Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SkaffaLocos

Binnen, Led 600W, 70X70Xx160Cm, Dwc&aarde , Arjan Haze 1,2,3

Recommended Posts

Kom op...ben gewoon eerlijk tegen jezelf...deze ronde is gewoon compleet gefaald. Trek die spaghetti-rotzooi eruit en begin opnieuw, zie het gewoon als een leermoment.

 

Als je hier nog meerdere weken energie en moeite in gaat steken ben je echt een dief van je portemonnee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze is kan het gewoon goed gaan doen ik weet het zeker

 

Ehmm nee.. Goed wordt t niet meer, is er nog iets te redden ja. Maar ik zou de adviezen opvolgen. Als je ruimte maakt haal je een beter resultaat met minder planten dan wanneer je dit oerwoud laat staan.

Die kamer is ook een optie als het lichtdicht is en je we afzuigt met filter, je zal verse lucht nodig hebben.

Optie 3 is nieuwe zaadjes ontkiemen en heel veel sneller schakelen.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op...ben gewoon eerlijk tegen jezelf...deze ronde is gewoon compleet gefaald. Trek die spaghetti-rotzooi eruit en begin opnieuw, zie het gewoon als een leermoment.

 

Als je hier nog meerdere weken energie en moeite in gaat steken ben je echt een dief van je portemonnee.

 

Ik erken zeker dat het niet optimaal verlopen is, compleet gefaald nee hoor zeker niet, als er 5 gram vanaf komt is het nog een daverend succes.

een eerste binnenkweek ja fouten worden gemaakt dingen gaan niet optimaal hoor erbij, en dat wist ik voordat ik begon.

toen ik me grow setup aan het bestellen was er rekening mee gehouden dat er niks van af zou kunnen komen door een faalkweek, maar toch 60 gram als doel gesteld.

En ik weet zeker dat deze 4 planten bij elkaar dat wel gaan halen die 60 gram.

 

 

En verloren??? zoveel mooie witte haarbommen heb ik nog nooit gehad.. als ik nu overnieuw zou beginnen is het pas echt weggegooid geld!

Ik ga inderdaad redden wat er te redden valt, al red ik maar 1 grammetje. noem me eigenwijs maar opgeven nee, opgeven op deze schatjes zeker niet haha :likken:

Een kamer in huis er op inrichten en daar de kweek vervolgen...

 

Ik hoef ook geen professionele oogsten te doen van 100Gr per plant het is en blijft een hobby kweek, niks wordt verkocht ofzo alleen maar zelf gerookt.

En al met al ben ik nog steeds ondanks alle problemen super trots dat ik ze zo groot heb kunnen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook opnieuw beginnen. Je planten hebben al flink wat klappen gehad, maar ja... als je tevreden bent met alles wat er wel afkomt dan is het o.k. toch?

Edited by Plantformer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulke grote planten hebben ook meer watts nodig.. die lamp die je hebt geeft geen 600 echte watts af. Als je toch in een kamer gaat kweken dan zou ik een hps setje kopen. Meer watts geven niet alleen meer gewicht maar ook compacte toppen zoals ze in een shop verkopen

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren bedankt voor alle positieve mee denkerijen.

Ben momenteel bezig de noodkamer in te richten, we zien het wel ik zing hier die laatste 5-6 weken gewoon uit.

Daarna kan ik altijd nog opnieuw beginnen in mijn originele tentje :innocent:.

Maar hebben mensen hier dus wel ruwe ideeën over een opbrengst los van de 0 gram ideeën haha:P.

 

Ima keep u guys posted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus nog 5-6 weken dit moet m maar worden dan... opzich nog wel ruimte om nog hoger te gaan mocht het noodzakelijk zijn ( zitten nu 20 cm onder de lamp).

Jullie hebben allen volledig gelijk. nu ik het haast letterlijk in een ander licht aanschouw had ik inderdaad niet nog een paar dagen moeten wachten met omzetten!

 

Maar het gaat goed komen jongens, aan of opmerkingen nog?;

 

gallery_47366_19415_161831.jpg

gallery_47366_19415_165865.jpg

gallery_47366_19415_95378.jpg

gallery_47366_19415_2862841.jpg

gallery_47366_19415_110940.jpg

gallery_47366_19415_151529.jpg

gallery_47366_19415_2091690.jpg

gallery_47366_19415_501401.jpg

gallery_47366_19415_1244105.jpg

gallery_47366_19415_706977.jpg

gallery_47366_19415_2749117.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan je optimisme ligt het in ieder geval niet! Ik hoop wel dat je de geur wat onder controle kan houden. Maar zo kunnen de plantjes in ieder geval nog wat herstellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet heel goed oppassen met je licht, zorg echt op 100% dat er van buitenaf niets te zien is, zelfs niet een klein beetje af en toe. Met de geur idem, het gaat vanaf nu steeds een beetje meer meuren, wees daar op voorbereid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...