Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

8 Og Chocolate Én 2 Jack Herers ... . Buitenkweek 2017 ... .

Recommended Posts

En dat spul is toch allemaal voor hydrocultuur?

het gaat straks weer regenen :jump:
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dure voedingflesjes gaan je planten niet groen houden hoor,

 

Koop gewoon wat degelijke zakken grond en ga op zoek naar grotere potten (desnoods in de 2ehandswinkel) = een investering van +-75eur

-> 100gr/plant is makkelijk te halen met dit weer. Kan Don Sigaar makkelijk jaren van roken.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja oke, maar ik heb ze beetjen overvoed, paar bladeren vanonderen zijn geel geworden, denk ik door overvoeding ?

 

maareuhm, ik zal kijken, of ik nog grotere airpotten kan bestellen, maar die planten zitten nog goed in die airpotten, denk ik ... .

 

anders, bestel ik er grotere ... .

 

... én grond, zal ik ook kopen, maar dan binnen 2 weken ofzo ... .

 

... heb momenteel, niet ezoveel geld ... .

 

... en moet dinsdag, nog een overschrijving, doen, voor 2 potten bacterial ... .

 

...

 

grtjs donsigaar ;)

 

én éuhm, ik ben begonnen , met bitcoin mining, en verdien ezo ongeveer 40 €per maand ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat betekent dat ze honger hebben Don, weet je dat nu nog niet.....

Je bent zoveel online bezig, lees toch eens wat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik weet niet wie je heeft wijsgemaakt dat je met het minen van Bitcoins 40€ per maand kunt verdienen want dat gaat echt niet meer lukken.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dezelfde gast die hem al die flesjes hydro zooi heeft aangesmeerd.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja CaveDave, ik ben nui 11 dagen, aan het bitcoin minen, en ik heb al 16€40, en technisch gezien, is het 11 dagen, vanavond,

 

om 7 uur ... .

 

Dus nu maandag, is het 14 dagen ... .

 

... ik verdien iets, vn een 1€30 tot 1€45 per dag ... .

 

... met hash miner ... .

 

... en ik ga ze pas afhalen, naar mijn rekening, as de bitcoins nog ewa gestegen zijn ... .

 

én as ze honger hebben vakman, zal ik ze dan seffes, wat extra voeding geven, ... .

 

... bedankt voor het mij te zeggen, ... .

 

... en ik lees eigenlijk niet ezoveel op het forum ... .

 

... ikke zal da es beginnen doen ... .

 

 

... bedankt voor den tip vakman, ... .

 

... ikke hebbe gisterennacht, en gisterenochtend, nen goeien ebook gekocht, en gelezen, vn wayne w dyer ... .

 

... STOP! GEEN EXCUSES MEER ... .

 

... dus ga ik proberen, (nog maar es) as ik er klaar voor ben, terug stoppen met roken, ... .

 

Goed boek, echt een aanrader, voor mensen, die graag esoterieboeken lezen, ... .

 

...

 

Voorlopig, zover zover, maar den tensiometer, stond derjuist, op 74, kben es weesten kijken, dus zullen ze vanavond, of morgen

 

terug voeding krijgen ... .

 

Grtjs

DonSigaar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker man, cryptocurrency. Weet niet wat je betaald voor je mining contract maar ik adviseer je Bitcoins of andere cryptocurrency's te kopen (als ze in het rood staan) en alles weg te zetten voor een langere tijd. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, Growlev, ik betaal niets voor mijn mining, enkel elentriek, meeda mijn pc 24/24 aanstaat, 7/7 ... .

 

maar ik heb gelukkig zonnepanelen ... .

 

... dus gratis geld verdienen ... .

 

en ik verdien iets meer, dan 0.5 mBTC per dag ... .

 

... da is nen €30 of nen €40 ofzo .. .

 

... ik koop niets .... .

 

.... binnenkort, nui vrijdag, komt er iemand langs, met een Martin gitaar ... . Ik ga hem 120€geven, voor zijn gitaar ... .

 

... als ze teminste niet geschonden is ofzo ... .

 

.... dus moet ik nog paar weken wachten, met nieuwere potten, en nieuwere bacterial aan te kopen ... .

 

... want mijn bacterial is ver op :s

 

én die planten, worden te groot, voor mijn airpotten .. .

