Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

De Avonturen Van Cave Dave En Zijn Discolamp.......

Recommended Posts

Kijk eens op autoflower.net , kun je zien hoe groot sommige moderne autoflower planten worden en ja 14 weken of langer soms.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuttig!!! Daar gaan we eens rondneuzen. Thnx toerist!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de manier waarop je bind, kan ik niet voorstellen dat ht stress geeft, je houdt de bovenkant boven en bind niet dubbel dus zit goed?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad HuffnPuff, de planten staan er ogenschijnlijk gezond bij. Misschien verwent Dave ze wat teveel waardoor ze geen zin hebben om in de bloei te gaan. Dat heb ik ook wel eens met een rondje Amnees gehad. Het waren prachtige planten, gezond en groen, maar toppen bouwen ho maar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was wel het idee hierachter, en ze groeien wel gewoon goed alleen blijft de topontwikkeling achter. Dat ging sneller de afgelopen kweekjes. Maar de planten staan er toich gewoon mooi bij? Dus waarschijnlijk maak ik me (weeral) druk om niets en zijn dit gewoon wat tragere feno;s..... (hoop ik).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het met de warmte te maken kunnen hebben? Voor de outdoor mensen zijn dit natuurlijk geweldige tijden maar voor ons binnenkwekers? Max temp vandaag was 33,4 graden/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik denk echt dat je ze teveel verwend hebt, misschien wat te nat gekweekt tijdens de groei zodat de plant het wel best vindt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te nat lijkt me sterk, ik kweek eerder te droog. Maar ik moest iets gaan doen, toen ik uit mijn werk kwam stonden de plantjes heel slap. De potten voelden gewoon warm aan dus ik heb besloten ze eens in de badkuip goed in te wateren. Ik vermoed dat ik dus te droog heb gekweekt tijdens deze warme dagen en daardoor heeft de bufferwerking van de aarde een klap gehad waardoor er minder water opgenomen werd door de aarde. Als het de juiste beslissing was verwacht ik wel snel resultaat te kunnen zien, maar het blijft afwachten of dit de juiste beslissing was. Maar niets doen was ook geen optie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu is normale planten toch makkelijker.. ik draai lampen snachts en 0 problemen met de hitte. Goede tip voor de volgende zomer. Je zou ook bij deze evt lichtregime kunnen veranderen om ze te dwingen in de bloei te schieten?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik ook al over nagedacht Jay maar het gaat maar om 1 plant, de 3 super skunk zitten vol met topjes en bloeien flink. Alleen een stuk trager dan ik gewend ben. En ik vraag me af of het zin heeft bij een niet fotosensitieve plant. En mocht het per ongeluk geen autoflower zijn, wat natuurlijk slordig is kan ze altijd nog naar buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten hadden duidelijk dorst en ze hebben de volledige pot leeggezopen vandaag, ik kon een liter per pot bijgooien. Slordig dat ik het zover heb laten komen. Met dit warme weer dus wat frequenter water geven. De white haze heeft een vegetatieve periode van 6 tot 8 weken dus die krijgt ook nog even de tijd. Ik vind het wel lang voor een autoflower maar goed, het is dus mogelijk.

 

We gaan weer vrolijk verder......

 

In ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Dave mag weer eens aan het werk in zijn Cave, morgen op het gemak maar weer eens alles terugbinden tot gelijke hoogte.....

 

gallery_46643_19398_1597098.jpg

gallery_46643_19398_2211553.jpg

gallery_46643_19398_750078.jpg

 

En de White Haze blijft een mooi plantje alleen bloeien ho maar!! De bitch!

gallery_46643_19398_320855.jpg

 

Sinds eergisteren zit ik op 100% van het voedingschema dus even afwachten of dit niet teveel is maar dat denk ik niet.

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Picture Overload!! Warning!

 

Voor/Na........

 

Voor:

gallery_46643_19398_443842.jpg

Na:

gallery_46643_19398_616912.jpg

Voor:

gallery_46643_19398_1716168.jpg

Na:

gallery_46643_19398_1163723.jpg

Voor:

gallery_46643_19398_397953.jpg

Na:

gallery_46643_19398_1711820.jpg

En de 4e waar ik niets aan gedaan heb:

gallery_46643_19398_137629.jpg

Voor:

gallery_46643_19398_926296.jpg

Na:

gallery_46643_19398_1599463.jpg

 

Sorry!

:wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 51

 

Nog een rondje alles teruggebonden. Mevrouw White Haze weigert te gaan bloeien maar lijkt nu toch de eerste verschijnselen te vertonen. In dit tempo gaat dit een lange ronde worden....

 

gallery_46643_19398_689399.jpg

gallery_46643_19398_2076183.jpg

gallery_46643_19398_2131698.jpg

 

Maar goed, alles oogt vitaal en gezond dus gaan we nog maar even ermee door.

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er zeer goed uit, ik zou voor de zekerheid de klok wel op 12/12 zetten!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan missen de andere plantjes wel 8 uur licht per dag en dat vind ik zonde dus ik heb besloten dat als het te lang gaat duren gaat ze gewoon naar buiten en start een nieuwe ronde. Als het dan toch geen auto blijkt te zijn mag ze volgens de wetten van moeder natuur afbloeien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't let the needs of the few overrule the needs of the many :whistle:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experiment........Ik heb een gedieft takje wat toch best een mooi plantje was eens in de buiten pot gezet en ze lijkt te zijn aangeslagen :innocent: :whistle: Daar gaan we nog wel een kilo afhalen straks.....

 

gallery_46643_19398_1346293.jpg

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,5 kilo, minstens..... :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is die nog niet aangeslagen, daar mag je wel twee weken voor rekenen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, ze staat net een week...... even geduld nog dus. Het is mijn eerste stek eej Dil. :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...