Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

19 hours ago, Xaim said:

@vakman,

Hoe staat het onder tussen met je suiker vriendinnen en je Afganen?:innocent:

Gr, X 

Update komt eraan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht er op:verrygood

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond kweekvrienden en @Xaim,

DAG 7 12/12     Temp 21-26.5  LV 45-60%
large.20190109_181558_resized.jpg.e6b67ace0ba4ffd9a1331fd1b124d0c2.jpg

Het wordt steeds voller, de Skunk Afghaan x Shack hebben even een groeispurtje gemaakt. :specool
Yuri heb ik net per ongeluk getopt :wacko: Dagje te laat met binden, tak al te stevig... 
large.20190109_181741_resized.jpg.57390467b76fbef02e0f1c7da38ed34c.jpg
Dus maar een paar stekjes van gemaakt...

large.20190109_181702_resized.jpg.3be20ef3a76c3804eac919d4149ac507.jpg

large.20190109_181648_resized.jpg.47ed9f170cdecc82f3cf71059f52bce3.jpg

large.20190109_181633_resized.jpg.f62747ff1f1642e0cda8cdf0cccde9ea.jpg

Sinds een paar dagen de luchtbevochtiger uit de kast gehaald, de planten verdampen nu genoeg om het zelf op peil te houden.
Ze hebben zojuist weer een douche gehad met Fish.mix en Alg.A.mic (Biobizz) , dat krijgen ze een paar keer per week.

Helaas ook nog steeds wat tripsen te zien, maar weer eens wat rovers uitzetten...


Prettige avond!!


Houdoe....:wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit @vakman! Die Afghanen zijn mooi gelijk getrokken zo:D
Mooi groen zijn ze ook.

Gaat je hok wel volkomen denk je? want het lijkt of er in de Afghanen al topvorming begint te komen of zie ik het verkeerd:innocent:?

Gr, X

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redelijk vol denk ik, ze groeien nog wel even door. Mss linksvoor niet helemaal.
Bij de struikrovers zijn nog geen topjes te zien hoor, dat zie je verkeerd :|  :)
De eerste haartjes op de oksels worden net zichtbaar ;) 

Toppen van de afghanen was ook de goede keus, als het een beetje meezit straks 10 "hoofdtoppen" per plant. Paar takjes moeten nog even op het net komen, maar dat halen ze wel. Daarom laat ik de onderste nodes ook altijd nog even zitten, meestal komen ze wel op het net. Dieven kan altijd nog.

Edited by vakman
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk voor mij eens of die lange bladpuntsoorten als eerste willen bloeien :nerd

ik hang altijd een visloodje dag voor ik knak, kunnen ze alvast in vorm komen :whistling

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greentjeonatrip die ga ik dan in de grote bak zaaien :verrygood
Dat wordt dus een bloembak :specool

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, HUFFnPUFF said:

kijk voor mij eens of die lange bladpuntsoorten als eerste willen bloeien :nerd

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even een CO2-bom gemaakt, eens kijken wat dat doet. Thnx @Sunbeam :tu
large.20190111_201657_resized.jpg.2024aa2bac80d025d27070ccf4c49374.jpg

large.20190111_201718_resized.jpg.243985d28cea7dd7cdf39775be1a8a66.jpg

"inspuiting" net boven de aanzuigopening.
large.20190111_201708_resized.jpg.b06ee91bfa7c3b7567067f066db69780.jpg

large.20190111_201743_resized.jpg.56c24839a97b582e4cfa7f1328bc96f1.jpg


Welke verhouding water, suiker, gist hou jij aan Sunny?

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoppa nederland weer hoog in de co2 uitstoot hoor :likken:

@Sunbeam hoe veel ppm houd jij over na de afzuiger? :nerd

Edited by HUFFnPUFF
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, HUFFnPUFF said:

Hoppa nederland weer hoog in de co2 uitstoot hoor :likken:

En dan heb ik ook nog katten...  :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je wel veel mest Huffy :P

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter paar kippen op het balkon dan, hoef ik de groencontainer ook minder te legen :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets kan toch alleen in een tokkie-buurt?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeehhh hoeveel suiker, nou ze hadden een 2 kilo zak in de aanbieding, die is leeg gegaan in een 5 liter emmer, en daar zit nog 3 liter water bij zoiets... en nog 2 zakjes bakkersgist van de Aldi had ik nog, dat als laatste er bij, niet mengen. Ik doe maar wat he. Had er ook nog wat bietensap bij gedaan, en een klein beetje bio grow voor de eh ja waarvoor eigenlijk?
Zal wel helemaal niks van de verhoudingen kloppen maar ja.

Het beste werkt t ook als je er 'pudding' van maakt met iets, zodat ze het minder snel op kanen, dat er onderin je vat een dikke pudding ligt en de rest water.
Ook moet je wel om de zoveel dagen t water nog verversen, want anders gaat het naar kroeg ruiken... Het werkt trouwens het best als je het IN je kweekruimte hebt hangen want daar loopt het tegen de 30 graden, dan gaat de vergisting het hardst.. Oja als je alcoholist bent maak je genoeg te zuipen... Heb wel eens een slokje geproefd, beetje bier achtig haha Oja bij mij zat er een 3 cm dikke cake laag op al na 3 dagen! Die gleed zo mijn toilet in niet meer gezien... Ik vraag me af wat is het? enz....

