Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiwawietje

Wat Doen Als Je Planten Te Hoog Worden?

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik heb 5 kleine Hollands Hope plantjes (20cm) en over een tijdje gaan ze de tuin in. Mijn probleem is nu wat moet ik doen als ze te hoog worden. Mijn heg is ±2 meter hoog en ik wil eigenlijk niet dat mijn planten daarbovenuit groeien (wegens jatgevaar). Wat moet ik doen als ze wel hoger dan 2 meter worden? (Hollands Hope kan in sommige gevallen 2m+ worden). Bij een andere plant zou ik de bovenkant eraf knippen maar (zoals je wel begrijpt) ga ik dit niet bij mijn wietplanten doen. Is er een andere manier om ze kleiner te krijgen of een manier om te zorgen dat ze kleiner blijven (maar wel gezond) zonder lampen en dat soort meuk?

 

Alvast thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snoeieen!

Als je zo vroeg begint kan je het beste bij de 5e internode even toppen, dan krijg je meer zijtakken ipv in de lengte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen, knakken, scrogge, lst,...

 

Voor elk wat wils :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

van boven af met een maat 45 der boven op springen en stampen tot ze aan moes zijn dan worden ze geen 2meter plus .

of knakken buigen binden toppen fimmen croppen lsten twisten mainlinen scroggen rootbounden te veel om op te zoeken .

of met je cannabisgrowbible er op gaan meppen ipv er in te lezen .

of je zoekt het op google op op je laptop heb je geen geduld of kan je niet lezen zoeken sla je met je laptop ze tot mosterd .

of je laat je door de plaatselijke hovenier voor lichten en slaat em als je genoeg weet hoofd eerst morsdood op je hollands hoopjes .

tot moes swaffelen wil ook nog wel eens helpen .

en anders vraag je het toch gewoon op wietforum .

dan hoef je niet te zoeken krijg je het instant voorgekauwd .

:vape:

je kan natuurlijk ook gewoon net als iedereen je schoonmoeder er in de blote kont boven op zetten maar dat gaat mij te ver .

dat vind ik vies .

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe krijg je t voor mekaar mac om zo vroeg al zo n tekst neer te zetten.. rond die tijd denk k maar aan 1 ding ... eigenlijk 2 koffie en nicotine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja dan heb ik nog een onbeblowd ochtendhummetje en dan lees ik zo n onbelezen schot voor open goal vraagje en dan als een soort diareeh op automatische piloot verschijnt de text agent orange .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handige tips Mac, maar je vergat nog twee niet onbelangrijke:

 

- De zaadjes gewoon niet planten. Door het zaad in de koelkast te laten liggen weet je zeker dat de planten niet te hoog zullen worden.

 

- In een buurt gaan wonen waar men je planten al uit de tuin jat nog voordat ze in de bloei gaan. Door in een buurt te gaan wonen met plantendieven zullen ze nooit zo lang worden dat men ze achter je heg ziet of ruikt.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...