Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
omg

Joegoslawien en wiet

Recommended Posts

Aangezien ik deze vakantie in Joegoslawien was , leek het mij wel leuk om een verslag te maaken over ``hoe het daar uitziet met wiet`` .

 

De wiet :

De wiet in joegoslawien ( dus servie en montenegro ) is de miserabelste wiet die ik ooit gerookt heb . Gelukig heb ik vrienden in joegoslawien , want ik heb daar vroeger ooit is gewoond . 1tje van men vrienden blowt maar , dus ik moest alles via hem regelen . De wiet is zoiets van slecht , het meeste wat men daar rookt zijn taken , en niet aleen dat . Daar doen de mensen geen tabak in de wiet . Dus ik kreeg al binnen korte tijd last van men keel door het aleen puure joints rooken . En bovendien word de wiet daar aleen outdoor gekweekt .Er zijn 3 soorten wiet daar :

 

Albanac = Deze wiet word uit albanie geinporteerd , en bevat veel chemische rotzooi omdat hij met chemisch spul besproeit word tegen ongedierte .

 

Domacica = Deze wiet word in het hart van joegoslawien gekweekt en word niet met chemie behandeld . Hij is zeker veel beter dan Albanac omdat hij niet uit albanaie geinporteerd word , want joegoslawien en albanien zijn GEEN goede vrienden .

 

Holandia = Holandie oftewel nederlandse outdoor wiet eb ik niet probeert , want voor 13 euro per gram vond ik het gewoon te duur .

Het is te vergelijken met goede nederlandse outdoor wiet . En deze soort rooken meestal aleen dealers omdat die genoeg geld ervoor heben en omdat ze weeten dat deze wiet clean is dus er zit gewoon geen rotzooi in .

 

Mijn vriend was vroeger dealer dus ik heb all men wiet schoon gekregen .

Oftewel niemand belaazert mijn vriend .

Wiet word daar het meest verkocht in paketjes van 5 gram , dat in krantenpapier gevouwen is .

Men kan ook belaazert worden , het beste is dat men dat pakje open maakt om te kijken of het niet vol met taken is , want daar zijn takjes erg populair . Wat daar ongeveer standard is dat zijn 50% taken en 50% puure toppen . En mja met goede vrienden kan men ook zelden 100% toppen krijgen .

 

De wetgeving :

De wetgeving ziet daar niet goed uit , wij zijn gelukig nederlanders oftewel we heben een nederlands paspoort . Als men gepakt word is het beter om meteen te zeggen dat je nederlander ben want wie weet wat gebeurt als je dat niet doet . En dan vervolgend de ambassade bellen.

Mja omdat ik goed joegoslaaws kan praaten en omdat zij dan denken dat ik joegoslaaw ben , dan mag ik mee naar het politie bureau .

Als je niet zegt waar die wiet vandaan komt dan vrist de politie je geheugen op met een paar klappen . En mja als je geen dealer bent , en als je dan zegt bij wie je het gekocht hebt dan mag je weer gaan . Maar als je een dealer bent mag je 1 jaar naar de gevangenis en dat is niet leuk . Ik heb een vriend daar die is uit de gevangenis gekoomen en ik heb hem niet herkent . Hij had zoveel blouwe pleken en hij kon bijna nie meer loopen . Maar als je nederlander bent bel gewoon de ambassade en zeg helemaal nix . En probeer de wiet gewoon ergens in het hotel te verstopen .....

Voor mensen die naar Bulgarije gaan . Als ze je op de grens paken , en je hebt 10 gram bij je dan zegen ze dat jij een dealer bent ........ oftewel

dat zegen ze om jouw het leven te verzuuren . Want zodra jij dealer bent

dan word je niet zo snel uitgeleeverd naar nederland . Ik had gelukig nooit wiet bij me , en de oom van men vriend , hij is hEEL goed bevriend met de politie ! dus hem kan geen hond kwaad .Wat Croatie betreft , daar ziet het er helemaal anders uit , ze zijn veel minder streng met dat , maar hoe het daar percies uitziet weet ik niet percies .

 

Mijn duidelijk advies : Als je op doorrijs in joegoslawien bent neem dan GEEN wiet mee , want het is het risico niet waard . En als je daar op vakantie bent zijn er ook andere dingen , je kan je daar klem zuipen voor 4 euro .

 

 

Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb en een goed advies gegeven heb .

 

 

De Groeten

 

 

 

Omg

 

 

PS. Aub begin niet over mijn spelling .

 

(ik heb mijn review ook op andere sites gezet dus denk niet da ik het van iemand gestoolen heb )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joegoslawien gangers zijn er nie :| maar het kan zeker gebeuren dat je daar op doorrijs bent !!!!!!! Sommige van julie zullen zeker wel eens naar bulgarije gaan zeker de jongeren onder ons!!!

 

DUS WEES GEWAARSCHUWD!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is de grensbewaking? Wat gebeurt er als je een kilo,tje bij je hebt?

Kun je het makkelijk kwijt? Het telefoonnummer van de oom van je vriend?

 

:angry: Wil best eens praten met hem.

 

:) goed onderwerp (en goed gespeld ook hoor :| )

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry ik ben gewoon te stoned en dronken xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bedric

Afgelopen zomer weed en hasj meegenomen naar Belgrado en Sveti Stefan..... geen enkel probleem! Idd alleen maar troep verkrijgbaar daar, met name die Albanese teringzooi :rofl is niet te roken, hoewel je het voor de prijs van 300 euro de kilo niet hoeft te laten.....

Mooi en gezellig vakantieland! Zeker een aanrader! ;)

 

Ciao

Bedric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd best leuk en interessantom te lezen, maar het idee, 13 eurie's voor nederlandse buiten! ;)

 

Wat hebben we het toch goed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D zeker weten .... ik geniet er nog van zolang ik maar kan , want ik gaa er weer heen in de zomervakantie ;) :rofl en in de buspauzen draai ik ff een hasj stikie dan gaat de ijd snel voorbij

 

MvG

 

omg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bedric

Ga je naar de zee of binnenland? ;)

 

Ciao Bedric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...