Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

k vind growpro best cool ....en k geloof best dat je al wat klappers gemaakt hebt maar wat de hobby betrefd ben je nog best wel groen...

t zou je ook sieren om gewoon vanuit de ik vorm te spreken met dat wij en ik kom je een beetje schyzo over

 

vind dat je helemaal gelijk hebt om mensen te weren die geen nuttige info geven in een nutteloos topic waar je in 1 maand 25 reacties hebt en de helft is van jezelf dat zijn 12/13 nutteloze antwoorden van een handjevol mensen die intresse tonen in je topic, maar die mogen wegblijven want het wordt niet in hapklare voorgekauwde brokken aangeleverd....

 

zal een stille boel .... maar heel veel suc6 met je bos plekken 2017... hoop voor jou dat je iig je investering van 300 euro eruit gaat halen... t klinkt allemaal erg leuk hoor 1 plantje en je bent uit de kosten.. :whistle: maar zie dat ene plantje eerst maar eens heelhuids te oogsten... maar ach volgend jaar weer een jaar en dan komt de grote klapperd :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrienden,

het hier bedroevend stil, deze site typt zelf kut, om over de bijlagen maar te zwijgen.

ik verwijs jullie graag door naar:

klik

 

om mijn kweek te volgen,

ik volg jullie natuurlijk wel..

 

groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk om te lezen dat je ook zo lekker druk bent met het mooie plantje. ziet er allemaal goed uit. blijf je volgen

 

grtz Chappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mis je nu al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Growpro,

waar zeur je over?

Kijk maar waar je topic staat!

 

Hot met meer dan 1100 kijkers! :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn hier en handje vol guerrilla kwekers Torst.

 

ze staan nu in de grond trouwens.

 

google growpro

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo. even wat foto's op .nl

 

2

3

die kunnen wel de grond in.

1

4

7

 

30 stuks. hopelijk slaan ze mooi aan. morgen of vanavond even bij wateren, heel warm en droog.

5

6

 

 

ik kwam niet er door de brandnetels en weet ik et allemaal op andere geplande plekken, dus een b-locatie genomen voor de 10 Hollandse hoopjes + 1 wzn

(wietplant zonder naam) een paar bomen op et oosten(tbv ochtend dauw),zandereg en et waai er iets, (open vlakte) zuid en west is el helemaal vrij voor de zon. plek is niet uit het zicht. maar er komt niemand en een andere locatie als de andere 30 stuks, dus spreiding.

 

8

9

10

 

zo doen we dat. 5 minuten rijden.

op et achterwielletje :thumbsdown: hophop

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachen als je dat wordt aangehouden voor een scooter controle....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer lekker passief agressief.

Je laatste 5 posts waren sarcastisch/uit de hoogte.

Begrijp me niet verkeerd, ik neem aan dat je meer weet dan menig een, maar het is ook geen wonder dat menig een naar .eu verhuist door dat soort onzin.

Dus, ik respecteer je kennis maar je toon is niet behulpzaam, waarom uberhaupt reageren op newbies als je geen geduld hebt voor noobs.

Heeft niets te maken met vieuws/posts maar de zure sfeer die hier hangt is niet uitnodigend.

Doe er mee wat je wil, het is mijn visie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft u het over mijn posts?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

de locatie van zuid naar noord gezien.

 

links een sloot, rechts een wandel/ruiterpad.

rechterhelft zijn struiken aangeplant, dus na de eerste rij heb ik ze aangeplant.

ik hoop dat ze de slootkant niet maaien, en dat de begroeing naast het ruiterpad(riet) wat hoger wordt dan zullen ze niet opvallen,

ik ga ze sowieso toppen zodat ze niet zwaar dr bovenuit gaan steken.

 

 

 

 

de struikjes + riet, daar weet ik dus dat ze niet gaan snoeien. veel potentie voor in de toekomst.

 

ik zag dat om tien uur de zon al hoog genoeg is om over de bomen te steken,dus dat zal goedzijn. zuid en west zijn vrij.

laat de regen maar komen.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, agent orange.