 

... dusja, binnen 2wekennhalf, ewa pottten en bacterial kopen ... .

 

... én bitcoins, kopen, daar begin ik niet aan, heb mijn geld anders goed genoeg nodig ... .

 

... maar ik ga ze pas omruilen, die bitcoins, as ze ewa meer waard zijn, dan zet ik ze direct op mijn bank ... .

 

... dan kan ik terug andere dingens kopen ... .

 

... voorlopig, hebben de onderste bladeren, vn mn plantjens, ewa gele kleur, maar ik hebbe vandage, growstimulator gegeven, vn

 

no mercy supply ... .

 

én wat bacterial ook ... .

 

.... dus ze zullen wel verbeteren ;)

 

voorlopig, nog gien fototjens genomen, niet veel goesting gehad ... .

 

 

... dus voorlopig, is dit mn verslag, groetjens, donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat loont echt niet meer vandaag de dag, je sloopt enkel je pc ermee. Je bent daar een jaar of 8 te laat mee of je moet capabele apparatuur plaatsen wat weer duizenden watts per maand vreet en dan nog loont het niet en staat binnen no time de politie en energieleverancier voor de deur.

Als je geld wilt verdienen zul je meer moeten kweken don.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, ik verdiene, iets vn een 40 €per maand ;)

 

ik vindt dat meer dan goed genoeg ;)

 

én ik hebbe zonepanelen, dus ik betale nietn voor mijnen stroom ;)

 

ik hebbe ook maar een gtx 970 vn msi nvidia ... .

 

... maareuhm, met 40€ per maand, ben ik wel content ;)

 

én ik moet toch gien stroom betalen ;)

 

misschien binnenkort, nog es een extra videokaart aanschaffen, en nog meer verdienen, ... .

 

... maar eerst die nieuwe martin gitaar betalen, volgende weke vrijdag ... .

 

... voor 100€ + 20 € die ik dien mens geeve, vo zn nafte ... .

 

 

... dus da is allemol, dik in orde ;)

 

én vowa zou de politie vo mijn duere staan ?

 

dedie hebben ulder niet te moeien ;)

 

én energieleverancier ? ik lever hem kilowatts op, dus dien zal uuk niet beginnen zagen ;)

 

én meer kweken, tja, daar kan ik aan beginnen, maar dan verraadt mij binnen de kortste keren, ofwel mijn buren, ofwel nen

 

exmaat, die der niet tegen kan, da de flikken, mij laten doen, ... .

 

...

 

én mijn pc sloop ik zekerst niet ;)

 

ik ken genoeg vn pc's ;)

 

die kunnen gerust, een 24 / 24 uur laten draaien, 7 / 7 ... . zelf 12 / 12 maanden ... .

 

... het hangt natuurlijk, allemaal af, vn hoeveel voeding je gebruikt, maar ik heb 850 watt voeding, dus daar zit ik wel goed ;)

 

mijn gtx 970 gebruikt maar 250 of 300 watt voeding ;)

 

én vo de rest, andere componenten, zit ik nog mor rond de 500 a 550 watt verbruik, per uur ... .

 

... en da is allemaal goed te doene ;)

 

én op het einde vn het jaar, heb ik 480€verdiend, ongeveer ... .

 

... én mijn pc sloop ik er echt niet me, geloof mij ;)

 

dien pc kan vele meer aan ;)

 

dien is trouwens, nen ghz overclocked, vn 3.2 ghz, nar 4.2 ghz ... .

 

... dus da lukt allemaal, wel gemakkelijk ;)

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja HUFFnPUFF, liefdadigheid, krijgde nie ezovele ;)

 

alle mensen, zitten op ulder centen ... .

 

... dus van liefdadigheid, krijgde bekan niets, een week overtijd brood, confituur, bijna met schimmel, en nen pot nutella, mee haar op ... .

 

en aja, toastjes, die 3 maand overtijd zijn ... .

 

... ikke heb nu per dag 4.5 watt verbruikt, dus x 30 = 135 watt per maand, dus da is iets meer, dan 1 / 8ste kilowatt ... .

 

... dus daar ga ik dus niets voor moeten betalen, ... .

 

of paar cent ? who knows ... .

 

... en met iets van een 40€per maand, ben ik al heel blij ;)

 

groetjens donsigaar ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
.. ikke heb nu per dag 4.5 watt verbruikt

 

hoe veel panelen heb je dan liggen hey :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

... bedankt voor het mij te zeggen, ... .

