Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pietjewietje_1

Nu Beginnen Te Vroeg? Wanneer Beginnen Met Autoflowers En Wanneer Beginnen Normaal?

Recommended Posts

Beste iedereen,

 

Ik heb een vraagjehh.

Het zit zo: Ik ga dit jaar een aantal autoflowers en een aantal ''Normale (niet autoflowers)'' buiten in potten zetten.

 

Ik was van plan een deze dagen te beginnen met het ontkiemen van de ''normale'' planten (de NIET-autoflowers). Heb gekozen voor Hollands Hope (Dutch Passion). Ontkiem ze dan binnen en laat ze een beetje voor groeien binnen in de serre in een klein potje. Zodra het zonnetje mooi schijnt zet ik ze buiten.

 

En de autoflowers ben ik van plan om half mei te beginnen met ontkiemen. En dan naar buiten

.

Dus nu half april beginnen met de normale planten en half mei beginnen met de autoflowers.

 

Goed idee of slecht idee! Laat me aub weten! :icecream:

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou als ik jou was alvast beginnen met de AF dan! Die profiteren wel het meeste van mooi weer, maar de hollandse hoop heb je risico bij dat die nu al in de bloei schiet vanwege de nog korte lichturen. Opzich zou dit vanaf 20 april safe moeten zijn, dus de keuze is aan jou. Als je ze nu al voor gaat groeien heb je wel potentie op super grote planten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn Hollands Hope is nu precies 2 weken geleden ontkiemt, en ze sprieten wel een beetje dus ik zou als ik jou was pas vanaf begin-half mei de Hollands Hope ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin Juni kan ook nog & zelfs nog ietsje later.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon beginnen nu met binnen voortrekken en als ze naar buiten mogen half mei eerst een dag of vier/vijf in de schaduw zetten om af te harden. ;)

Auto's voor buiten ga ik binnenkort ook binnen kiemen de eerste 3 weken.

 

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu al 3 normale staan overdag buiten na zonsondergang staan ze binnen

 

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweeke kweeke kweeke jonge..

 

alles beginnen nu,, de zon komt, de temperatuur komt,zaailingen even in de vensterbank..

 

als je auto's eruit gaan (zorg je dat de volgende voorgegroeid zijn, dan kan je nog een keer autos neerzette en afmaken..

 

hop

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...