Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vergeetachtig

Hoe Erg Is De Geur Van Een Outdoor Grow?

Recommended Posts

Dit jaar ga ik voor het eerst buiten kweken. Ik ben benieuwd of mn buren dit gaan ruiken, want ik heb best een grote tuin.

Ik heb een Blue Dream Grape en een Lemon Skunk. Uit ervaring weet ik dat de Lemon Skunk helemaal niet sterk ruikt. Verder ga ik in 65liter kweken. Ze zijn nu getopt en ongeveer 40-50 cm hoog, in 11 liter potten. Dus ze worden redelijk groot.

Vanaf welke afstand kan je die planten ruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hangt ook van de tempratuur en de wind richting af, maar buiten planten kunnen best stinken hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er meestal niet zo heel erg last van, maar ze kunnen wel ruiken ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal aan het begin allemaal wel meevallen. Maar in de laatste weken ruik je de planten van een behoorlijk afstand. Afhankelijk van de windrichting en windkracht.

Mijn buren ruiken mijn planten op bepaalde dagen behoorlijk, gelukkig is de omgang goed dus heb ik niks te klagen. Ik hou er wel rekening mee en probeer de bloeiperiode van de diverse planten te verspreiden zodat niet alles in 1 keer staat te stinken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zullen zekers gaan stinken en daar zul je buiten niks anders aan kennen doen dan en kas in de tuin te zetten met filter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan hoe groot je tuin is..

 

Maar als je een tuin van 50 bij 50m hebt en je zet em een meter van de schutting af.. win je nog niks :P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er een verschil tussen auto's en foto's eigenlijk? Het zal natuurlijk ook van het soort stam afhangen, maar aangezien auto's kleiner blijven ruiken ze misschien minder hevig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de stam stinkt net zo erg als de top .

op broeierige dagen stinken ze door de hele buurt .

nix aan te doen .

alle goeie dingen in het leven stinken .

melk eieren oesters zwammen mossels vis kuit kibbeling harings om van genitalia maar te zwijgen .

:vape:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reken maar dat je buren het ruiken en hun buren ook en de buren van die buren ook. Zoals reeds opgemerkt: het riekt door de hele buurt. Ik vind het een heerlijke geur maar zo ook henneprippers en agenten.

 

Een jaar of wat terug had ik een paar planten in de tuin en de hele buurt vroeg me er naar. Het is een wonder dat ik die planten heb kunnen oogsten.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik Loki's Whisper buiten gooi,weten ze niet hoe snel ze klagen moeten hiero over de stank.

Maar als hun dikke sigaren roken in de tuin of telkens de houtkachel aan hebben moet ik niet zeuren?

beetje hypocriet.

 

Daarom doe ik het ook binnen,nooit geen hond die het weet op het waakhondje na dan(duh) :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reken maar dat je buren het ruiken en hun buren ook en de buren van die buren ook. Zoals reeds opgemerkt: het riekt door de hele buurt. Ik vind het een heerlijke geur maar zo ook henneprippers en agenten.

 

Een jaar of wat terug had ik een paar planten in de tuin en de hele buurt vroeg me er naar. Het is een wonder dat ik die planten heb kunnen oogsten.

 

Dilago, hou ver woon je ongeveer van je buren?

Mijn plantjes zullen buiten staan op ong. 30m van de tuin van de buren. Maar als je zegt dat de buren van de buren het nog ruiken dan vermoed ik dat de mijne het ook nog zullen ruiken. En dat wil ik net vermijden.

 

Eigenlijk mag de wind wat dat betreft in mijn geval uit het het Zuiden en het Westen komen. Dan kan het in principe geen kwaad. Als de wind meet uit het Noorden waait dan loop ik het grootst risico dat men het gaat ruiken. Als de wind meer uit het Oosten komt, dan moet de geur toch al bijna 50m overbruggen om de woningen/buren tegen te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist als het waaid ruiken ze minder heftig dan verwaaid die terpenengeur .

het stinkt juist als het van dat stille drukkende vochtige zwoele weer is .

wind verdund de geur .

als het kouder weer is stinken ze ook minder .

je kan het camoufleren met planten die nog erger stinken .

alleen zijn die er bijna niet .

mischien een kruidje roer me niet of een ongewassen smegmatische penisplant .

een gepensioneerde vingerplant mischien ?

stinkzwammen wel maar die heb je alleen in de herfst .

die ruiken als je schoonmoeder in een defekte vrieskist .

mischien kan je met een ionisator iets de geur dimmen als het ware .

of van die luchtverfrissers in stekkerdozen met schakelklokjes ?

 

ja sorry ik denk gewoon ff hard op .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik een kas van folie ga maken met een paar badkamer ventilatoren oid. Koolstoffiltertje erop, misschien zelf maken van actief koolstof. Ik heb nog wel even om het te plannen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reken maar dat je buren het ruiken en hun buren ook en de buren van die buren ook. Zoals reeds opgemerkt: het riekt door de hele buurt. Ik vind het een heerlijke geur maar zo ook henneprippers en agenten.

 

Een jaar of wat terug had ik een paar planten in de tuin en de hele buurt vroeg me er naar. Het is een wonder dat ik die planten heb kunnen oogsten.

 

Dilago, hou ver woon je ongeveer van je buren?

Mijn plantjes zullen buiten staan op ong. 30m van de tuin van de buren. Maar als je zegt dat de buren van de buren het nog ruiken dan vermoed ik dat de mijne het ook nog zullen ruiken. En dat wil ik net vermijden.

 

Eigenlijk mag de wind wat dat betreft in mijn geval uit het het Zuiden en het Westen komen. Dan kan het in principe geen kwaad. Als de wind meet uit het Noorden waait dan loop ik het grootst risico dat men het gaat ruiken. Als de wind meer uit het Oosten komt, dan moet de geur toch al bijna 50m overbruggen om de woningen/buren tegen te komen.

Tja de wind is nog een vijand van je planten, als je je planten niet ondersteunt waaien ze zomaar stuk. Er zitten wel zoveel haken en ogen aan buiten kweken dat ik er geen zin meer in heb. Ik doe het alleen nog voor stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buitenkweken is juist leuk! Van alles kan gebeuren! Wel balen is je maandelijks bepaalde hoeveelheden nodig hebt medicinaal, dan is buiten kweken niet betrouwbaar inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je eind zomer door wat 'goedkopere buurten' fietst kun je ook bijna op de windrichting de planten vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig weet niet iedereen hoe een wietplant ruikt toch?

Je kunt het wel ruiken maar moet dan ook maar net weten wat het is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat er maar weinig mensen zijn die de geur niet herkennen shark..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...