Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cheesefan92

Over Een Weekje Na De Kapper

Recommended Posts

Na lang wachten, bijna mijn 2de ronde op het einde.

Nog een weekje water dieet en dan mogen de dames na de kapper :likken:

 

 

gallery_46848_19180_24327.jpg

gallery_46848_19180_98729.jpg

 

 

Iemand een suggestie voor volgende ronde?

Waar vind ik de beste cheese vinden? Iemand ooit echt goeie cheese gekweekt uit zaad? Let me know!

:jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na lang wachten, bijna mijn 2de ronde op het einde.

Nog een weekje water dieet en dan mogen de dames na de kapper :likken:

 

 

gallery_46848_19180_24327.jpg

gallery_46848_19180_98729.jpg

 

 

Iemand een suggestie voor volgende ronde?

Waar vind ik de beste cheese vinden? Iemand ooit echt goeie cheese gekweekt uit zaad? Let me know!

:jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets minder hoog in de voeding misschien? ;)

 

Voor zover mij bekend is Cheese een Super Skunk pheno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar vind ik de beste cheese vinden? Iemand ooit echt goeie cheese gekweekt uit zaad? Let me know!

 

2 waarvan ik zeker weet dat ze héél dicht bij de originele UK cheese in de buurt komen: Cheese #1 van Kaliman en UGORG#1 van Underground Originals.

 

https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/kaliman-seeds-cheese-1/prod_962.html

https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/underground-originals-ugorg-1/prod_4297.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets minder hoog in de voeding misschien? ;)

 

 

Je bedoeld de verkleuring van blad? Voeding heb ik eigenlijk helemaal niet zo gek veel gegeven naar mijn gevoel.

Ik dacht dat het kwam omdat ik een aantal x mijn water niet had afgezuurd :whistle:

 

 

Waar vind ik de beste cheese vinden? Iemand ooit echt goeie cheese gekweekt uit zaad? Let me know!

 

2 waarvan ik zeker weet dat ze héél dicht bij de originele UK cheese in de buurt komen: Cheese #1 van Kaliman en UGORG#1 van Underground Originals.

 

https://www.cannabis...1/prod_962.html

https://www.cannabis.../prod_4297.html

 

 

Thanks hier kan ik zeker iets mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik dacht dat het verbrandde bladpuntjes waren door overvoeding. Daar lag het dus niet aan.

 

Succes met knippen straks.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik dacht dat het verbrandde bladpuntjes waren door overvoeding. Daar lag het dus niet aan.

 

Succes met knippen straks.

 

 

Met een biertje erbij gaat dat zeker goedkomen!

Bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haa die cheesefan

 

het ziet er al yammy uit .

een week duurd altijd zo lang .

 

ik heb eens big buddah cheese gehad .

was niet goed .

het riek niet naar kaas en was verder mijns inziens een middel of de rood wietje .

verders heb ik alleen crosses van de exodus uk cheese gehad .

waaronder een kuchy en een ugorg #1 en die waren zalig maar niet dat er een kaas geur aan hing .

met diesels heb je soms wel dat het ook echt naar diesel ruikt maar met kazen is dat minder schat ik .

maar tis allemaal skunk uiteindelijk .

:vape:

wat voor lamp gebruik je ?

ik kon het nergens ontwaren .

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je die UGORG#1 zelf uit zaad gekweekt Mac? Want er kunnen verschillende pheno's tussen zitten, maar uit 'n 10 zaden pakje moet je er zeker een paar tussen hebben die zeker wel de typische cheese geur en smaak hebben hoor. Hoe dan ook, het is een goed soortje. De Killerskunk is ook goed, alleen geen cheese. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Cheesefan, dat ziet er smakelijk uit man :-) toitoi met de laatste loodjes!

 

Nou ben ik een ouwe blowert, maar eigenlijk nog een "jonge" kwekert, dus wat de beste cheese is, zou ik je niet durven zeggen. De wiet van mijn eerste binnenplantje ( OG Cheese - Green label) is erg smakelijk, rookverslagje staat in het micro/fluo topic. Nu de toppen een paar weekjes hebben liggen curen, komt met name het zoete luchtje/smaakje meer naar voren, erg lekker.

 

Greetz red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik dacht dat het verbrandde bladpuntjes waren door overvoeding. Daar lag het dus niet aan.

 

Succes met knippen straks.

 

 

Met een biertje erbij gaat dat zeker goedkomen!

Bedankt.

 

en een dikke toeter!! :likken: :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn zeer mooie planten dat je daar hebt :D Laat maar weten hoe die rookt binnenkort :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haa die cheesefan

 

het ziet er al yammy uit .

een week duurd altijd zo lang .

 

ik heb eens big buddah cheese gehad .

was niet goed .

het riek niet naar kaas en was verder mijns inziens een middel of de rood wietje .

verders heb ik alleen crosses van de exodus uk cheese gehad .

waaronder een kuchy en een ugorg #1 en die waren zalig maar niet dat er een kaas geur aan hing .

met diesels heb je soms wel dat het ook echt naar diesel ruikt maar met kazen is dat minder schat ik .

maar tis allemaal skunk uiteindelijk .

:vape:

wat voor lamp gebruik je ?

ik kon het nergens ontwaren .

 

Hey mac, :P

Een week duurt zeker lang, ik heb nou al geen geduld meer , zeker omdat ik door mn voorraad heen ben en t nu ff met sigaretten moet doen.....................Shop prijzen maken me echt blut... :P

Elke dag wachten is er 1 teveel :jump: :jump: :jump:

Zoals je zegt , ik ben echt opzoek naar de echte kaas cheese.

Ik heb een hele tijd terug eens in de shop een zakje cheese gekocht en deze kwam aardig in de buurt, daarna vond ik het nergens meer.

Dus laat de tips maar komen, volgende ronde gaat een cheese project worden , verschillende zaden en daar uiteindelijk de beste van nemen om uiteindelijk nog een mooie ronde kaas te zetten :icecream:

Ik gebruik een 600W LED lamp met een verbruik van 347W dacht ik. Ben er zeer tevreden over!

Hey Cheesefan, dat ziet er smakelijk uit man :-) toitoi met de laatste loodjes!

 

Nou ben ik een ouwe blowert, maar eigenlijk nog een "jonge" kwekert, dus wat de beste cheese is, zou ik je niet durven zeggen. De wiet van mijn eerste binnenplantje ( OG Cheese - Green label) is erg smakelijk, rookverslagje staat in het micro/fluo topic. Nu de toppen een paar weekjes hebben liggen curen, komt met name het zoete luchtje/smaakje meer naar voren, erg lekker.

 

Greetz red

 

Hey Redman thanks voor je reactie!

De typische kaas lucht komt die ook naar boven, na even gecured te hebben?

Ik ga je verslag zo ook even checken!

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Welke merk led is dat? Wat was je totale opbrengst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...