Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StoneTwisted

Voorraad Sannie Seeds

Recommended Posts

Nou vraag me af wat er de laatste jaren met Sannie aan de hand is maar zijn halve voorraad (de gewilde soortjes ) zijn om de haverklap maanden lang niet verkrijgbaar. Dat was voorheen toch wel anders.

Niet goed voor vaste klanten die nu elders moeten bestellen.

 

En waarom hij never niet meer op het forum wordt gespot is ook zo vreemd,...wie houdt deze toko eigenlijk draaiende ?

Nee,...het is allemaal niet meer wat het geweest is ,.....NA 2016 is de afbraak begonnen.

 

Zal mij benieuwen wanneer Sugarpunch female en Herijuana female weer te koop zijn,...af en toe wat info hier over op het forum zou ook fijn zijjn, maar helaas niet mogelijk schijnbaar

 

 

Wtf :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaag maar bij de regering,die hebben de growshopwet ingevoerd waardoor Sannie het moeilijker heeft gekregen denk ik.

 

Vrij logisch eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie heeft een paar miljoen verdiend dankzij de amerikaanse green rush en woont momenteel in LA

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben jij een fan van Sugarpunch?

Bij mijn SP nog geen enkel herma-blommeke gezien, 1 run, 30 stekken van 10 zaden. Heerlijk wietje wel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie heeft een paar miljoen verdiend dankzij de amerikaanse green rush en woont momenteel in LA

Als dit waar is, is het hem gegunt.

@TS Als je zo graag sannie genetica wil hebben pak je de shackzilla toch?

de mijne gaan volgende week om en ik heb nog nooit zulke mooie toppen gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het huidige klimaat is er niet zo naar eh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben jij een fan van Sugarpunch?

Dit begrijp ik ook niet. Dat topic heeft me paranoia gemaakt voor herma's tijdens mijn sugar punch kweek.

En hoewel ik nergens last van gehad heb, snap ik niet waarom je nu weer naar sugar punch vraagt.

StoneTwisted?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb juist mijn kweek van sp achter de rug zo mooie toppen 4 pl 5 weken voor groei en 11.5 weken bloei

en de hoeveel ik heb geoogst 495gr waarvan 60gr kleine toppen waar ik hasj van gemaakt heb

rookverslag het is een heel straffe wiet 1 joint met twee man alle 2 zo haai als maar kan zijn niet normaal en heb heel goed geslapen

ik doe dat ook maar om medische redenen dus rook ook niet zo veel alleen tegen de avond

ik vind het de beste wiet die ik tot nu toe ken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...