daarna een weekje in een glazen pot. In de oven werd het element warm en de temp ong. 28-30 graden, werkte prima en was zo droog, de smaak vond ik beter.

 

Vind je het niet riskant om zo op het balkon te zetten? Misschien nog een balkon scherm ofzo, je kan toch door die bamboe heen kijken en voor je het weet belt een buur ofzo. En er zijn goedkope minitentjes zoals deze, ook weer wat minder zichtbaar voor de omgeving:

tuinkas-met-4-etages-h160x69x49cm_l.jpg

 

Vloeken in de kerk misschien maar planten hebben geen centraal zenuwstelsel en 'slapen' derhalve ook niet, ze rusten niet zoals dieren en zijn eigenlijk altijd wakker. Donker is wel nuttig en er gebeuren allerlei processen die ten goede komen voor de plant, ze hebben ook een interne biologische klok en sommige planten vouwen zelfs bladeren dicht. In het kort werkt een plant overdag aan het opnemen van zonlicht en omzetten van stoffen en 's nachts verwerkt het de stoffen die het overdag heeft aangemaakt, een plant is dus vrijwel altijd iets aan het doen.

De ww autos die ik kweekte hadden 24 uur licht en geen enkel probleem. Ik doe nu 7 uur donker maar dat is vanwege de elektra kosten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap dat de term 'slapen' niet hetzelfde regeneratieve proces is waar wij mensen mee te maken hebben ;) maargoed!

Onderbuurman heeft elke zomer weer een jungle aan wietplanten op zn balkon, plus ik zit op de bovenste verdieping in een relaxte buurt, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.

 

Als ik een tentje opzet, zal het een tentje binnen worden, en haal ik mn soldeerbout wel uit het stof om een mooie cob opstelling te creeeren, wat nu op het balkon gebeurt is gewoon lekker aankloten, kijken of ik het groene vinger virus oppak, maar so far, so good ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn ook lekker aan t knallen zo te zien!

Zien er goed uit die dames van je😉

Blesssss✌🏻

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes zien er goed uit. :)

Wat voor eind resultaat verwachten jullie van dit balkonkeeekje?

 

Gigian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes zien er goed uit. :)

Wat voor eind resultaat verwachten jullie van dit balkonkeeekje?

Heb persoonlijk geen enkel idee.

Ik ging erin met de mentaliteit dat alles meer dan 10 gram totaal over 6 plantjes is meegenomen, dan heb ik kiet gespeeld met huidige shop prijzen.

Iets zegt me dat een gemiddelde van 1,7 gram per plant wel zal lukken :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft lekker doorgroeien, moet ik me in deze fase nog erg zorgen maken over beestjes markeringen op bladen? (linksonder in de foto bv) of is dat gewoon nu maar voor lief te nemen en is de plant sterk genoeg?

 

Ook de eerste bladen worden nu geen en vallen af, maar dat waren letterlijk de eerste aangemaakte blaadjes die toch geen zon meer krijgen, hoef ik in principe ook niks aan te doen right?

 

NCcyCQ8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou heb ik toch even wat fotootjes geschoten van de 'probleembladeren'.

Eigenlijk denk ik dat dit gewoon een symptoom van buitenwiet is, en je niet alle beesten weg kan houden, maar klopt dat?

Zou graag wat feedback krijgen toch.

 

N9EkDYN.jpg

MNVEkDy.jpg

j57R5om.jpg

 

En deze blaadjes zijn letterlijk de eerste bladen die de plant aanmaakte, en ik gok dat ze afgestoten worden omdat ze geen zon meer krijgen, maar ook daar ben ik niet zeker van :/

 

W6Jxqou.jpg

PLxe4k5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die onderste blaadjes zijn niet zo erg als die verdorren, heb ik ook tenminste :P

En de rest ziet er niet erg uit wat mij betreft. Je kan onder de blaadjes kijken voor beestjes.

Maar denk niet dat er iets ergs is ze zien er erg mooi uit hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen beestjes te zien, ik gok altijd dat er op een gegeven moment idd een beestje inzat, en even later er een ander beestje aankwam dat het eerste beestje weer op zou eten, vind regelmatig spinnetjes en lieveheersbeestjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...