PPMs sja, ik ben natuurlijk degene met zo'n apparaat, geen pijl op te trekken.
Ik heb m nu juist achterin de tent hangen, ik laat m even daar hangen voorlopig, (2 dagen haha tot de oogst) voor een goed gemiddelde.
Het maakt ook niet super veel uit waar ik de CO2 meet, want alles wordt continu gemengd, binnen in de tent overal fans en buiten de tent ook ventilatie, maar deels gaat het weer terug de tent in.
Het is inderdaad wel een mooie, de aanzuiglucht tov de uitblaaslucht, maar ik merk dat er te veel variatie is om iets zinnigs te kunnen meten.
De extras die ik toe voeg die zijn ook zo vervlogen! Ik schroef het maar iets van 100PPM op, rondom de planten, wat mij uiteindelijk de beste plek lijkt om te meten, en hoe meer ik ventileer met buiten hoe verder het zakt tot 450PPM, maar als ik daar slaap wat dan? .... Nou ja als ik wakker word en ik ga kijken als de lamp net aan is dan is het 600-700PPM. Als je slaapt produceer je zelf veel minder CO2 dan wanneer je overdag bezig bent heb ik wel gezien!
Vaak als ik weg ben geweest en ik ga kijken is het in de tent maar 550PPM, ondanks nu 2 schimmelzakken en die emmer die om de 5-10 seconden een flinke boer laat als hij eenmaal goed warm is, dus dat is na een uur of 3 lamp aan... Natuurlijk is het vooral verspilling met een geventileerde tent en kan je niet genoeg zakken ophangen wil je het toch lomp verhogen zoals wij willen!
Pas als ik bezig ga in die kamer dan zie je de waardes snel oplopen, hoe langer bezig, hoe moeilijker de klus, hoe hoger ik het krijg, na een uurtje of 2 met alles naar buiten dicht en werken met de tent open 1500+PPM, als je spectaculaire fotos van ze maakt en je hangt over ze heen te hijgen in moeilijke posities dat vinden ze heerlijk, aan de meter te zien dan... dus ja heb je een partner?.. dan kan dat voordelig uitpakken. :P 
Toch leuk om te weten dat het wel echt wat uit maakt of je vaak bij je planten bent!
De algehele eindconclusie is: Hoe meer last van je rug hoe meer CO2 = dikkere toppen= meer medicijn ;P

Edited by Sunbeam
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sunbeam over dat om de paar dagen water verversen en dikke pudding lees ik HIER niets... :whistle:
Waar heb je dat vandaan? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Sunbeam said:

 en je hangt over ze heen te hijgen in moeilijke posities dat vinden ze heerlijk, aan de meter te zien dan... dus ja heb je een partner?.. dan kan dat voordelig uitpakken.

Dan zouden ze alle peeskamers moeten voorzien van een kweektentje, krijg je MONSTERTOPPEN :lol:
Benieuwd welke "dame" dan het meeste oplevert :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen kwekers en gebruikers,

Gisteren weer een lading THC/CBD-schoentjes gemaakt :icecream:
large.IMG-20190113-WA0003_resized.jpeg.40431eb0b6382fc942d6e69a0597af02.jpeg

22 Stuks (nog 21 op de foto) :innocent:
Ik heb er 2.2 gram AHO en 33 druppels CBD-olie in gedaan.
Gisterenavond 1 genomen en vannacht geslapen als een os!!!! M'n wekker stond nog aan, die heeft vanmorgen van 6 tot 7 uur staan jengelen. Vakkie werd om 9 uur wakker :P Heerlijk uitgeslapen!!

Geniet van je zondag!!


Houdoe....:wave:

Edited by vakman
  • Like 2
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 uur op zondag jemig de pemig man dat trek ik niet, ik had ook blijven liggen, zonder schoentjes :lol:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond,

Dag 11 12/12
large.20190113_181020_resized.jpg.f9a3714eeade8148cd4db6690b97fb3f.jpg

large.20190113_181038_resized.jpg.322527b4f0f72813187b9ba6ffda7a3a.jpg

large.20190113_181048_resized.jpg.269e2f6ca3bf962b486e8fb4e102b3df.jpg

Mij hoor je niet klagen...
Hebben zojuist weer een douche met Fish-mix, Alg-A-mic en Silicium gehad.


De stekjes
large.20190113_183952_resized.jpg.b1e88790a42ff2531b2da8b973238f50.jpg

large.20190113_183853_resized.jpg.1502a6e8e9a46e7346a5ae8ae528d33b.jpg
De stekblokjes waren op ;) 

 

Houdoe....:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit,  begint al mooi vol te raken:D

Gr, X 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

steeds meer high tech hier vakman, ga je ook je ppm meten nu? :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@420man010 ik heb eens gekeken naar die meters, maar een goede kost 400+ euri's...   Dat gaat hem niet worden dus!!
Er zijn ook goedkopere maar die kalibreren zichzelf niet.
Het zal ook niet enorm stijgen zo, dus niet te hoog worden.

Kan wel meteen verschil zien aan de planten, het gaat ineens wat harder/sneller allemaal. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...