Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dsmennel

3X Sannies Sugar Punch 1X Amnesia Haze

Recommended Posts

Beste forumleden,

 

Hierbij laat ik weten dat ik al een tijdje bezig ben met een kleine eerste binnen kweek.

Ik dacht bij mezelf ik heb geen hulp nodig ik ga alles alleen proberen, en ook zonder hulpmiddelen. Zoals voeding, scrog.

Nu achteraf spijt van.

 

Hier een aantal foto's hoe het er uit zag en hoe het er nu voor staat.

 

1qfrzp.jpg

 

4gqm51.jpg

 

Nu een paar weken verder zagen ze er zo uit.

 

6oetqfqg4ymhm.jpg

 

ckyypwfg45nx6.jpg

 

glhe14t7g2fpu.jpg

 

De laatste foto is hoe ze er nu bijstaan. de rechts achter en rechts voor die groeien echt heel hoog. dus bovenste topje heb ik gesnoeid. die kwam op een gegeven moment tegen de lamp aan.

 

Rechts achter die scheef staat is de amnesia Haze. Die is klein maar denk dat hij wel 1 volle top krijgt. wat ik er van af krijg maakt mij niet echt uit.

 

hopen dat de Sugar punch ook nog veel meer aandikt. denk dat ze momenteel 2 weken in de bloei staan.

 

Zijn er nog dingen die ik nu nog kan toepassen voor een beter eindresultaat?

 

mvg, Dsmennel

 

fkj7uxlogtenp.jpg

scheve haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom, wellicht kun je eerst iets vertellen over je licht, medium, luchtverversing etc.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat meer info is inderdaad wel welkom, hoe lang staan ze al? Ik zou zelf zeggen dat die nog wel een paar weekjes moeten, en meestal dikken die toppen juist in die laatste weken nog even flink aan (dat was bij mijn SP wel zo).

 

Mijn eerste indruk is dus geduld hebben, maar je zou natuurlijk nog een weekje een klein beetje PK booster kunnen gebruiken ofzo.

 

Ik zou niet meer gaan knakken o.i.d., daar is het denk ik te laat voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of die nog aandikken na 2 weken bloei?

 

Denk t wel ;)

 

Wat voor lampie is het?

 

Iig succes natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • vloertje schoonmaken
  • hygro/temp meter van de grond af
  • touw halen om straks scheve hazen op te binden
  • zorgen dat je inlaat een panty of iets overheen zit, (beestjes van buiten)

Gaat prima toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt! Vanaf het begin gebruik ik al een 250 watt hps lamp. Ik zal alles van de grond af halen. En alles proberen vast te binden zodat ze niet omvallen. Heb op het begin wel een tab gebruikt van sannies. En kan nu ook nog wel een booster gebruiken.

Denk dat de sugar punch nog wel 6 weken moet. Inlaat heb ik een pc fan. Tentje is 80x80x160

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nog 6 weken moeten kan een boostertje zeker nog :) Maar dan zullen ze sowieso nog flink gaan aandikken, dus zou me er niet al teveel zorgen over maken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier even nog een reactie. met 250 watt heb ik nu 1 plant neer moeten halen de amnesia haze, omdat er top rot in zat.

2useuqu.jpg

5c0kls.jpg

 

en de 3 sannies staan er ook nog mooi bij. Foto's maken is achteraf niet heel goed gelukt beetje overbelicht.

wrnzud.jpg

se1uvd.jpg

14eat7l.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...