 

... en ik lees eigenlijk niet ezoveel op het forum ... .

 

... ikke zal da es beginnen doen ...

 

:spell:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikke heb 8 panelen liggen ofzo HUFFnPUFF ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_19341_2065928.jpg

 

gallery_44325_19341_3435296.jpg

 

linksvoor, nl auto, groeit goed, zal strax beginnen bloeien, is nu paar weken oud, denk stuk of 2 a 3 , zal wel beginnen bloeien, anders, de plant erachter, is mannelijk, krijgt bolletjes, op de vertakkingen, en de bladsnijstengelpunten, of hoe ik het ook moet noemen, andere 3 planten, hebben haartjens, en zijn vrouwelijk ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

die nl auto, is nui 3 weken, en 2 dagen oud, dus binnen 5 dagen ofzo, zal dien wel beginnen bloeien ;)

 

strax ga ik nog es mijn huis overhoop smijten, met de bedoeling, die chocolate og zaadjens, were te vinden, en aja, ik heb teveel voeding gegeven, ik had gelezen, 500 ml op 1 liter water, vn dien grow stimulator, vn nomercy, dus gaf ik 7.5 ml, op een fles colawater vn liternhalf, ... .

 

... maar blijkt dus 50 ml water, op 1 liter water, ... .

 

.... dus weet ik nu al, waarom da er bladeren geel werden, maar die zullen strax eraf gedaan worden, en vanaf nui, geef ik 0.75 ml grow stimulator,n op 1.5 liter water ... .

 

dermee, teveel voeding, gekregen = gele bladeren , mijn eigen fout, gelukkig hebbenk het ingezien ... .

 

op tijd hopenk ;)

 

voorlopig, is dit het ;)

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal het nog 1 keer zeggen Don, geel blad onderin betekent dat ze HONGER hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als er 50ml op een liter bij moet zit je met 7.5ml nog aan de lage kant volgens mij, en met 0.75ml helemaal :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, het was 50 ml op 100 liter water ... .

 

dus zit ik met een colafles, anderhalve liter, goed op 0.75 ml ... .

 

dus 0.5 ml per liter ... .

 

... dus zijn ze niet ondervoed geweest, maar overvoed, met 7.5ml op anderhalve liter ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat heb je ze 1 keer gegeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze dat verscheidene keren gegeven, die 7.5 ml op anderhalve liter, al de leste paar weken, ... .

 

moesten sinds de 5e internode grow stimulator krijgen, dus derdoor, zijn ze beetjen verbrand geworden, door overvoeding ... .

 

... hiere het vervolg, van het verslag, vo vandaag ... .

 

 

gallery_44325_19341_5611582.jpg

 

1 vrouwelijke autoflower Northern Light vanavoren, vanachteren 2 vrouwelijke onbekende sativas

 

gallery_44325_19341_6920965.jpg

 

2 sativas in tuin, apart gezet, omdat de achterste, een manneken is, en het voorste een vrouwken, er zijn bolletjens te zien, bij het manneken, en haartjens, bij het vrouwken ... .

 

gallery_44325_19341_5080243.jpg

 

foto vn het manneke

gallery_44325_19341_3334677.jpg

 

foto vn het vrouwken ... .

 

zozo, dit was dus tot zover de update, sorry vakman, dat ik er 100 was vergeten bijzetten, ik dacht, dat ik dat gedaan had, maar moest dus 50 ml op 100 liter water zijn, waardoor, 0.75ml op anderhalve litercolafles moest zijn ... .

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cola vieux vinden ze heerlijk 1 op 3

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het mannetjen, en het vrouwtjen, sativa moeten verzetten, omdat de buurvrouw, kwam reclameren, dat ik de kat niet moet bij de melk zetten, in verband, met haar puberende kinderen, die mijn wiet zouden aanzien, as gratis rookwaar :s

 

én ze vroeg of ik ze wou verzetten, dus dat heb ik gedaan, nui staan ze dichter tegen het tuinhuis, achter een haag, zodanig, dat die kinderen ze niemere kunnen zien, ... .

 

... wat nen mens, toch allemaal moet meemaken, voor zijn eigen gratis groene groente :s

Edited by DonSigaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...