Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pietjewietje_1

Bij Voeden (Met Vloeibare Voeding) Met Bemeste Potgrond?

Recommended Posts

Beste iedereen,

 

Ik heb een vraag;

Ik ben van plan mijn wiet plantjes (normaal & auto's) te kweken in potten buiten in de tuin.

De potten zijn 30 tot 50 liter, en ik ga ze vullen met bemeste potgrond.

Erg goede ervaring met deze voor bemeste potgrond (bij normale planten dan).

 

Het is potgrond met 6 maanden voeding erin. Dus voeding voor de gehele zomer/cyclus van de plant

Stukje tekst op de zak potgrond:

''De potgrond is niet alleen samengesteld uit de beste veensoorten, maar bevat bovendien EasyCoat waardoor je de eerste 6 maanden niet hoeft te bemesten. EasyCoat is een meststof die geleidelijk voedingstoffen afgeeft''

 

Mijn vraag is dus: Moet ik nog extra bijvoeden met plagron producten (of andere merken) zoals; terra Grow, terra Bloom, Green Sensation?

Zelf dacht ik eraan een flesje Green Sensation te kopen voor de laatste 6 tot 8 weken van de bloei, als een soort booster voor de toppen.

 

Of denken jullie er anders over. Helemaal niet extra bijvoeden? Ander merk voeding? Alleen Green Sensation? Of alles??

 

Laat het graag weten.

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

slow release korrels zijn meestal geen goed idee, maar misschien dat het buiten wel kan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...