Maar goed, genoeg negatyphus, wordt niemand vrolijk van.

 

Ziet er mooi open uit, ligt dat wandelpad nou vlak achter die bomen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi bezig man :D

Alleen die laatste spot vertrouw ik niet zo persoonlijk

Edited by w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites

agent orange doet z'n naam eer aan.

 

wordt misschien tijd dattie is lekker een buitenwandeling gaat maken met wat stekken, is goed voor de ontspanning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moest kiezen, of de 10 hh-tje's bij de andere 2 spots, of deze nog begaanbare spot gebruiken.

 

ze staan in een rij, om de paar meter 1, denk dat het niet opvalt. het riet wordt ook nog erg hoog.

daarna nog de mannetjes verwijderen,

dan zou ik et knap vinden als iemand tussen dat wild een wietplant herkend.

 

ik ben optimistisch :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter het risico dat het ontdekt kan worden geheel uitsluiten :P

Zelf kies ik voor de meest verschrikkelijke klote plekken om er te komen, zoals bijvoorbeeld door de bramen en naalden, welke gek heeft daar zin in en doet nou zoiets? Ik dus :P of door een sloot heen lopen/zwemmen naar een eiland. Dat soort knettergekke dingen zijn op zich DE antwoorden op een succesvolle guarilla spot met zeer weinig kans om ontdekt te worden. Door die lijpe dingen heb ik nu wel een spot die ik elk jaar kan benutten. Ik vind je eerste spots wel mooi met die plantgaten , gaat zeker lukken als er niks geks gebeurd qua weertje, storm , etc. Top man ga zo door :D :spliff: ik volg :dope:

Edited by w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die andere spots zijn beter, daar kan ik gewoon op m'n gemak overdags werken.

die liggen wel naast elkaar. ik ga voor de winter m'n sporen weghalen. en volgend jaar daar uitbreiden, voor 2 x 25 fem gaten en meer licht van et oosten..

 

al ziet een fietsers me daar de bosjes in of uit gaan, ze gaan ze dat nooit vinden.

 

deze spot komt ook niemand maar ik ben niet uit et zicht. dus ik hoop niet dat ik nog water moet gaan geven,

dan moet ik met een emmertje in de sloot leuren.

toch wel fijn om het risico wat gespreid te hebben.

 

als de struiken en riet daar volgend jaar hoger zijn wordt het beter. infrastructuur daar is dit jaar pas afgerond door de gemeente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat riet kwam hier ook al boven de 2.5 meter uit :thumbsdown:

 

let op bejaarde bramendieven eind van het jaar bij bramenstruiken.. kom je aan met je schepje, staat het lokale zorgcentrum fruit te plukken

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

van bejaarden geen last, er komt niemand in de buurt. ik loop langs die sloot met een hengel in mn hand en een emmer in de andere. :)

 

de begroeing groeit inderdaad heel hard. al op 3/4 meter, dus die planten staan niet in zicht. wel worden ze getopt voor einde van et jaar als alles dunner wordt.

be nog even wezen wateren vrijdag ochtend, en mn 3 resterende Big Buds AF erbij gezet.(wil niks thuis houden)

 

net een uurtje geregend, dus alles gaat groeien als een gek.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3

even een update je

blij dat ik ben gaan controleren het waait als een gek. wat stokken ter versteviging ernaast gestoken.

1



2



het zijn nog stengels. maar ben niet ontevreden.
2 x 13 stuks.

en de holl hoopjes staan er ook goed bij. die hebben nog geen last van de wind. zo kort zijn ze nog

4


5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt het aan mij of de camera dat de bladeren een beetje lichtgroen zijn ?

Of is dat normaal, geen idee als noob, de van mij zijn wel wat donkerder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaring met bosplanten is niet zo denderend.

Ik had beste resultaten in de mais..gebruik je lekker de boer zijn meststoffen.

Grts en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...