Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NLwiet

Sog In Oude Koelkast

Recommended Posts

Hoi kwekers!

 

Dit jaar ga ik weer 4 autoflowers kweken en één feminised. Ik wilde ze eigenlijk allemaal gewoon in de tuin zetten, maar omdat ik het wel leuk vind om een beetje dingen uit te proberen, zat ik te denken aan een SOG in een, jazeker, koelkast. Wij hebben deze oude koelkast nog op het dakterras staan namelijk. Nu heb ik helemaal geen ervaring met een SOG en ik heb al wel een beetje gezocht, maar vraag me af of er iemand nog tips heeft.

 

De koelkast wil ik op zijn rug leggen, waarbij de deur dan dus naar boven openklapt (zooi er uit en stickers er af). Hij is 140x60x50 (lxbxh), zie fotootje. Is dit veel te ondiep om hem te groeien? Ik denk dat ik genoeg heb aan 1 plant, die laat ik dan groeien met een gaas er boven waarna ik heb steeds top en opzij geleid. Ik kan de deur in eerste instantie dicht laten (soort kas) en daarna opendoen als ze te groot worden. Nu wil ik dat ze zo laag mogelijk blijven, want ik vrees dat de huisbaas er geen fan van is.

 

Graag hoor ik tips/ ervaringen!

 

gallery_30442_12123_4068.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten in de tuin maar toch niet, wat zijn je plannen??

 

Moet ik denken aan soort kas idee??

Share this post


Link to post
Share on other sites

de walk in funktie gaat er wel van af dan .

beetje jammer .

je kan er beter een telefooncel voor dronken mensen van maken om een taxi te bellen .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt de koelkast dan een verijdelde plantenbak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou je outdoor sogen? En al zeker met autoflowers?

 

Ofwel snap ik het plan niet goed met de koelkast :D

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, het is een beetje onduidelijk.

Vergeet de autoflowers, die komen er sowieso.

Ik wil alleen er naast proberen in die koelkast een lage kweek te houden, hiervoor koop ik dan nieuwe zaden. Dit zal op een dakterras zijn, waarvan ik wil dat het laag blijft en niet te veel opvalt.

Misschien zet ik er gewoon stuk of 5 dwarf planten in.

Ik dacht alleen dat het misschien mogelijk was om een feminised zo vaak te toppen en opzij te binden dat het ook zou lukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflower toppen is een NO GO.

 

Een photosensitive (regulier of fem) kan je zo vaak toppen als je wil maar in de praktijk is er bij teveel toppen een negatieve invloed op het gewicht.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap er echt de ballen niet van, wat is nou t nut van die koelkast dan???

 

Geïsoleerde koelkast, deur dicht, volle zon word het graadje of 40/50 makkelijk, zullen ze niet echt kunnen waarderen denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heeft de koelkast geen enkele nut behalve dan dat t een grappige plantenbak wordt... correct me if im wrong.. plantenbak op zn rug berg aarde erin net erboven plantjes scroggen op net met bedoeling een veldje wat net boven de koelkast uitkomt..

 

K zou gewoon plantenbak maken of speciekuip ofzo gebruiken en de koelkast naar de stort brengen..

 

Correctie t werd een sog dus geen netje erboven

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie koelkast om een kweekkast van te maken, Lichtdichte folie op de ruit, wat creativiteit in lucht aan en en afvoer........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja weet je wat maak er een kweekhok van.... ook mooie maten en super gebruiks vriendlijk lekker geisoleerd dus t zal vast warm genoeg worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...