Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
420Python

Gele Schijn, Slappe Blaadjes, ...

Recommended Posts

Heyhoi :D

 

Ik begin me een beetje zorgen te maken om de gezondheid van mijn vrouwtje... (Autoflower diesel)

Ze heeft al een paar dagen een beetje een gele schijn en zie niet veel evolutie in de aanmaak van de toppen.

Ook zijn sommige pestils al bruin en met sommige bedoel ik die tussen de nodes. Ook op sommige topjes zijn die haartjes een beetje bruin bovenaan. alsof ze verbrand zijn ofzo. Hier zijn een paar foto's. Je ziet op de foto's niet zo heel goed de gele schijn maar hij is er wel, ook vind ik dat de blaadjes een beetje teveel hangen.

 

IMG 4576

IMG 4581

IMG 4583

 

 

Maak ik me terecht zorgen of niet?

 

Groeten

 

420 Python

 

Oh ja vergeten bijzetten, ze heeft ook een paar volledig paarse stengels, zie je het beste op foto 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets mis mee :)

 

Die paarse stengels kan zo'n beetje aan alles ligge hier is de top 3:

-genetica

-stress

-koude temperaturen

 

Maar zou me er niet teveel zorge over maken

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

De blaadjes kunnen heel snel slap hangen, niet teveel zorgen over maken. De blaadjes van mijn plantjes hangen elke avond slap als er geen licht meer is, en zodra de zon opkomt worden ze weer stevig. De bruine haartjes betekend dat ze bijna oogstrijp is. (als 80% bruin is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets mis mee :)

 

Die paarse stengels kan zo'n beetje aan alles ligge hier is de top 3:

-genetica

-stress

-koude temperaturen

 

Maar zou me er niet teveel zorge over maken

Okeyy thanks :D Goed om te horen :) Denk niet dat het van de koude zou zijn, in mijn grow tent is het max 22 min 18 :)

 

 

De blaadjes kunnen heel snel slap hangen, niet teveel zorgen over maken. De blaadjes van mijn plantjes hangen elke avond slap als er geen licht meer is, en zodra de zon opkomt worden ze weer stevig. De bruine haartjes betekend dat ze bijna oogstrijp is. (als 80% bruin is)

Ja maar het ding is dat het niet op de topjes echt is maar meer de pestils in de oksels van de bladeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met alkaline eens, kan door de koud buiten

 

je plant staat er prima bij alleen iets strest hem even kijken wat het is

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

met alkaline eens, kan door de koud buiten

 

je plant staat er prima bij alleen iets strest hem even kijken wat het is

Vergeten vernoemen maar staat normaal onder een viperspectra v300 led lamp. Dus denk niet dat het de koude is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...