Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Weedlover020

Vroeg Begonnen 2 X Purple Bud 2 X Early Skunk 1 X Amnesia Haze

Recommended Posts

Ik zal zo wel even goed kijken of ik ergens balletjes zie vormen. Zou wel jammer zijn deze plant is inmiddels al 1,50M+ en veruit de grootste van allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was toch fimmen wat je hebt gedaan?

Die groeit met een beetje pech gewoon verder

 

Greetz ramsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat bij fimmen je minder diep knipt dan bij toppen. Nu twijfel ik.. heb ik nu getopt of gefimt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Getopt, bij fimmen had je inderdaad een stuk hoger moeten knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik het gelukkig toch goed gedaan. Heb mn planten nog even goed bekeken maar geen beginnende balletjes gevonden. Dan ga ik morgen nog 2 plantjes toppen en de andere 2 kleinere voorlopig hun gang laten gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop echt dat ik het mis heb natuurlijk! Wellicht dat een van de ervarener kwekers hier iets zinnigs over kan zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is volgens mij wel toppen hoor. Anyway je zal 2 zijtakken naar hoofdtakken omvormen dus lijkt mij het belangrijkste.

Als je kan zou ik wel verduisteren i.p.v. ze laten staan tot eind oktober via de natuurlijke cyclus. Ik had even geleden enkele buitenplanten laten staan die wel bomen waren eind van het jaar, maar dan is de kwaliteit lager door de koude/minder zon.

 

En kans op rot is uiteraard ook niet aangenaam.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is volgens mij wel toppen hoor. Anyway je zal 2 zijtakken naar hoofdtakken omvormen dus lijkt mij het belangrijkste.

Als je kan zou ik wel verduisteren i.p.v. ze laten staan tot eind oktober via de natuurlijke cyclus. Ik had even geleden enkele buitenplanten laten staan die wel bomen waren eind van het jaar, maar dan is de kwaliteit lager door de koude/minder zon.

 

En kans op rot is uiteraard ook niet aangenaam.

 

Ik wou graag verduisteren maar ivm werk tot laat in de avond gaat het me niet lukken om ze elke dag op tijd in het donker te kunnen zetten. Hopen op een droge na zomer en een beetje rot kan ik wel mee leven. Ben alleen bang dat de amnesia het moeilijk gaat krijgen door dr lange bloeiperiode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zojuist enkele kleine bloeihaartjes gespot.. geen idee hoe dit mogelijk is. Perongeluk AF zaad is niet mogelijk aangezien de plant al 3 maanden oud is. Zal er zo even een foto van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat foto'tjes, vind het elke keer weer leuk om er naar te kijken.

 

Misschien niet heel duidelijk op de foto maar 100% een bloeihaar:

gallery_44297_19352_99975.jpg

 

En een leuke foto van de mini jungle, hier is goed te zien hoe groot de plant in de volle grond wordt!

gallery_44297_19352_1468057.jpg

 

Nog even en hij is langer dan ik ben:

gallery_44297_19352_1667374.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 5 weken weer een update, weinig reacties helaas maar het zijn al bomen geworden.

De grootste is nu 2,50M.

 

Gestopt met groeivoeding omdat ze toch al snel genoeg groeien.

 

Lukte niet om mooie foto's te krijgen.

Hier het voor aanzicht

gallery_44297_19352_2101325.jpg

 

Van boven is goed te zien hoe groot ze zijn vooral die in de volle grond.

gallery_44297_19352_1329689.jpg

 

En het toppen is ook goed gelukt zoals te zien op de foto.

gallery_44297_19352_1503321.jpg

 

Volgende update volgt binnekort.

 

laters

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig man! Alles staat er mooi bij!

Ze groeien echt heel goed! Die van mij zijn pas rond de 1 meter :P

 

Blijf vooral updaten, vind ik leuk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig man! Alles staat er mooi bij!

Ze groeien echt heel goed! Die van mij zijn pas rond de 1 meter :P

 

Blijf vooral updaten, vind ik leuk :)

 

Thanks pietje wietje. Ben r zelf ook trots op dat ze zo groot aan het worden zijn. Succes met je kweek! Zal voor je blijven updaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie boompjes zijn dat, ik ben later begonnen en de grootste van mij is nog iets kleiner dan die bij jou. Ik heb ze het liefst zo groot mogelijk omdat dat hier wel kan. Hopen op een niet al te natte herfst (is het nog wel een beetje vroeg voor :P )

 

Succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie boompjes zijn dat, ik ben later begonnen en de grootste van mij is nog iets kleiner dan die bij jou. Ik heb ze het liefst zo groot mogelijk omdat dat hier wel kan. Hopen op een niet al te natte herfst (is het nog wel een beetje vroeg voor :P )

 

Succes

 

Dankje, het was dus toch niet een slecht idee om te vroeg te starten. Laten we het hopen, en jij ook succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze worden groter en groter maar helaas nog geen toppen te zien... hopelijk rot niet alles weg uiteindelijk.

 

 

Voor me monsterplant

gallery_44297_19352_239030.jpg

gallery_44297_19352_439397.jpg

 

We zitten nu al dik op de 3.20 meter

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch maar niet verduisterd? Lijkt me ook niet echt simpel gaan met zo'n gigantische plant, lol. Dat de amnesia nog niet bloeit is niet zo raar, maar had eigenlijk wel al wat bloei in de early en de purple verwacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niet verduisterd, wel een beetje spijt van want waarschijnlijk ga ik een hoop kwijt raken aan rot.

Bloei zit er goed in maar ze moeten nog minimaal 1 maand staan voor ik ze kan oogsten.

De megaplant heeft de storm van een paar weken geleden niet overleefd helaas.

 

Maar gelukkig staan r nog 4 grote planten die vol zitten met topjes.

 

gallery_44297_19352_206870.jpg

gallery_44297_19352_22769.jpg

gallery_44297_19352_247340.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker hier

nu ga je meer dan tien keer meer per plant oogsten dan met afjes

kom je tijden mee toe

als je volgend jaar voor regs gaat , beter toppen in juni als je vroeg begint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je verslag met plezier gelezen. Mooie planten. Hoe is het met de planten? Al geoogst? Hier ook de angst voor toprot. Succes met laatste stukje! :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je verslag met plezier gelezen. Mooie planten. Hoe is het met de planten? Al geoogst? Hier ook de angst voor toprot. Succes met laatste stukje! :-)

 

De toppen zien r opzich wel okee uit, niet dik helaas. Wel lekker plakkerig en de paarse zijn ook een beetje paars. Ik twijfel of ik vandaag nog de mooie toppen moet knippen want heb al wat toprot gevonden. Denk dat ik niet heel veel ga overhouden helaas maar alles is lekker meegenomen.

Wat zeggen jullie, wachten of knippen? Het weer is slecht de komende tijd en heb al wat rot gevonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, hier hetzelfde verhaal. Zielige fluffy mini topjes. Volgend jaar verduisteren voor mij. Rot kan snel gaan. Iig de top verwijderen en het gezonde er niet mee in aanraking laten komen. Ik ben aan het rekken. De trichomen zijn net wit en de pistels kleuren langzaam licht amber. Ik kijk met de dag. Succes! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je buiten kweekt moet je rekening houden met verlies door rot.

maar beter wat minder goeie wiet dan een hoop kutwiet imo...

ons klimaat leent zich beter voor autoflowers vroeg op het jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...